ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Μόνο υβριδικό το νέο Qashqai: Θα πεις και τώρα όχι στα υβριδικά;

22.276 Επισκέψεις στο άρθρο (28/1/2021)

Τώρα που ακόμα και το νέο Qashqai θα προσφέρεται αποκλειστικά σε υβριδικές εκδόσεις και χωρίς ντίζελ, τι θα κάνεις; Θα τρέχεις για τις υπάρχουσες «συμβατικές» εκδόσεις ή τελικά θα ενδώσεις στις νέες τεχνολογίες;

 


Εσύ μπορεί να επιμένεις συμβατικά, όμως ο κόσμος γύρω αλλάζει και όλο και περισσότερα μοντέλα γίνονται αποκλειστικά υβριδικά ή και ηλεκτρικά. Ακόμη σημαντικότερα, το ίδιο κάνουν και τα best seller. Τι θα κάνεις, θα αφήσεις το Qashqai γιατί είναι υβριδικό;

Η επόμενη γενιά του απόλυτου κυρίαρχου της κατηγορίας ετοιμάζει το ντεμπούτο της μέσα στη χρονιά, με το τρέχον μοντέλο να «κλείνει» τα εφτά. Και τα νέα του δεν έχουν να κάνουν τόσο με τη σχεδίαση, όσο με τους κινητήρες. Γιατί η Nissan όχι μόνο ξεχνάει τα ντίζελ για πάντα, αλλά ξεχνάει γενικά τους συμβατικούς κινητήρες και πάει μόνο υβριδικά.

Εντάξει, τα βασικά μοντέλα είναι «ήπια» με σύστημα 12 Volt, και μικρή ενίσχυση στον 1.300άρη κινητήρα που θα βρίσκεται κάτω από το καπό, με αποδόσεις 140 και 160 άλογα. Πιο πάνω θα βρίσκεται το υβριδικό σύστημα e-Power όπου ένας βενζινοκινητήρας χρησιμοποιείται αλλά με σκοπό να φορτίσει μια μπαταρία που τροφοδοτεί ένα ηλεκτρικό μοτέρ. Για την αγορά της Ευρώπης το σύστημα e-Power αποτελείται από ένα μοτέρ βενζίνης 1,5 λίτρων και ένα ηλεκτρικό μοτέρ 140kW, με την τελική ισχύ να ανέρχεται στα 190 άλογα και τα 330 Nm ροπής και κίνηση στους δύο τροχούς.

Οπότε όσοι «επιμένετε» συμβατικά, αγοράστε τώρα, ενώ όσοι θέλετε ντίζελ, καλό είναι να μην περιμένετε καθόλου, αφού κανείς δεν ξέρει τι στοκ από ντίζελ υπάρχει ακόμη.

Όσοι, από την άλλη θέλετε ακόμη πιο υβριδικές καταστάσεις, μάθετε ότι το Qashqai δεν προβλέπεται να βγαίνει σε έκδοση που φορτίζει στην πρίζα. Η Nissan έχει ρίξει όλο της το βάρος στα υβριδικά e-Power, και έτσι το Qashqai θα μείνει χωρίς plug-in.

Θα είναι όμως ομορφότερο, πρακτικότερο και στιβαρότερο. Η Nissan θα το χτίσει στην εξέλιξη της τρέχουσας πλατφόρμας CMF-C του ομίλου Renault-Nissan-Mitsubishi, και κάνει λόγο για 40% υψηλότερη ακαμψία χάρη στα νέα υλικά. Θα είναι επίσης και «τίγκα» στην τεχνολογία, αφού η Nissan θα ανανεώσει την καμπίνα της με ένα νέο κόκπιτ.

Και εσύ; θα πεις όχι στο απόλυτο best seller γιατί επιμένεις «συμβατικά»; Ή μήπως όταν όλα αλλάζουν είναι ώρα να αλλάξεις και εσύ; Μήπως είναι ώρα να ενδώσεις και να πάρεις το επόμενο Qashqai, υβριδικό και ξερό ψωμί; Τι λες;

Mercedes
LINGLONG VS GOODYEAR