Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Μοτέρ διαμάντι: Έλυσαν Toyota 2JZ με 240.000 χλμ., ήταν σαν καινούργιο

 Σχολιάστε 
4.435 Επισκέψεις στο άρθρο (8/8/2024)

- Το διάσημο μοτέρ της Supra που πέρναγε «εύκολα» τα 1.000 άλογα
- Ένα από τα πλέον αγαπημένα μοτέρ για tuning
- Αγοράστηκε έναντι μόλις 250 δολαρίων και όταν το έλυσαν έπαθαν πλάκα

Το διάσημο μοτέρ της Supra που πέρναγε «εύκολα» τα 1.000 άλογα

Όταν κάποιος γνώστης ακούει «Toyota 2JZ», με τη μία έρχεται στο μυαλό του η θρυλική Toyota Supra 4ης γενιάς. Αλλωστε χάρη σε αυτό το μοτέρ «διαμάντι» απέκτησε τη φήμη του το μοντέλο, μιας και όταν του έβαζε κάποιος χέρι για βελτίωση, έπαιρνε εύκολα και αξιόπιστα άλογα.

Ένα από τα πλέον αγαπημένα μοτέρ για tuning

Εκτός από τη Supra, ο συγκεκριμένος κινητήρας χρησιμοποιήθηκε και σε άλλα μοντέλα των Toyota/Lexus, κάτι που έκανε τον 6κύλινδρο της Toyota, εύκολη επιλογή για swaps και tuning τις προηγούμενες 10ετίες. Σήμερα ωστόσο δεν είναι τόσο εύκολο να βρει κάποιος ένα τέτοιο μοτέρ σε εργοστασιακή κατάσταση και χαμηλή τιμή.

Αγοράστηκε έναντι μόλις 250 δολαρίων και όταν το έλυσαν έπαθαν πλάκα

Όμως ο πρωταγωνιστής της ιστορίας μας ήταν από τους τυχερούς, καθώς αγόρασε το συγκεκριμένο ατμοσφαιρικό 2JZ για μόλις 250 δολάρια. Το μοτέρ βρισκόταν σε ένα Lexus GS300 για σχεδόν 20 χρόνια. Λύθηκε λοιπόν με στόχο να «πειραχθεί», μιας και προοριζόταν για ένα IS300 και «χρειάζονταν» περισσότερα από τα 220 εργοστασιακά άλογα.

Λύνοντάς το ο νέος του ιδιοκτήτης έμεινε με το στόμα ανοιχτό, καθώς παρά τις 240.000 χλμ. που είχε διανύσει, τα σωθικά του μοτέρ ήταν σε άψογη κατάσταση. Όπως θα δείτε στο βίντεο, η κεφαλή και οι εκκεντροφόροι ήταν πεντακάθαροι από σημάδια, ενώ λύνοντας την κεφαλή, οι κύλινδροι και τα πιστόνια ήταν σαν καινούργια. Τέλος, ο κορμός φαίνεται να μη χρειάζεται δουλειά μηχανουργείου, με το όλο σύνολο να τιμά το όνομα της Toyota και να εξηγεί γιατί τα μοντέλα της φημίζονται για την αξιοπιστία τους.
 

Toyota
EURONCAP MAXUS