- Πρώτες ζέστες/κρύα και η ακινησία καταστρέφουν πρόωρα την μπαταρία σου
- Αν μείνεις δε σπρώχνεις γιατί περνάνε άκαυστες στον καταλύτη
- Τσέκαρέ την πριν την αλλάξεις, γιατί μπορεί να δώσεις λεφτά τσάμπα
- Μπορεί να θέλει απλά φόρτιση, οπότε αν μείνεις κάλεσε την οδική
Όλοι έχουμε μείνει από μπαταρία, αλλά τι κάνεις;
Υπάρχουν 3 τύποι μπαταριών.
Η μπαταρία δεν είναι υπεύθυνη μόνο για να «γυρίσει» η μίζα και για να ανεβοκατεβάζεις τα παράθυρα. Είναι η πηγή ενέργειας του αυτοκινήτου η οποία δίνει ζωή σε μια σειρά από περιφερειακά μέρη και ταυτόχρονα αποτελεί το νο.1 λόγο για να «μείνει το αυτοκίνητό σου». Γι` αυτό λοιπόν μάθε 5 βασικά πράγματα γι` αυτήν.
Οι τύποι των μπαταριών
Οι μπαταρίες που χρησιμοποιούνται στα επιβατικά, ταξινομούνται σε τρεις υποκατηγορίες: Στις συμβατικές μπαταρίες, στις μπαταρίες τύπου GEL, δηλαδή με σταθεροποιημένο ηλεκτρολύτη κλειστού τύπου, όπου δεν συμπληρώνεται ηλεκτρολύτης και σε αυτές ξηρού τύπου, χωρίς ηλεκτρολύτη (ΑGM).
Συνέχεια του άρθρου >>>
Επιπλέον ανάλογα με τον τρόπο συντήρησής τους, οι μπαταρίες ταξινομούνται σε
• Ανοικτού τύπου (Serviceable).
• Κλειστού τύπου (Maintenance free).
• Μπαταρίες VRLA (Valve-Regulated Lead-Acid).
Ανοικτού τύπου χαρακτηρίζονται οι μπαταρίες στις οποίες μπορούμε να συμπληρώσουμε ηλεκτρολύτη, ενώ κλειστού τύπου αυτές για τις οποίες δεν χρειάζεται να συμπληρώνουμε ηλεκτρολύτη. Οι VRLA μπαταρίες έχουν εσωτερικές βαλβίδες που υγροποιούν τα αέρια που δημιουργούνται στο εσωτερικό τους, τα οποία έπειτα προστίθενται στους ηλεκτρολύτες.