Όταν οι εσωτερικές μπαταρίες του ηλεκτρικού αυτοκινήτου αδειάσουν, τότε η εξωτερική αναλαμβάνει να τις φορτίσει σε περίπου 20 λεπτά, λειτουργώντας παράλληλα ως πηγή ενέργειας του αυτοκινήτου.
Μπαταρία σε τρέιλερ
3.225 Επισκέψεις στο άρθρο (24/2/2016)
Η λύση για την αύξηση της αυτονομίας των ηλεκτρικών οχημάτων, θα μπορούσε να είναι μια μπαταρία – φορτιστής που σύρεται με τρέιλερ. Αυτό τουλάχιστον πιστεύει μια γερμανική εταιρεία…
Το μεγάλο πρόβλημα που έχουν τα ηλεκτρικά οχήματα και ο λόγος για τον οποίο δεν διευρύνεται ακόμα η παραγωγή τους, είναι πως διαθέτουν περιορισμένη αυτονομία. Ακόμα και το κραταιό Nissan Leaf, μόλις τώρα στην βελτιωμένη εκδοχή του, κατάφερε να προσφέρει αυτονομία κίνησης 250 χλμ. με μία φόρτιση.Τη λύση στο παραπάνω πρόβλημα πιστεύει πως βρήκε μια νέα γερμανική εταιρεία, ονόματι Nomadic Power. Αυτοί, λοιπόν, σκέφτηκαν μια κινητή μπαταρία ιόντων λιθίου 85 kWh, η οποία σύρεται ως τρέιλερ πίσω από ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο. Όταν οι εσωτερικές μπαταρίες του αυτοκινήτου αδειάσουν, τότε η εξωτερική αναλαμβάνει να τις φορτίσει σε περίπου 20 λεπτά, λειτουργώντας παράλληλα ως πηγή ενέργειας του αυτοκινήτου.Περισσότερα νέα στο Auto ΤρίτηΣύμφωνα με τον CEO της εταιρείας, Manfred Baumgartner, η ιδέα είναι η πιο συμφέρουσα σήμερα, ειδικά από τη στιγμή που η Ευρώπη «πονάει» στο δίκτυο ταχυφορτιστών. Η Nomadic Power έχει λάβει επιχορήγηση 2 εκ. ευρώ για την κατασκευή έξι κινητών φορτιστών - μπαταριών, ώστε να τις δοκιμάσει σε πραγματικές συνθήκες μέσα στο 2016.
Η Nomadic Power έχει λάβει επιχορήγηση 2 εκ. ευρώ για την κατασκευή έξι κινητών φορτιστών - μπαταριών, ώστε να τις δοκιμάσει σε πραγματικές συνθήκες μέσα στο 2016.
Άντε ρε!!! Προσεχώς και μπαταρία - μπαγαζιέρα που θα προσαρμόζεται στην μπαριέρα! Γιατί όχι?? Θα μπορεί κανείς να μισθώνει αυτές τις μπαταρίες μόνο όταν πρόκειται να κάνει ταξίδι!!!
Άντε ρε!!! Προσεχώς και μπαταρία - μπαγαζιέρα που θα προσαρμόζεται στην μπαριέρα! Γιατί όχι?? Θα μπορεί κανείς να μισθώνει αυτές τις μπαταρίες μόνο όταν πρόκειται να κάνει ταξίδι!!!