ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Μπορεί η Alpine να γίνει η premium μάρκα της Renault;

Μπορεί η Alpine να γίνει η premium μάρκα της Renault;

2.017 Επισκέψεις στο άρθρο (29/4/2022)

Πως θέλει να μπει η Renault στα χωράφια των Γερμανών;

Μπορεί η Alpine να γίνει η premium μάρκα της Renault;

Θα ήταν κρίμα μια ολόκληρη μάρκα, η Alpine, να αρκεστεί σε ένα μόνο σπορ, και αρκετά ειδικό μοντέλο. Δεν είναι περίεργο το ότι η μητρική Renault θέλει από την Alpine κάτι περισσότερο. Τι είναι όμως αυτό;
 
Δεν θέλει πολύ να μαντέψει κανείς τι μοντέλο ετοιμάζει η Alpine. Σκέψου τι είναι ότι πιο «καυτό» αυτή τη στιγμή στην αγορά, και η Alpine έχει κάπου ένα «μουλάρι», ένα μοντέλο με σχήμα κάποιου άλλου, που κάνει δοκιμές.
 
Ποιά είναι η πιο «καυτή» κατηγορία αυτοκινήτων αυτή τη στιγμή; Τα SUV. Και πιο συγκεκριμένα τα κουπέ SUV. Και ακόμη πιο συγκεκριμένα, τα ηλεκτρικά κουπέ SUV. Δεν είναι λοιπόν περίεργο ότι η Alpine θέλει να «βουτήξει» αμέσως σε αυτή την κατηγορία, και να κάνει το δικό της «μπαμ».
 
Σε αυτή την κατηγορία παίζουν βασικά οι γερμανικές premium μάρκες, όμως αυτή τη στιγμή την παράσταση έχει κλέψει η Ford με το Mustang mach-E, ίσως το ωραιότερο κουπέ SUV παραγωγής, και πιθανώς το ομορφότερο ηλεκτρικό της αγοράς, ασχέτως κατηγορίας.
 
Οπότε αν οι φήμες είναι αληθινές, το «μουλάρι» που έχει το σχήμα ενός Dacia Duster, της άλλης μάρκας του ομίλου, κρύβουν ένα μικρομεσαίο ή μεσαίο SUV, με πολλές όμως ιδιαιτερότητες. Κάτι που θα περίμενε κανείς από την Alpine.
 
Μην ξεχνάς πως η Alpine παράγει ένα ιδιαίτερο μοντέλο, με την κίνηση και τον κινητήρα στον πίσω άξονα. Εκτός από την Porsche 911 δεν υπάρχει άλλο αυτοκίνητο με τέτοια διάταξη. Και για το  SUV της η μάρκα θα κάνει το ίδιο. Ή μάλλον περίπου το ίδιο.
 
Ο επικεφαλής μηχανικός της μάρκας είπε πως αυτό το Alpine θα έχει τα χαρακτηριστικά τετραπλά εμπρός φώτα, την πολύ χαμηλή πίσω ουρά, και μια έκπληξη. Έναν ηλεκτροκινητήρα στον εμπρός άξονα, και κάτι ακόμη στον πίσω. Αυτή θα είναι η έκπληξη, και παρότι δεν είναι βέβαιο αν μιλάμε για κινητήρα εσωτερικής καύσης ή όχι, το σύνολο θα αποδίδει 450 ίππους, και θα διαθέτει torque vectoring με δυνατότητα διάθεσης της ροπής σε όποιο τροχό θέλει.
 
Για την Alpine ένα τέτοιο πακέτο στο γαλάζιο χρώμα, και με την αισθητική που έχουμε δει, το μοντέλο με διακριτικά GT-Xover, μπορεί να είναι ότι πιο σημαντικό έχει λανσάρει ποτέ, ενώ μπορεί να είναι και το εισιτήριο της μάρκας στην premium κατηγορία.
 
Τι λες όμως; Έχει η Alpine ότι χρειάζεται για να κάνει το «μπαμ» στα premium; Και τελικά δεν θα είναι μια γαλλική εταιρεία και μάλιστα με τόσο ιδιαίτερο χαρακτήρα, πολύ ευπρόσδεκτη στην κατηγορία; Τι λες;

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Autotriti.gr
FALKEN VS CONTINENTAL