ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Διαβάσατε πρώτοι και κατ αποκλειστικότητα από το autotriti.gr για τον ισχυρότερο ολοκαίνουργιο τετρακύλινδρο turbo κινητήρα παραγωγής της Mercedes.

Μπορεί και καλύτερα το νέο μοτέρ της Mercedes

1.893 Επισκέψεις στο άρθρο (13/6/2019)

Ο νέος 2,0 λίτρων τούρμπο κινητήρας της Mercedes-AMG έχει επιβεβαιωθεί με μέγιστη ισχύ 421 ίππων, ωστόσο αυτή δεν είναι το «ταβάνι» του καθώς θα μπορούσε να είναι ακόμα μεγαλύτερη.

Πριν από λίγες ημέρες διαβάσατε πρώτοι και κατ αποκλειστικότητα από το autotriti.gr για τον ισχυρότερο ολοκαίνουργιο τετρακύλινδρο turbo κινητήρα παραγωγής, που αποδίδει 421 ίππους και πρόκειται να εξοπλίσει την πολυαναμενόμενη Mercedes-AMG Α 45. Αν και η παραγωγή ενός τέτοιου κινητήρα, με τόση δύναμη είναι ένα εντυπωσιακό επίτευγμα από μόνο του, αυτό δε σημαίνει πως δεν υπάρχει περιθώριο βελτίωσης κάτι που ειπώθηκε ξεκάθαρα και από τους ανθρώπους της Mercedes.
 
Συγκεκριμένα, κατά τη διάρκεια μιας πρόσφατης παρουσίασης και αναφερόμενος στο νέο μοτέρ, ο επικεφαλής εξέλιξης κινητήρων της Mercedes-AMG, Ralph Illenberger, είπε πως υπάρχει ακόμα περισσότερος χώρος σε ότι αφορά την ισχύ: «Θα γίνουν πολλά ακόμα. Υπάρχει πάντα περιθώριο βελτίωσης. Αλλά 421 PS είναι πραγματικά αρκετά υψηλός αριθμός, ειδικά όταν μιλάμε για οδική αυτοκίνητα και όχι αγωνιστικά. Αυτή ήταν η πρόκληση. Θα δούμε τι θα φέρει το μέλλον», ήταν τα λόγια του Illenberger.
 
Είναι πλέον ξεκάθαρο πως αν η Mercedes-AMG εξελίξει ακόμα περισσότερο το νέο μοτέρ και ανεβάσει τα 421 άλογα και τα 500 Nm ροπής, θα μπορούσαμε να καταλήξουμε σε μερικά πολύ συναρπαστικά αυτοκίνητα απόδοσης. Ο χρόνος θα δείξει και εδώ θα είμαστε για να δούμε τι μας επιφυλάσσουν οι Γερμανοί της Mercedes.
 
Τέλος να θυμίσουμε συνοπτικά πως ο χωρητικότητας 1.991 κ.εκ. νέος κινητήρας προσφέρεται σε δύο εκδόσεις ισχύος: τη «μικρή» με 387 άλογα και 480 Nm ροπής στις 4.750-5.000 σ.α.λ. και την κορυφαία με 421 ίππους και 500 Nm ροπής στις 5.000-5.250 σ.α.λ.. Το εύρος λειτουργίας του M 139 αγγίζει τις 7.200 σ.α.λ. και η σχέση συμπίεση βρίσκεται στο 9:1, ενώ όσον αφορά στην πίεση υπερπλήρωσης, αυτή ορίζεται στα 2,1 bar (1,9 bar σην έκδοση με τη μικρότερη ισχύ).

Autotriti.gr
POIO BRIDGESTONE