ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Μπορεί η Maserati να κοντράρει την Porsche;

6.123 Επισκέψεις στο άρθρο (12/2/2021)

Πήρε στην Alfa μόλις ένα μοντέλο για να ταράξει τα νερά των γερμανών κατασκευαστών, όταν όμως μιλάμε την κορυφαία μάρκα, την Porsche, υπάρχει τρόπος να την χτυπήσει η μεγάλη Ιταλίδα, η Maserati;


Για τους ιταλούς η μεγάλη κυρία της αυτοκίνησης είναι η Ferrari. Και για την Ferrari η αποστολή της είναι να φτιάχνει υπεραυτοκίνητα. Κάθε ένα μοναδικό, θρυλικό, κλασικό. Και όσο η Ferrari ήταν μέλος του ομίλου Fiat γλίτωσε τον μεγάλο πειρασμό: Να γίνει από μάρκα supercar, μία μάρκα premium σπορ μοντέλων. Μια μεταμόρφωση από την οποία πέρασε η Porsche.

Και έτσι η Porsche σήμερα έχει εκτός από την αμιγώς σπορ σειρά της, δύο SUV, μία τετράπορτη μπερλίνα, ακόμη και ένα στέισον. Απέναντί της η Ferrari δεν έχει τίποτε. Γιατί δεν ασχολείται. Όμως η αγορά άνοιξε και η Porsche σήκωσε ταμεία με κάθε της μοντέλο. Δεν μπορεί να μείνουν αμέτοχοι οι Ιταλοί. Και στο άνω άκρο του ομίλου Fiat υπαρχει η μάρκα που μπορεί. Η Maserati.

Με μία φιλόδοξη ανακοίνωση, η Maserati έβγαλε το πρόγραμμα παρουσιάσεων των επόμενων μοντέλων της. Και είναι όλα premium σπορ μοντέλα. Σαν της Porsche. H Maserati ήδη έχει άμεσο ανταγωνισμό με την γερμανική φίρμα. Την GrandTurismo απέναντι στην 911, την Quattroporte απέναντι στην Panamera και την Levante απέναντι στην Cayenne.

Με πρώτη την Grecale, ένα μικρότερο SUV απέναντι στην Macan, αλλά και την Ghibli, χωρίς ανάλογο μοντέλο της Porsche, η Maserati θα αφήσει στην Porsche μόνο τις «μικρές» 718 και Cayman χωρίς αντίπαλο. Και στο πάνω σκαλί, τη νέα MC20, το πρώτο υπεραυτοκίνητο των ιταλών χωρίς παρέμβαση της Ferrari.

H Maserati κάνει φιλόδοξα σχέδια σε μία εποχή που οι επιδόσεις και η ποιότητα δεν είναι πλέον αρκετές για να πείσουν στην κατηγορία. Η Porsche έχει πίσω της τον όμιλο VW με όλη του την τεχνολογία και την οικονομία κλίμακας. Η Maserati μέχρι τώρα ήταν σχετικά μόνη της, με μόνο την Dodge ως αδελφή μάρκα κοντά της να μοιραστεί κάτι, και αυτό δεν ήταν πολύ.

Με την ένωση όμως του ομίλου Fiat με τον όμιλο Peugeot, η Maserati αποκτά πρόσβαση σε πολλή και νέα τεχνολογία, κάτι που της επιτρέπει να σχεδιάζει όλη η νέα της γκάμα να είναι και ηλεκτρική. Είναι όμως αρκετό αυτό για να χτυπήσει την Porsche;

Εσείς τι λέτε; Έχει η Maserati αυτό που χρειάζεται για να τα βάλει με την Porsche; 

Autotriti.gr
NEXEN NFERA PRIMUS