¶λλη μία πρόταση για την αντιμετώπιση του χειμώνα έρχεται από τις ΗΠΑ. Και δεν θα μπορούσε να είναι πιο αμερικανική…
Τα τερτίπια της «Αριάδνης» έφεραν τη χώρα στα πρόθυρα νευρικού κλονισμού. Το πρόσφατο κύμα κακοκαιρίας που παρέλυσε σχεδόν τα πάντα στην Ελλάδα, έκανε πολύ κόσμο να ονειρεύεται εκχιονιστικά κι ερπυστριοφόρα. Καλή λύση, αλλά ελαφρώς μονοδιάστατη, ειδική και χρειάζεται ξεχωριστό δίπλωμα για να μπορεί κάποιος να τα οδηγεί.
Οι Αμερικανοί προσφέρουν την κατάλληλη εναλλακτική, χρησιμοποιώντας τα πατροπαράδοτα muscle cars. Το συγκεκριμένο είναι ένα Dodge Coronet, το οποίο στην εποχή του λογίζονταν ως «υπο-muscle car». Πρακτικά αυτό σήμαινε ότι την κορυφή της γκάμας μοιράζονταν τα Challenger και Charger, με το Coronet να αποτελεί τον «μικρό αδερφό».
«Μικρό» στο μάτι, βέβαια, καθώς η έκδοση R/T χρησιμοποιούσε τον κινητήρα Magnum του αντίστοιχου Charger και πονοκεφάλιαζε τα «μεγάλα» με τις επιδόσεις του. Το 0-100 απαιτούσε 5.6 δλ. και το 400αρι λίγο πάνω από 13 δλ., αριθμοί που το έφερναν δίπλα και αρκετές φορές μπροστά από τα Charger και Challenger.
Φυσικά σε ολισθηρές επιφάνειες και ειδικά χιόνι δεν μπορεί να μετουσιωθεί σε κίνηση περισσότερο από το 10% της απόδοσης (αναλόγως κινητήρα και μετάδοσης). Για να βελτιωθούν το ποσοστά, ένα από τα πολλά «τρελά» συνεργεία που υπάρχουν στην απέναντι όχθη του Ατλαντικού, ανέλαβε να εξοπλίσει κατάλληλα το Coronet για την αντιμετώπιση του χιονιά.
Όπως οι αλυσίδες που τοποθετούνται στους κινητήριους τροχούς όταν δεν υπάρχει η δυνατότητα για πλήρες σετ, έτσι και εδώ χρησιμοποιήθηκαν ερπύστριες από Kevlar στον πίσω άξονα. Βέβαια αυτό δεν έγινε για λόγους οικονομίας, αλλά γιατί οι μπροστινοί τροχοί δεν θα μπορούσαν να «γυρίσουν» τις ερπύστριες από τη στιγμή που δεν παίρνουν κίνηση. Το τελικό αποτέλεσμα θυμίζει λίγο από το dragster παρελθόν του Coronet, όταν τοποθετούνταν τεράστια ελαστικά πίσω σε μια προσπάθεια χαλιναγώγησης της μεγάλης ιπποδύναμης και της ακόμα μεγαλύτερης ροπής.