Mustang V8 ή Type R;
7.425 Επισκέψεις στο άρθρο (9/1/2016)
H 5λιτρη Ford Mustang GT με τον ατμοσφαιρικό V8 all-American-muscle κινητήρα έχει 421 άλογα και 48.000 ευρώ. Το νέο Honda Civic Type R με 2λιτρο turbo κινητήρα έχει 310 άλογα και 67.000 ευρώ! Πως γίνεται αυτό;
Η καυτή εμφάνιση, ο all-american-muscle χαρακτήρας και η πίσω κίνηση της Mustang συνδυάζονται με τον καλύτερο τρόπο με τον V8 κινητήρα δημιουργώντας ένα πακέτο-δυναμίτη. Θα περίμενε κανείς η τιμή να έχει 6 ψηφία, λόγω και των πολλών φόρων, που επιβαρύνουν τον κυβισμό της Mustang GT, όμως τα πράγματα δεν είναι καθόλου έτσι. Και όχι μόνο δεν είναι, αλλά η Mustang GT έχει τιμή κάτω από 50.000 ευρώ. Για τη «βασική» χειροκίνητη έκδοση μιλάμε για 48.000 ευρώ, που περιλαμβάνει τα πάντα: από τηλεμετρία και κλιματισμό, μέχρι μπλοκέ διαφορικό, μπάκετ καθίσματα της Recaro και ζάντες αλουμινίου 19 ιντσών.
Το μυστικό της Mustang είναι η χαμηλή εργοστασιακή της τιμή. Αλλωστε τα pony cars με αυτό το σκοπό δημιουργήθηκαν, να προσφέρουν δυνατές οδηγικές συγκινήσεις σε προσιτή τιμή. Από την άλλη βέβαια η κατανάλωση στην Αμερική ποτέ δεν ήταν ουσιαστικά θέμα. Στην Ευρώπη όμως μια μέση εργοστασιακή παρακαλώ κατανάλωση 13,5 λτ./100 χλμ είναι θέμα. Στην Ελλάδα ειδικότερα τα τόσα κυβικά της Mustang συνοδεύονται και από πολλά ακόμη φορολογικά βάρη κατοχής ενός τέτοιου αυτοκινήτου.
Από την άλλη έχουμε το νέο Honda Civic Type R, που σαφώς έχει το δικό του φανατικό κοινό και όχι άδικα, αφού η φιλοσοφία του είναι καθαρά οδηγοκεντρική. Όταν όμως στην Έκθεση της Αθήνας είδαμε στη βάση της ταμπέλας με τα τεχνικά του χαρακτηριστικά την τιμή του, μας έπεσε κυριολεκτικά το σαγόνι: 66.900 ευρώ (ναι σωστά διαβάσετε: εξήντα έξι χιλιάδες εννιακόσια ευρώ παρακαλώ), όταν στην υπόλοιπη Ευρώπη η τιμή είναι γύρω στις 35.000 ευρώ. Με εμφάνιση, που σαφώς και καθηλώνει, 2λιτρο κινητήρα turbo με 310 άλογα και 400 Nm ροπής το Type R είναι ένα επίσης εκρηκτικό πακέτο.
Οι επιδόσεις του όμως δεν είναι τόσο καυτές, όσο της Mustang GT, αφού έχει 0-100 σε 5,7 δλ. Η τελική του ταχύτητα βέβαια είναι 20 χλμ./ώρα μεγαλύτερη φτάνοντας στα 270 χλμ./ώρα. Ο οδηγικός του χαρακτήρας φυσικά είναι εντελώς διαφορετικός. Και αυτό δεν έχει να κάνει μόνο με την μετάδοση της κίνησης στου εμπρός τροχούς. Αεροδυναμικά «ψαγμένο», ελαφρύτερο (1.457 κιλά) με σαφώς πιο ξυραφένιο τιμόνι και πισταδόρικη ρύθμιση της σοφιστικέ του ανάρτησης (πέραν των εξελιγμένων γονάτων μπροστά, τα αμορτισέρ ρυθμίζονται ηλεκτρονικά) μπορεί να ισοσταθμίσει όσα χάνει σε απόλυτα νούμερα επιτάχυνσης με αυξημένες μέσες ωριαίες ταχύτητες και ως ένα σημείο με την πωρωτική αίσθηση των πηδαλίων και του τρόπου λειτουργίας του συνολικά.
Σίγουρα πέφτει θύμα της φορολογίας στην Ελλάδα, αλλά 67.000 είναι υπερβολικά. Η Mustang έχει καλύτερες επιδόσεις και τραβάει τα βλέμματα σα μαγνήτης. Με 19.000 λιγότερα σίγουρα αγοράζεις για πολλά χρόνια την παραπάνω βενζίνη, που απαιτεί ο V8 κινητήρας. Όχι βέβαια πως στην πράξη και στην γρήγορη οδήγηση το Type R καίει λιγότερο (7,3 λτ./100 χλμ. λέει η Honda, ίσως σβηστό θα συμπληρώσουμε εμείς).
Εσείς τι λέτε; Θα επιλέγατε τη Mustang GT με τα 421 άλογα και τα 4,8 δλ για το 0-100 αντί του Type R με τα 310 άλογα και τα 5,7 δλ στο 0-100; Πολλά κυβικά εντυπωσιακή εμφάνιση και πίσω κίνηση ή turbo, αγωνιστική αίσθηση και κίνηση μπροστά; Είναι το όνομα του Type R αρκετό για να τα χαλαλίσετε 19.000 ευρώ επιπλέον, πληρώνοντάς το διπλάσια τιμή από ότι ο κάθε άλλος Ευρωπαίος;
Παιδια εγω σιγουρα θα επερνα το Honda Type R ( διοτι ειμαι ΕΡΩΤΕΥΜΕΝΟΣ με τα μπροστοκινητα ) , εαν ειχα να επιλεξω απο αυτα τα δυο ( μονο ) . Εαν ομως ειχα τα λεφτα και να επιλεξω απ ολα τα αυτοκινητα θα διαλεγα RENAULT MEGANE RS Trophy ( δαγκωτο )
Στην Ελλάδα κυκλοφορεί ένα παραμύθι για τα Honda, το οποίο είναι ακριβώς αυτό: ένα παραμύθι. Οπότε μην ψάχνουμε για λογική στις τιμές τους. Κανονικά τα Honda θα έπρεπε να είναι περίπου 20% φθηνότερα από τα Toyota ή τα Mazda κλπ. Αλλά η αντιπροσωπεία έπιασε το σφυγμό του νεοέλληνα. Και του πουλάει αυτό ακριβώς που θέλει. Ένα παραμύθι νεοελληνικής τεχνοτροπίας.
Guilia 2.9 510 ιππους πισω κινηση κ Alfa.70.000 ευρω...θα κανει.αν ειχα αυτα τα λεφτα κ αλλα τοσα...
Αν αγοράσεις ένα Mustang, το κάνεις για να χαρεί η ψυχή σου τα χαρακτηριστικά της υπερστροφής ενός πισωκίνητου με μεγάλη ιπποδύναμη. Αν αγοράσεις το Honda, το κάνεις για να τρέμεις πότε ένα εμπροσθοκίνητο με μεγάλη ιπποδύναμη θα σου κάνει εκείνη την τρομερή υποστροφή, από την οποία, αν γλιτώσεις, θα καταλάβεις γιατί δεν έπρεπε να το κάνεις.
που ρολλαρε στο περιφερειακο στην Ηλιουπολη και μου επεσε το σαγωνι κατω.Επιανε ΟΛΗ τη λωριδα.Τα αμερικανακια δινουν πολυ πραμα για τα λεφτα σου...
Θα αγοραζα το Mustang κ μετα 19.000 που θα περισσευαν θα επαιρναν ενα μικρο για μεσα στην πολη να πηγαινω για ψωνια !!!!!!! ( αν μου περισσευαν αυτα τα χρηματα ) .
mercentes cla AMG. Ίδια τιμή με το mustang αλλά σε όλα καλύτερο.Το honda μπορεί με 40000 ευρώ να το προτιμούσα αλλά με 67000 είναι σαν να πετάς τα 27000 στον σκουπιδοντενεκέ!
προκειται για 2 εντελως διαφορετικά μοντέλα. Το mustang μου φαινεται ως ο ορισμος την φθηνης (για την κατηγορία - αναλογικα)και κραυγαλεας φιγούρας με πολύ πλαστικο χωρις ωστοσο να στερείται θετικων χαρακτηριστικων οποτε και δικαιούται καποια θεση στην αγορα. Στην ουσια περνεις παρα πολλα για τα ιδια χρηματα που αλλοι σου δινουν ένα μοτερ 2 λτ το οποιο ωστοσο είναι πολύ καλυτερο τεχνολογικα. Το type r είναι πιο ουσιαστικο ως προιον αλλα η τιμη του είναι εξωφρενικη. Προσωπικά κανενα από τα 2, θα ελεγα επισης megane RS, ΒΜW 428 η ακόμα θα περιμενα για το νέο TTS. Όλα αυτά ξεσκιζουν το μικρο mustang και ειδικα το τελευταιο θα πινει το αιμα στο μεγαλο
renault megane rs....τιποτα αλλο!