«Φέρτε τη BMW Σειρά 3 εδώ. Βάλτε την στην πίστα να την οδηγήσουμε και θα δείτε. Δεν έχω καμία αμφιβολία για την επιτυχία της Giulia» δήλωσε ο ισχυρός άνδρας της Fiat, ο Sergio Marchionne.
Οδηγούμε: Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio
44.650 Επισκέψεις στο άρθρο (20/5/2016)
Η νέα εποχή της Alfa Romeo είναι γεγονός και οι Ιταλοί φροντίζουν με τη νέα Giulia να το φωνάξουν δυνατά. Εμείς, ταξιδεύουμε μέχρι την πίστα δοκιμών της Fiat στο Μπαλόκο της Ιταλίας, για να πάρουμε μια γερή δόση από τη νέα Giulia Quadrifoglio των 510 ίππων!
What is New
- 3λιτρος biturbo V6 με 510 ίππους
- 0-100 χλμ./ώρα σε 3,9 δλ.
- Πισωκίνητη, άψογα ζυγισμένη και με βάρος μόνο 1.580 κιλά
- Στην Ελλάδα τον Ιούλιο
Ήγγικεν η ώρα. Ύστερα από αρκετές αλλαγές προγράμματος, καθυστερήσεις στο λανσάρισμά της και τελικά, το ξεκίνημα της παραγωγής της μόλις πριν από ένα μήνα στο ιστορικό εργοστάσιο Cassino της Fiat έξω από τη Ρώμη, η νέα Alfa Romeo Giulia με σάρκα και οστά, βρίσκεται στη διάθεσή μας για να την οδηγήσουμε στο γνωστό μας Balocco της Ιταλίας, το κέντρο ουσιαστικά της εξέλιξης των περισσότερων αυτοκινήτων του Fiat Group (ή Fiat-Chrysler εάν προτιμάτε). Πριν όμως αναφερθούμε στις εντυπώσεις μας από το αυτοκίνητο και ιδίως από την κορυφαία έκδοση Quadrifoglio των 510 ίππων, θα πρέπει να μιλήσουμε λίγο για το που βρίσκεται αυτή τη στιγμή η Alfa Romeo και ποιος είναι ο ρόλος που παίζει η νέα Giulia όχι τόσο στο παρόν, αλλά κυρίως στη μελλοντική υπόσταση της μάρκας. Ας ξεκινήσουμε…
Η νέα Giulia απαρχή μιας νέας εποχής
Στη σύγχρονη ιστορία της Alfa Romeo και κυρίως στα 16 χρόνια που έχουμε διανύσει πλέον για την εκατονταετία του 2000, είναι αλήθεια ότι η ιστορική μάρκα ψάχνει την ταυτότητά της. Δεν μπορεί να το πει κανείς διαφορετικά, όταν σήμερα, και ενώ οι ανταγωνιστές της έχουν πλέον προχωρήσει μπροστά, η Alfa έχει μείνει ουσιαστικά με 2 μοντέλα στη γκάμα της, την αποτελεσματική MiTo και την εξαιρετική Giulietta, που όμως έχουν συμπληρώσει 8 και 6 χρόνια αντίστοιχα παρουσίας. Υπάρχει και η ξεχωριστή Alfa Romeo 4C, όμως αυτή είναι ένα ειδικό αυτοκίνητο, που περισσότερο προωθεί το μύθο της Alfa παρά τις πωλήσεις, οι οποίες δείχνουν να έχουν κολλήσει χαμηλά (55.500 αυτοκίνητα πανευρωπαϊκά το 2015, -2,6% σε σχέση με το 2014). Σε αυτό το πλαίσιο η Alfa Romeo λανσάρει τη νέα Giulia, η οποία ναι μεν τοποθετείται σε μια κατηγορία που δεν αναμένεται να υπέρ-διπλασιάσει τις πωλήσεις της φίρμας, όμως αποτελεί ίσως το καλύτερο δείγμα για το που θα πορευτεί από εδώ και πέρα η εταιρεία: Ξεκάθαρα premium, με σπορ κληρονομία και άσβεστο «πάθος», η Alfa μπαίνει σε μια νέα εποχή ισχυροποίησης της, που θα εκφραστεί όχι μόνο με 100% καινούργια μοντέλα όπως είναι η Giulia (και στη συνέχεια τα νέα της SUV), αλλά κυρίως με την αποτύπωση στη συνείδηση του αγοραστή, ότι η Alfa Romeo είναι ίσως η μοναδική ευρωπαϊκή μάρκα που μπορεί να κοιτάξει στα ίσια τους Γερμανούς κυρίαρχους των premium. Αλλωστε, όπως δήλωσε πριν λίγες ημέρες και ο ισχυρός άνδρας της Fiat, ο Sergio Marchionne: «Φέρτε τη BMW Σειρά 3 εδώ. Βάλτε την στην πίστα να την οδηγήσουμε και θα δείτε. Δεν έχω καμία αμφιβολία για την επιτυχία της Giulia…».
Μια Alfa με ξεχωριστό στυλ
Αισθητικά, η νέα Alfa Romeo Giulia προβάλει έναν έντονο δυναμισμό σε συνδυασμό με το ξεχωριστό στυλ που παραδοσιακά χαρακτηρίζει τα δημιουργήματα της μάρκας. Παράλληλα, στοιχεία όπως η νέα πισωκίνητη πλατφόρμα και η νέα θέση του κινητήρα πίσω από τον εμπρός άξονα (για λόγους ζυγίσματος), μας έχουν φέρει ένα μεσαίο με πολύ μικρούς προβόλους και μακρύ καπό στο εμπρόσθιο τμήμα, το οποίο καταλήγει πάνω σε όμορφα μακρόστενα φωτιστικά, αλλά και την τονισμένη παρουσία του παραδοσιακού θυρεού της Alfa Romeo. Στο πίσω μέρος από την άλλη, οι Ιταλοί έχουν φροντίσει ώστε η νέα Giulia να παραπέμπει και σε 4θυρα κουπέ, λόγω της ομαλότερης κλίσης της τελευταίας κολώνας της οροφής, πλαισιώνοντας τη και με νέας σχεδίασης μοντέρνα φωτιστικά. Για την κορυφαία Giulia QV, η Alfa Romeo έχει τονίσει το αμάξωμα με περιμετρικά σπόιλερ, πιο επιθετικούς προφυλακτήρες, αλλά και 4πλές εξατμίσεις με μεγάλο πίσω διαχύτη. Σε ό,τι αφορά τέλος στην αεροδυναμική, ο συντελεστής οπισθέλκουσας βρίσκεται χαμηλά στο cd: 0,32, με οφέλη σε επιδόσεις, κατανάλωση και θόρυβο.
Aπαντηση προς AUTOTRITI:Ο αεροδυναμικος συντελεστης των απλων εκδοσεων της Giulia ειναι 0,23. Oσον αφορα τις ενστασεις σας για την συναρμογη, να πουμε οτι την κατασκευη του εσωτερικου και συναρμογη ειναι Τα υλικά του εσωτερικού είναι από την Γαλλική εταιρία Faurecia, η οποία προμηθεύει επίσης σε μοντέλα Audi, Mercedes ή BMW. Τον Σεπτέμβρη του 2015 στην έκθεση της Φρανκφούρτης η Faurecia ως δείγμα των δυνατοτήτων της έθεσε στο κέντρο του περιπτέρου της το ταμπλό της νέας Alfa Romeo Giulia και όχι του νέου Α4 ή της νέας σειράς 7 που επίσης προμηθεύει. Μια από τις καινοτομίες είναι ότι τα πλαστικά του εσωτερικού \έχουν σε ποσοστό 20% φυτικές ίνες κάνναβης που προσφέρουν μια μείωση βάρους κατά 17% σε σχέση με τα συμβατικά πλαστικά! Οποτε σε κατι το οποιο παρουσιαζει η ιδια η Γαλλικη εταιρεια ως το top προ'ι'ον της με νεες καινοτομιες που ακομα δεν εχουν εφαρμοστει σε Γερμανικα μοντελα ,αλλα θα εφαρμοστουνστις επομενες γενιες των Γερμανικων ειναι ακατανοητη η διατυπωση παραπονων για την συναρμογη και ειμαι σιγουρος οτι αυτο θα το διαπιστωσουν ολοι οσοι θα επισκευτουν τις αντιπροσωπιες για να την δουνε απο κοντα. ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΤΑΚΑ ΣΑΣ: '' Το εάν είναι καλύτερη η Giulia Quadrifoglio από τη BMW M3, αυτό δεν είναι της παρούσας στιγμής.'' MΑΛΙΣΤΑ........Με καλη προαιρεση θα σας πω, οτι καθε φορα που κατα την αποψη σας ενα Γερμανικο υπερτερει δεν μας γραφετε ατακες οτι δεν ειναι της παρουσης,αλλα μας λετε επι τοπου οτι υπερτερει....... Εδω ειναι προφανες οτι η Giulia καθ οτι ανωτερη ,δεν συγκρινεται σε δυναμη και αισθηση με τις Μ3-Μ4 και μας λετε οτι δεν ειναι της παρουσης.....Τελος παντων θα σας πω οτι το Γερμανικο automotor sport εγραψε οτι ηgiulia ειναι ανωτερη του Γερμανικου ανταγωνισμου......και το carmagazine εθετε το ερωτημα για το αν εχουμε να κανουμε με μια τρεταθυρη ferrari. Κατα τ αλλα θα πω ειλικρινα οτι ηταν ενα πολυ καλο review και ευχαριστουμε για την ενημερωση.
Μια ερώτηση θελω να κάνω : λέτε ότι εχει χαμηλό αεροδυναμικό συντελεστή. Πως ειναι χαμηλός την στιγμή του το α4 εχει 0.23, το insignia 0.24, και η cla 0.24 όταν η άλφα εχει 0.32;
Απάντηση: Το 0,32 είναι της Giulia Quadrifoglio. Η απλή Giulia, παρότι η Alfa δεν το έχει ανακοινώσει επίσημα, πιστεύεται ότι είναι στο 0,25. Παραδοσιακά, οι πολύ γρήγορες εκδόσεις των σεντάν έχουν χειρότερο αεροδυναμικό συντελεστή από τις απλές (λόγω μεγαλύτερων ζαντών, εισαγωγών κ.λπ.). Π.χ. η Mercedes C-Class στη βασική της έκδοση έχει 0,24 και στην C 63 AMG 0,32 - όσο η Giulia Quadrifoglio.
Nα συμπληρωσω οτι η Γερμανικη εκδοση του automotor sport ,για το εσωτερικο της giulia ειπε οτι ειναι σε ποιοτητα μεταξυ bmw και audi και ΔΕΝ ανεφερε παραπονα για την συναρμογη.
Ωραία γραμμένο το review. Δοκιμάσατε άραγε καμιά πιο "ταπεινή" έκδοση να μας πείτε εντυπώσεις ή μόνο την κορυφαία;
Η ΒΜW είναι πλέον ο ισχυρότερος ανεξάρτητος κολοσσός στην κατασκευή πολυτελών αυτοκίνητων. Σε καμία περίπτωση δεν μπορούμε να συγκρίνουμε εταιρίες. Μπορούμε όμως να συγκρίνουμε τα προϊόντα τους. Ας σκεφτούμε, ποια ήταν εκείνη η φιλοσοφία, που έκανε την BMW μια τόσο ισχυρή εταιρεία ? Η συνταγή ήταν - είναι μια.. πολυτελή αυτοκίνητα , με σπορ και ΄παθιασμένα΄ χαρακτηριστικά, είτε στην εμφάνιση, είτε στην οδική αίσθηση. Από πού όμως τα κληρονόμησε αυτά μια γερμανική εταιρία? Άποψη μου , η BMW, έχει παντρέψει προ πολλού δυο χώρες. Την χώρα της Lamborghini, και την χώρα της Mercedes. Ας συγκρίνουμε την alfa 155 με την e36. Ο ήχος του κινητήρα είναι ίδιος, το τιμόνι, το ίδιο ακριβές και τα ελατήρια το ίδιο σφιχτά. Γιατί η bmw όμως είχε αυτή την εξέλιξη-πορεία? Γιατί απλά η ποιότητα της, ήταν πάντα κοντά στα επίπεδα της Mercedes.Τώρα η alfa προσπαθεί να κάνει το ίδιο, κρατά τα χαρακτηριστικά της, επιστρέφει στην πίσω κίνησης, και προσθέτει ποιότητα! Ο ανταγωνισμός είναι εκείνος που φέρνει την εξέλιξη. Καλή επιτυχία, από έναν φανατικό μπεμβεδακια.
EΡΩΤΗΣΗ ΠΡΟΣ AUTOTRITI Γραφετε : '' Η συναρμογή και το φινίρισμα βρίσκονται σε πολύ καλά επίπεδα, όμως δεν μπορούν να χαρακτηριστούν άψογα.'' Επειδξ αυτες τις μερες παω να δω το αυτοκινητο Θα ηθελα να μου πειτε που εντοπισατε τα τα ψεγαδια στην συναρμογη και στο φινιρισμα για να εστιασω και γω,γιατι αυτο που γραφετε ειναι γενικολογο.Οπως σας ειχα ξαναγραψει,Τα υλικά του εσωτερικού είναι από την Γαλλική εταιρία Faurecia, η οποία προμηθεύει επίσης σε μοντέλα Audi, Mercedes ή BMW το εσωτερικο διακοσμο,και συμφωνα με τα λεγομενα της Γαλλικης εταιρειας τα υλικα που εχουν χρησιμοποιηθει στην giulia ειναι οτι καλυτερο διαθετει.....Οοτε καπου δεν κολαει αυτο που γραφετε....Θα εκτιμουσα μια απαντηση σας για το που εντοπισατε την μη αψογη συναρμογη-φινιρισμα οπως ισχυριζεστε.Ευχαριστω.
ακους εκει,εγω θυμηθηκα ενα αρθρο που ελέγε "αντε γεια Giulia" και λέω το ειχα διαβασει αλλου;
Ειπα και εγω,θα περασει μερα χωρις αρθρο για το υπεραυτοκινητο που πριν καν κυκλοφωρησει εχει κατατροπωσει τον ανταγωνισμο;
Ο αεροδυναμικος συντελεστής τως Giulia: QV - 0.32 Eco - 0.23 "Απλές" - 0.25
Όταν τον 'ΠΙΝΕΙΣ' στην πίστα του νίρμπουργκρινγκ και βγάζεις μετά εκδόσεις gts 600 ίππων περιορισμένης παραγωγής, είσαι σκύλος που έκανε υποταγή, έπεσε στα τέσσερα και σήκωσε τα ποδαράκια.ΆΪΝΤΕ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΤΟ ΜΠΑΤΖΕΤ ΠΟΥ ΘΑ ΣΤΑΞΕΙ Η BMW ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΙΜΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΥΠΟΛΗΨΗ ΤΗΣ ΠΟΥ ΧΑΘΗΚΕ ΕΤΣΙ ΑΔΟΞΑ...