Το νέο μικρομεσαίο SUV της Alfa Romeo, η Tonale, έκανε ντεμπούτο με μπόλικη φινέτσα, πλούσιο τεχνολογικό εξοπλισμό και επιλογές με ήπια υβριδική και Plug-in υβριδική τεχνολογία. Α ναι, και σε diesel.
Η Alfa Romeo παρουσίασε τη νέα Tonale, το νέο της μοντέλο για την κατηγορία των μικρομεσαίων οικογενειακών SUV που ενσαρκώνει το αυθεντικό DNA της μάρκας. Με το όνομα να προέρχεται από το ομώνυμο πέρασμα στις Άλπεις, η Tonale σηματοδοτεί τη συνέχεια της Stelvio, του πρώτου SUV της Alfa Romeo, αποτελώντας την αφετηρία για τη μεταμόρφωση της μάρκας, σε μια νέα εποχή συνδεσιμότητας και εξηλεκτρισμένης κίνησης.
Με Έλληνα σχεδιαστή και αναφορές το παρελθόν της μάρκας
Η σχεδίαση του αυτοκινήτου παραγωγής παραμένει πιστή στο πρωτότυπο και είναι αποτέλεσμα της εξαιρετικής προσπάθειας των σχεδιαστών της μάρκας, μεταξύ των οποίων είναι και ο κ. Αλέξανδρος Λιώκης, lead exterior designer της Alfa Romeo Tonale. Το ιταλικό SUV έχει στοιχεία από το παρελθόν όπως για παράδειγμα οι χαρακτηριστικοί τροχοί με τις 5 στρογγυλές οπές, το ανάγλυφο κάλυμμα του πίνακα οργάνων, το τιμόνι με τις τρεις ακτίνες, το περίγραμμα των φωτιστικών σωμάτων και η χαρακτηριστική τριγωνική μάσκα «Τrilobo». Τα «3+3» φωτιστικά σώματα τεχνολογίας Full-LED Adaptive Matrix, είναι επίσης εμπνευσμένα από την SZ Zagato, δημιουργούν μια χαρακτηριστική φωτεινή υπογραφή που είναι ορατή στο φως και στο σκοτάδι και έχουν σημαντικά χαμηλότερη κατανάλωση ενέργειας από τα παραδοσιακά συστήματα, προσφέροντας αναβαθμισμένη λειτουργία και αισθητική. Τα πίσω φωτιστικά σώματα ακολουθούν την ίδια λογική, με μια συνεχή φωτεινή γραμμή που αγκαλιάζει το αμάξωμα και επίσης δημιουργεί μια ξεχωριστή φωτεινή υπογραφή. Στο δυναμισμό του πίσω μέρους συμβάλει και η εμπνευσμένη από την 8C Competizione σχεδίαση του παρμπρίζ.
Mε δύο τεράστιες οθόνες και NFT τεχνολογία
Το εσωτερικό είναι εμπνευσμένο από την ιστορία της μάρκας στους αγώνες, με την εστίαση να βρίσκεται στον οδηγό, ο οποίος έχει εύκολη πρόσβαση σε όλα τα χειριστήρια. Στο βασικό εξοπλισμό της Tonale περιλαμβάνεται το νέο σύστημα πολυμέσων, με προσαρμοζόμενο σύστημα Android, αλλά και υπηρεσίες που προσφέρονται ώστε το όχημα να είναι πάντα ενημερωμένο με τις τελευταίες εξελίξεις. Το σύστημα περιλαμβάνει τον πλήρως ψηφιακό πίνακα οργάνων με οθόνη 12,25 ιντσών και την κεντρική οθόνη αφής των 10,25 ιντσών, ώστε να παρέχει όλες τις πληροφορίες στον οδηγό, χωρίς να αποσπά την προσοχή του από το δρόμο.
Σε παγκόσμια πρώτη, η Tonale, χρησιμοποιεί επίσης την τεχνολογία NFT (non-fungible token). Η τεχνολογία αυτή παρέχει ένα απόλυτα εμπιστευτικό και χωρίς δυνατότητα αλλοίωσης ιστορικό των βασικών παραμέτρων στη ζωή ενός οχήματος. Με τη συγκατάθεση του χρήστη, το σύστημα NFT καταγράφει μια σειρά δεδομένων, τα οποία μπορούν να χρησιμοποιηθούν ως εγγύηση ότι το όχημα έχει συντηρηθεί σωστά, στοιχείο που επιδρά ιδιαίτερα θετικά στη μεταπωλητική αξία του οχήματος.
Συνέχεια του άρθρου >>>
Ήπια υβριδική, diesel και Plug-in με έως 275 άλογα
H Tonale θα είναι διαθέσιμη σε δύο ήπια υβριδικές επιλογές, με diesel μοτέρ αλλά και με μια πανίσχυρη Plug-in υβριδική έκδοση. Ντεμπούτο λοιπόν στην Tonale κάνει ένας νέος κινητήρας Hybrid VGT (Variable-Geometry Turbo) με απόδοση 130 και 160 άλογα που συνδυάζεται με ένα νέο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη TCT της Alfa Romeo 7 σχέσεων και έναν ηλεκτροκινητήρα "P2" 48V, με απόδοση 15 kW και 55 Nm ροπής. Ο συγκεκριμένος ηλεκτροκινητήρας επιτρέπει την κίνηση του αυτοκινήτου ακόμα και όταν ο θερμικός κινητήρας των 1,5 λίτρων είναι εκτός λειτουργίας.
Στην κορυφή της γκάμας θα βρίσκεται η αποκλειστική για την Tοnale έκδοση Plug-in Hybrid Q4, με απόδοση 275 ίππων, επιτάχυνση 0-100χλμ./ώρα σε μόλις 6,2 δλ. και αυτονομία για αμιγώς ηλεκτρική κίνησης έως 80χλμ. στον αστικό κύκλο (περισσότερα από 60χλμ. σε μικτές συνθήκες). Το σύστημα αποτελείται από έναν turbo βενζινοκινητήρα 1,3 λίτρων απόδοσης 180 ίππων που κινεί τους εμπρός τροχούς και έναν ηλεκτροκινητήρα μέγιστης απόδοσης 90 kW που κινεί τους πίσω τροχούς. H μπαταρία έχει χωρητικότητα 15,5 kWh που μπορεί να παρέχει ισχύ έως και 100 kW και η οποία φορτίζει πλήρως σε λιγότερο από 2,5 ώρες σε φορτιστή ισχύος 7,4 kW.
Τη γκάμα κινητήρων της Tonale συμπληρώνει ο νέος diesel κινητήρας των 1,6 λίτρων, με απόδοση 130 ίππους και 320 Nm ροπής, o οποίος συνδυάζεται με το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη TCT της Alfa Romeo των 6 σχέσεων.
Η Tonale θέλει να γίνει σημείο αναφοράς στην κατηγορία της, όσον αφορά στην οδική συμπεριφορά και γι αυτό εξοπλίζεται με σύστημα πέδησης IBS (Integrated Brake System) και paddles αλλαγής ταχυτήτων από αλουμίνιο, στοιχεία που κανείς συναντά και στις Giulia και Stelvio, τετραπίστονες δαγκάνες της Brembo με αεριζόμενους δίσκους εμπρός και συμπαγείς δίσκους στον πίσω άξονα, πλήρως ανεξάρτητη ανάρτηση τύπου MacPherson σε όλους τους τροχούς και αμορτισέρ τεχνολογίας FSD (Frequency Selective Damping) που εξελίχθηκαν σε συνεργασία με την Koni. Η κίνηση μεταδίδεται και στους τέσσερις τροχούς στην έκδοση Plug-in Hybrid Q4 και στους εμπρός τροχούς στις εκδόσεις Hybrid και diesel, οι οποίες εφοδιάζονται και με ηλεκτρονικά ελεγχόμενο διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης. Διαθέσιμη είναι και η ηλεκτρονικά ελεγχόμενη ανάρτηση Dual Stage Valve με δύο επιλογές λειτουργίας (Comfort, Sport), η οποία συνεργάζεται με το σύστημα παραμετροποίησης D.N.A. που εφοδιάζει όλες τις εκδόσεις της Tonale.
Tην άνοιξη ξεκινούν οι παραγγελίες
Διαθέσιμα θα είναι δύο επίπεδα εξοπλισμού, Super και Ti, το κάθε ένα με το δικό του ξεχωριστό χαρακτήρα. Οι παραγγελίες της νέας Alfa Romeo Tonale αναμένεται να ξεκινήσουν την προσεχή άνοιξη με την ειδική έκδοση λανσαρίσματος «Edizione Speciale»
Η Alfa Romeo Tonale θα κατασκευάζεται σε μια νέα γραμμή παραγωγής στο εργοστάσιο Giambattista Vico της Stellantis στο Pomigliano d Arco στη Νάπολη.
H νέα Alfa Romeo είναι επιτέλους πραγματικότητα!
- Με Έλληνα σχεδιαστή και αναφορές το παρελθόν της μάρκας
- Mε δύο τεράστιες οθόνες & NFT τεχνολογία για καλή μεταπώληση
- Ήπια υβριδική, diesel και Plug-in με έως 275 άλογα
- Tην άνοιξη ξεκινούν οι παραγγελίες
Η Alfa Romeo Τοnale θέλει να σταθεί επάξια απέναντι στα γερμανικά premium οικογενειακά SUV. Θα τα καταφέρει;