Η νέα Tonale Sprint Plug-In Hybrid Q4, είναι η πιο οικονομική και φιλική προς το περιβάλλον Alfa Romeo που έχει κατασκευαστεί ποτέ και διατίθεται στην ελληνική αγορά χωρίς φόρο εταιρικής χρήσης.
Η Alfa Romeo Tonale Sprint Plug-In Hybrid Q4 έρχεται να καθίσει στη βάση της γκάμας της Tonale, ενός μοντέλου με το οποίο η μάρκα σηματοδότησε την είσοδό της στον κόσμο του εξηλεκτρισμού. Η νέα αυτή έκδοση συνδυάζει την οικονομία και το σπορ πνεύμα, καθώς σύμφωνα με τη μάρκα έχει 80χλμ. αμιγούς ηλεκτρικής αυτονομίας σε αστικό κύκλο και εκπομπές ρύπων που δεν ξεπερνούν τα 33γρ./χλμ.
Μάλιστα η συγκεκριμένη έκδοση με λιανική τιμή προ φόρων κάτω των 40.000 ευρώ και προνομιακές τιμές στα διαθέσιμα μεταλλικά χρώματα, προσφέρει μηδενικό φόρο εταιρικής χρήσης βάσει της τρέχουσας νομοθεσίας, καθιστώντας τη έτσι ιδανική για τους εταιρικούς χρήστες.
Χαρακτηριστικά της έκδοσης
Εξωτερικά, το έμβλημα της Alfa Romeo έχει επανασχεδιαστεί ώστε να τονίζει τη διαδικασία εξηλεκτρισμού της μάρκας. Το φιδάκι από το οικόσημο της μάρκας κοσμεί το πίσω αριστερά φινιστρίνι, ακριβώς πάνω από το σημείο σύνδεσης του μοντέλου με την πηγή φόρτισης. Από κει και πέρα μέρος του εξοπλισμού στην καμπίνα είναι οι υφασμάτινες επενδύσεις Alfa Carbon και τεχνητό δέρμα Soft Touch με κόκκινες ραφές, το σπορ δερμάτινο τιμόνι με κουμπί εκκίνησης, ο πίνακας οργάνων 12,3 ιντσών πλήρως παραμετροποιήσιμος, το σύστημα πολυμέσων με οθόνη αφής 10,2 ιντσών και σύστημα πλοήγησης, η θέση ασύρματης (επαγωγικής) φόρτισης smartphone και συστήματα υποβοήθησης και ασφάλειας του οδηγού όπως τα αναγνώρισης πινακίδων οδικής σήμανσης, ανίχνευσης κόπωσης οδηγού, προειδοποίησης παρεκτροπής & διατήρησης πορείας και αυτόνομο φρενάρισμα έκτακτης ανάγκης.
Με 280 ίππους και 80 χλμ. ηλεκτρική αυτονομία
Το PHEV σύστημα της Tonale Hybrid Q4 Sprint συνδυάζει έναν τετρακύλινδρο turbo κινητήρα MultiAir 1.3 λίτρων με απόδοση 180 ίππους, με αυτόματο κιβώτιο 6 σχέσεων, που δίνει κίνηση στους εμπρός τροχούς, και έναν ηλεκτροκινητήρα ισχύος 90kW με ροπή 250 Nm, που δίνει κίνηση στους πίσω τροχούς, με αποτέλεσμα η μέγιστη ισχύς του μοντέλου να φτάνει συνδυαστικά τους 280 ίππους.
Η μπαταρία ιόντων-λιθίου των 306-volt, με χωρητικότητα 15.5 kWh εξασφαλίζει ηλεκτρική αυτονομία 80χλμ. σε αστικό κύκλο. Σύμφωνα με τη μάρκα, το νέο υβριδικό σύστημα κίνησης επιτυγχάνει εκπομπές CO2 που δεν υπερβαίνουν τα 33 γρ./χλμ, ενώ η μέση κατανάλωση δεν ξεπερνά τα 1.3-1.5 λίτρα/100 χλμ. Η μπαταρία του, χρειάζεται μόλις 2,5 ώρες για μία πλήρη φόρτιση από έναν φορτιστή των 7.4 kW και καλύπτεται από εγγύηση 8 ετών, ενώ το μοντέλο καλύπτεται από εγγύηση 4 ετών ή 160.000χλμ.
Το υβριδικό σύστημα κίνησης των 280 ίππων, εξασφαλίζει στο μοντέλο επιτάχυνση 0-100 χλμ. σε μόλις 6,2 δευτερόλεπτα και η μέγιστη ταχύτητα ως αμιγώς ηλεκτροκίνητο, φτάνει τα 135 χλμ./ώρα., ενώ με το συνδυασμό και των δύο συστημάτων κίνησης, το μοντέλο φτάνει τα 206 χλμ./ώρα. (ηλεκτρονικά περιορισμένη).