Παρουσιάστηκε η νέα Ferrari 488 Challenge, το έκτος μοντέλο της σειράς και το πρώτο που γίνεται turbo.
Νέα Ferrari 488 Challenge
To έκτο μοντέλο της αγωνιστικής σειράς Ferrari Challenge είναι η ομώνυμη εκδοχή της 488, ένα αυτοκίνητο που στην πίστα είναι ταχύτερο κατά 7,5 ολόκληρα δευτερόλεπτα από την «κανονική» 488 GTB, ενώ ρίχνει και πάνω από 4 δλ. στη LaFerrari.
Η νέα Ferrari 488 Challenge στην πίστα δοκιμών του Fiorano έκανε χρόνο 1:15.5. Δηλαδή ένα δευτερόλεπτο πιο γρήγορα από την 458 Challenge Evo που αντικαθιστά.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Αλλαξε η χαρτογράφηση του κινητήρα και έφυγαν από πάνω του 19,5 κιλά, ενώ άλλα 8,6 κιλά εξοικονομήθηκαν από την εξάτμιση. Το κιβώτιο απέκτησε πιο κοντές σχέσεις, ενώ επαναπρογραμματίστηκε το σύστημα Slip Angle Control. Για να δώσει στους οδηγούς του Πρωταθλήματος τη δυνατότητα να φέρουν ακόμα περισσότερο το αυτοκίνητο στα μέτρα τους η Ferrari έχει τοποθετήσει τρία διαφορετικά «manettinos», ένα για τη ρύθμιση των φρένων και από ένα σε κάθε μεριά του τιμονιού, που ελέγχουν την πρόσφυση και το ηλεκτρονικό διαφορικό.
Ωστόσο, οι πιο σημαντικές διαφορές είναι στην αεροδυναμική του οχήματος, με πιο το πιο προφανές στοιχείο να είναι η τεράστια πίσω αεροτομή που μοιάζει με αυτή της 488 GTE. Σχεδιάστηκε εκ νέου το μπροστά τμήμα, ώστε να βελτιωθεί η ψύξη και να μειωθεί η αεροδυναμική αντίσταση. Αεραγωγοί υπάρχουν παντού ώστε να εξασφαλίζεται η καλύτερη δυνατή θερμοκρασία του οχήματος και των μερών του.
Το αποτέλεσμα είναι πως η νέα Ferrari 488 Challenge στην πίστα δοκιμών του Fiorano έκανε χρόνο 1:15.5. Δηλαδή ένα δευτερόλεπτο πιο γρήγορα από την 458 Challenge Evo που αντικαθιστά. Από την δε έκδοση δρόμου 488 GTB, είναι ταχύτερη κατά 7,5 ολόκληρα δευτερόλεπτα. Μάλιστα, ρίχνει και πάνω από 4 δλ. στην LaFerrari!
Το πρωτάθλημα Ferrari Challenge λανσαρίστηκε το 1992 με την 348 και του χρόνου θα γιορτάσει τα 25α γενέθλιά του. Μέχρι σήμερα, περισσότεροι από 1.000 οδηγοί έχουν λάβει μέρος σε πάνω από 1.000 αγώνες, που έχουν λάβει χώρα σε τρεις ηπείρους.