Η ανανεωμένη Ferrari FF είναι ένα άλλο αυτοκίνητο, με νέο όνομα (GTC4Lusso), αυξημένη απόδοση (580 PS) και τεχνολογικές καινοτομίες όπως το 4RM-S σύστημα διεύθυνσης στους πίσω τροχούς.
Νέα Ferrari GTC4Lusso
3.434 Επισκέψεις στο άρθρο (8/2/2016)
Η ανανεωμένη Ferrari FF είναι ένα άλλο αυτοκίνητο, με νέο όνομα (GTC4Lusso), αυξημένη απόδοση (680 PS) και τεχνολογικές καινοτομίες όπως το 4RM-S σύστημα διεύθυνσης στους πίσω τροχούς.
Λίγο πριν σηκωθεί η αυλαία της έκθεσης της Γενεύης, η Ferrari μας αποκαλύπτει την ανανεωμένη εκδοχή της FF. Οι διαφορές είναι τόσο εκτενείς, που ουσιαστικά μιλάμε για ένα άλλο αμάξι. Για να τονίσει προφανώς το παραπάνω, η Ferrari μετονομάζει το μοντέλο της, καλώντας το εφεξής GTC4Lusso.Ας ξεκινήσουμε την απαρίθμηση των αλλαγών με τη σχεδίαση. Στη νέα Ferrari GTC4Lusso, λοιπόν, συναντάμε ανασχεδιασμένο εμπρόσθιο προφυλακτήρα, μεγαλύτερη γρίλια μάσκας, ένα σερ διπλών φωτιστικών σωμάτων πίσω και έναν τεράστιο τριπλό διαχύτη της εξάτμισης. Το πιο σημαντικό, όμως, είναι πως χαμήλωσε η γραμμή της οροφής, βελτιώνοντας σημαντικά σε σχέση με την FF, τον συντελεστή οπισθέλκουσας αεροδυναμικής.Καλά νέα έρχονται και κάτω από το καπό, εκεί που η απόδοση του V12 ατμοσφαιρικού κινητήρα των 6,3 λίτρων, ανέβηκε από τα 651 στα 680 άλογα (στις 8.000 σ.α.λ.). Αυξημένη είναι και η ροπή των 697 Nm στις 5.750 σ.α.λ., με το 80% αυτής να είναι διαθέσιμο από τις 1.750 σ.α.λ. Αποτέλεσμα των παραπάνω είναι το 0-100 χλμ./ώρα να έρχεται σε 3,4 δλ. (-0,3 δλ. από την FF), με την τελική ταχύτητα να παραμένει στα 334 χλμ./ώρα.Περισσότερα νέα στο Auto ΤρίτηΑλλαγές έχουν γίνει και στο εσωτερικό, με την 2+2 θέσεων καμπίνα να διαθέτει το «dual cockpit display», το οποίο επιτρέπει στους επιβάτες να βλέπουν την ταχύτητα και άλλες πληροφορίες και από τις δύο πλευρές. Επιπλέον, το τιμόνι είναι πλέον μικρότερο, ενώ το νέο σύστημα infotainment της Delphi περιλαμβάνει και μία μεγάλη οθόνη αφής διαμέτρου 10,25 ιντσών.Για το τέλος σας αφήσαμε ίσως το καλύτερο, μια σημαντική καινοτομία. Λόγος γίνεται για το 4RM-S, ένα σύστημα διεύθυνσης στους πίσω τροχούς, το οποίο συνεργάζεται με τη μόνιμη τετρακίνηση, το ηλεκτρονικό διαφορικό (E-Diff) και την ενεργητική ανάρτηση (SCM-Ε). Όλα τα παραπάνω συστήματα ελέγχονται από το λογισμικό πρόγραμμα της Ferrari, επιτρέποντας στον οδηγό να ελέγξει την τεράστια δύναμη της GTC4Lusso, ανεξαρτήτως καιρικών ή οδικών συνθηκών.
Στην Ferrari GTC4Lusso χαμήλωσε η γραμμή της οροφής, βελτιώνοντας σημαντικά σε σχέση με την FF, τον συντελεστή οπισθέλκουσας αεροδυναμικής.