H Ηοnda λανσάρει στην Κίνα το e:NP1 και την πιο σπορτίφ έκδοση του, το e:NS1, δύο αυτοκίνητα που είναι πολύ πιθανό να τα δούμε και στην Ευρώπη το 2022.
Η Honda λανσάρει δύο νέα αμιγώς ηλεκτρικά SUV, τα ονόματα των οποίων είναι e:NP1 και e:NS1. Τα αυτοκίνητα αυτά θα προσφερθούν στην Κίνα αλλά είναι πολύ πιθανό να δούμε ένα από αυτά στην Ευρώπη, μέσα στο 2022.
Το e:NP1 είναι ένα ηλεκτρικό SUV που σχεδιάστηκε για την κινεζική αγορά ενώ στο e: NS1 είναι η πιο σπορτίφ έκδοση του ίδιου αυτοκινήτου. Και τα δύο μοντέλα θα ξεκινήσουν την καριέρα τους στην Κίνα την άνοιξη του 2022 αλλά, περιέργως, θα κατασκευάζονται χωριστά, αφού η Honda να θα συνεργαστεί με δυο διαφορετικές κινεζικές εταιρείες. Με δεδομένο ότι η εταιρεία έχει αναφέρει πολλάκις πως σκοπεύει να λανσάρει τα ηλεκτρικά που κατασκευάζει στην Κίνα και στην Ευρώπη, δεν θεωρείται απίθανό να δούμε ένα από τα δύο μοντέλα στην Ευρώπη.
Η ηλεκτρική έκδοση του HR-V
Το e:NS1 είναι ουσιαστικά η αμιγώς ηλεκτρική έκδοση του τρίτης γενιάς HR-V και βασίζεται σε μεγάλο βαθμό στο SUV e: prototype που παρουσιάστηκε τον Απρίλιο. Τότε, η Honda έκανε λόγο πως το ηλεκτρικό αυτό αυτοκίνητο θα κάνει ντεμπούτο στην Κίνα την άνοιξη του 2022 και πως θα λανσάρει στην Κίνα 10 ηλεκτρικά μέσα στα επόμενα πέντε χρόνια. Τo e: NS1 επρόκειτο να γίνει το πρώτο από αυτά.
Ελάχιστες αλλαγές σε σχεδίαση με το HR-V
Στον τομέα της σχεδίασης, το ηλεκτρικό μοιάζει πολύ με το νέο HR-V, ωστόσο έχει κάποιες διαφοροποιήσεις, όπως την κλειστή γρίλια, τον ελαφρώς ανασχεδιασμένο προφυλακτήρα και το πορτάκι της πρίζας που έχει πάνω του το έμβλημα της φίρμας. Πίσω, αντί του εμβλήματος της φίρμας, υπάρχουν γράμματα «HONDA».
Με 500 χιλιόμετρα αυτονομία και ένα ηλεκτρικό μοτέρ έως 201 ίππων
Όσον αφορά το μηχανικό κομμάτι, και τα δύο αυτοκίνητα θα βασίζονται στην καινούρια e:N Architecture F πλατφόρμα που έχει σχεδιαστεί για αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα πόλης. Η Honda δεν έχει δώσει λεπτομέρειες σχετικά με το κινητήριο σύνολο των μοντέλων πέρα από το ότι θα έχει μέγιστη αυτονομία 500 χιλιομέτρων. Την προηγούμενη εβδομάδα, ωστόσο, ήρθαν στο φως κάποιες διαρροές σχετικά με το κινητήριο σύνολο. Αυτές ανέφεραν πως το αυτοκίνητο θα κινείται με μια μπαταρία 68,8 kWh και ένα ηλεκτρικό μοτέρ απόδοσης 182 ή 201 ίππων και ότι θα έχει μέγιστη τελική ταχύτητα τα 150χλμ./ώρα.
«Ντου» στα ηλεκτρικά SUV από την Honda! - Πρόκειται ουσιαστικά για την ηλεκτρική έκδοση του HR-V - Με έως 500 χλμ αυτονομία - Με ένα ηλεκτρικό μοτέρ με ισχύ έως 201 άλογα Mετά την Κίνα, τα e:NP1 και e:NS1 είναι πολύ πιθανό να έρθουν και στην Ευρώπη. Εσείς θα αγοράζατε αυτοκίνητο σχεδιασμένο για ανθρώπους με τόσο διαφορετική κουλτούρα; Σας νοιάζει που θα κατασκευάζεται στην Κίνα;