ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Δοκιμή: 4κίνητο Hyundai Tucson Full Hybrid με 215 PS

1.026 Επισκέψεις στο άρθρο (17/1/2025)
Δοκιμή: 4κίνητο Hyundai Tucson Full Hybrid με 215 PS
2 Φωτογραφίες »

Με λιγότερα άλογα (215 από 230) καίγοντας λιγότερο, διατηρώντας όμως τις πολύ καλές επιδόσεις
Έχει το μεγαλύτερο πορτ-μπαγκάζ (616 λτ.) από όλα τα μικρομεσαία οικογενειακά SUV
Καλό το αυτόματο κιβώτιό του που δεν κάνει θόρυβο όταν πατάς τέρμα το γκάζι, όπως άλλα υβριδικά
Σχεδόν ίδια τιμή με πριν (250 ευρώ φθηνότερο) και έχει καλύτερο στάνταρ εξοπλισμό

autotriti team

Ψηφιακή Έκθεση: «Τώρα που τα Ηλεκτρικά γίνονται φθηνότερα από τα βενζινοκίνητα...»

Με λιγότερα άλογα (215 από 230) καίγοντας λιγότερο, διατηρώντας όμως τις πολύ καλές επιδόσεις

Η μείωση της ιπποδύναμης του 1,6 T-GDI βενζινοκινητήρα από τα 180 στα 160 άλογα «έριξε» τη συνδυαστική απόδοση του φουλ υβριδικού Hyundai Tucson στα 215 άλογα (από 230). Οι μετρήσεις μας έδειξαν πως το υβριδικό Tucson και διατήρησε τις πολύ καλές επιδόσεις (0-100 σε 7,8 από 7,7 δλ.,60-100 χλμ./ώρα σε 4,0 δλ. και 80-120 σε 5,2 από 5,1 δλ.) και έριξε κι άλλο την κατανάλωση (7,3 από 7,5 λτ./100 χλμ.). Μάλιστα, με το Eco πρόγραμμα λειτουργίας τα 5,7 λτ./100 χλμ. μέσα στην πόλη (από 6,0 λτ.) είναι μια τιμή κορυφαία επίδοση για τετρακίνητο οικογενειακό SUV, που δεν μπαίνει στην πρίζα.

Έχει το μεγαλύτερο πορτ-μπαγκάζ (616 λτ.)από όλα τα μικρομεσαία οικογενειακά SUV

Σε αντίθεση με τον κανόνα που θέλει τα full υβριδικά να έχουν μικρότερο χώρο αποσκευών από τα συμβατικά (λόγω της μπαταρίας), το Hyundai Tucson όχι απλώς δεν ακολουθεί αυτήν την πρακτική, αλλά με 616 λτ. έχει +39 λτ. από το βενζινοκίνητο ήπια υβριδικό και τον μεγαλύτερο χώρο αποσκευών στην κατηγορία των μικρομεσαίων οικογενειακών SUV.


Χάρη στην πίσω ανεξάρτητη ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων και στα «σωστά» ελαστικά με διάσταση 235/55 R18, το υβριδικό Tucson δεν κοπανάει και προσφέρει μια σπουδαία ποιότητα κύλισης.
2 Φωτογραφίες »

Χάρη στην πίσω ανεξάρτητη ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων και στα «σωστά» ελαστικά με διάσταση 235/55 R18, το υβριδικό Tucson δεν κοπανάει και προσφέρει μια σπουδαία ποιότητα κύλισης.

Με αυτόματο κιβώτιο που δεν κάνει θόρυβο όταν πατάς τέρμα το γκάζι, όπως άλλα υβριδικά

Τα συνήθη υβριδικά συστήματα με τύπου CVT κιβώτιο στην full επιτάχυνση παράγουν ένα χαρακτηριστικό βουητό. Η υβριδική έκδοση του Hyundai Tucson, όπως και το «αδερφό» Kia Sportage, χρησιμοποιεί κανονικό κιβώτιο διπλού συμπλέκτη με 6 σχέσεις, ένας εξαιρετικός συνδυασμός που εκμεταλλεύεται στο έπακρο τους δύο κινητήρες, χωρίς να ενοχλεί ηχητικά στο βαθύ πάτημα του γκαζιού.

Σχεδόν ίδια τιμή (250 ευρώ φθηνότερο) και έχει καλύτερο στάνταρ εξοπλισμό

Σε σχέση με πριν, το ανανεωμένο υβριδικό Hyundai Tucson με τα 215 άλογα έχει την ίδια ουσιαστικά τιμή (εντάξει είναι 250 ευρώ φθηνότερο) έχοντας όμως εντελώς νέο εσωτερικό και καλύτερο στάνταρ εξοπλισμό με οθονάρες 12,3 ιντσών και μεταξύ άλλων στάνταρ σύστημα τηλεματικής bluelink. Η βασική έκδοση Distinctive έχει 40.690 ευρώ ανεβαίνοντας στα 42.790 ευρώ με την προσθήκη τετρακίνησης. Πάντα φυσικά ισχύει η 5ετής εγγύηση χωρίς όριο χιλιομέτρων για τα μηχανικά μέρη (8 χρόνια ή 160.000 χλμ. για την μπαταρία).

Παρακάτω θα διαβάσετε την αναλυτική δοκιμή του τετρακίνητου Hyundai Tucson Hybrid με τα 215 άλογα
 

Συνέχεια του άρθρου >>>
Σελίδα 2Ίδια (σχεδόν) τιμή, καλύτερος εξοπλισμός
Σελίδα 3Κινητήρας-Κατανάλωση: Καίει λιγότερο, χωρίς να είναι αργότερο
Σελίδα 4Στο δρόμο: Με όπλο την άνεση και το all weather κράτημα
Σελίδα 5Η γνώμη μας & Μετρήσεις / Τεχνικά Χαρακτηριστικά
Autotriti.gr
AUTOFIT WINTER CHECK