Κοιτάζοντας τις εικόνες του νέου μοντέλου βλέπουμε τον αναμφισβήτητα όμορφο σχεδιασμό, ο οποίος ακολουθεί τα βήματα του sedan, υιοθετώντας μια σπορ μπροστινή μάσκα με μεγάλες εισόδους αέρα. Οι έντονες κάθετες γραμμές στο καπό, δίνουν ένα πιο δυναμικό χαρακτήρα στο μοντέλο, ο οποίος διατηρείται ακόμα περισσότερο με τους αεραγωγούς στις δύο άκρες του προφυλακτήρα.
Στη δημοσιότητα ήρθαν οι πρώτες φωτογραφίες της Jaguar XF Sportbrake.
Οι περισσότερες αλλαγές έχουν γίνει στο πίσω μέρος του μοντέλου, καθώς το αυτοκίνητο διαθέτει μια ελαφρώς κεκλιμένη οροφή, η οποία κοσμείται με ένα πίσω σπόιλερ. Επιπλέον θα πρέπει να αναφέρουμε πως η οροφή της Jaguar είναι κατασκευασμένη από γυαλί, έχοντας πανοραμική θέα, ενώ υπάρχουν επίσης ράγες οροφής αλλά και επανασχεδιασμένα πίσω φώτα.
Αναλυτικές πληροφορίες δεν έχουν γίνει ακόμα γνωστές, ωστόσο το sedan έχει μεγαλύτερο μεταξόνιο από τον προκάτοχό του, όντας σε θέση να αποθηκεύσει στο χώρο αποσκευών 1.675 λίτρα.
Τέλος σε ότι αφορά τους κινητήρες, οι επιλογές είναι οι εξής: Ένας τετρακύλινδρος πετρελαιοκινητήρας 2.0 λίτρων με 163 άλογα και 380 Nm ροπής.
Ένας τετρακύλινδρος πετρελαιοκινητήρας 2.0 λίτρων 180 ίππους και 430 Nm ροπής.
Ένας τετρακύλινδρος πετρελαιοκινητήρας 2.0 λίτρων με ισχύ 240 ίππων και ροπή 500 Nm.
Ένας πετρελαιοκινητήρας V6 3,0 λίτρων με 300 άλογα και 700 Nm ροπής.
Ένας υπερτροφοδοτούμενος τετρακύλινδρος βενζινοκινητήρας 2,0 λίτρων που αποδίδει 200 άλογα και ροπή 320 Nm.
Ένας υπερτροφοδοτούμενος τετρακύλινδρος βενζινοκινητήρας 2,0 λίτρων, απόδοσης 250 αλόγων και 365 Nm ροπή.
Ένας υπερτροφοδοτούμενος βενζινοκινητήρας 3.0 λίτρων V6 με 340 άλογα και 450 Nm ροπή. Και τέλος ένας υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας βενζίνης V6 3.0 λίτρων με 380 άλογα και ροπή στρέψης 450 Nm .