Η Lamborghini προσπάθησε πολύ να κάνει τη νέα Countach να μοιάσει με τον θρυλικό πρόγονό της, της έδωσε hi-tech καμπίνα αλλά και πανίσχυρο μοτέρ απόδοσης 814 ίππων.
Στην πολυαναμενόμενη παρουσίαση της νέας Countach LPI 800-4 προχώρησε η Lamborghini, αναβιώνοντας με αυτόν τον τρόπο για πρώτη φορά στην ιστορία της κάποιο από τα παλιότερα θρυλικά μοντέλα της. Η νέα Countach τιμά τα 50 χρόνια από την άφιξη της πρώτης γενιάς υιοθετώντας τα μοναδικά σχεδιαστικά χαρακτηριστικά της αλλά την ίδια στιγμή, πρόκειται για ένα μοντέρνο supercar που βασίζεται στην Sian FKP 37.
Η παραγωγή της Countach θα περιοριστεί στα 112 αυτοκίνητα.
Η πρώτη Countach έμεινε στην ιστορία για την κοφτερή και ακραία σχεδίασή της και για αυτό η Lamborghini προσπάθησε να δώσει στο αυτοκίνητο πολλά από τα μοναδικά εκείνα στοιχεία της. Tο αυτοκίνητο μπορεί να μην έχει pop-up φώτα, αφού αυτό απαγορεύεται πλέον για λόγους ασφαλείας, ωστόσο το σχήμα τους μας θυμίζει τα φωτιστικά σώματα του θρυλικού μοντέλου. Πιο χαμηλά, ο προφυλακτήρας δεν περιλαμβάνει τεράστιους αεραγωγούς, όπως άλλα μοντέλα της κατηγορίας του, αλλά και σε αυτό το κομμάτι, θυμίζει πολύ το θρυλικό μοντέλο. Στο πλάι, έχουν προστεθεί δύο μεγάλοι αεραγωγοί πίσω από τις πόρτες, οι οποίες ανοίγουν φυσικά προς τα πάνω, οι ζάντες είναι ρετρό (20 ιντσών μπροστά και 21 ιντσών πίσω) και είναι τυλιγμένες σε Pirelli P Zero Corsa ελαστικά. Πίσω, τα φωτιστικά σώματα έχουν πολλές ομοιότητες με αυτά της Sian, αν και γίνεται ξεκάθαρο πως, και εκεί, η εταιρεία προσπάθησε να δώσει στο μοντέλο στοιχεία που χαρακτήριζαν την προηγούμενη γενιά. Φυσικά, οι τέσσερις στρογγυλές απολήξεις κλέβουν την παράσταση.
Το εσωτερικό είναι εξαιρετικά hi-tech, κάτι που σημαίνει πως έχει ελάχιστα κοινά σημεία με την πρώτη Countach. Η Lamborghini ωστόσο επέλεξε να παρουσιάσει το μοντέλο με εσωτερική επένδυση από κόκκινο και μαύρο χρώμα για να τιμήσει την Countach LP 400 S του Ferruccio Lamborghini, τον ιδρυτή της ιταλικής φίρμας. Όπως μπορείτε να δείτε, το τιμόνι και τα καθίσματα είναι δάνειο από την Aventador ενώ το ταμπλό, οι πόρτες και η κεντρική κονσόλα είναι εμπνευσμένα από την Sian. Σε κάθε περίπτωση, όποιος επιλέξει το να αγοράσει το μοντέλο, θα έχει στην διάθεσή του πολλές επιλογές εξατομίκευσης.
Καρδιά της Countach LPI 800-4 είναι ένα ήπια υβριδικό κινητήριο σύνολο που αποτελείται από έναν V12 κινητήρα απόδοσης 814 ίππων και ένα ηλεκτρικό σύστημα 48V. Ο βενζικοκινητήρας κάνει την περισσότερη δουλειά καθώς αποδίδει 780 άλογα ενώ το ηλεκτρικό μοτέρ μόλις 34 άλογα, και τα δύο όμως συνεργάζονται με ένα 7άρι κιβώτιο που στέλνει την κίνηση και στους τέσσερις τροχούς (εξού και το «4» στο όνομα). Όπως και στην Sian, το σύστημα ανάκτησης ενέργειας αποθηκεύει ό,τι μπορεί να διασώσει σε υπερπυκνωτές και όχι σε μπαταρία λιθίου, ώστε να κρατηθεί το βάρος του αυτοκινήτου όσο το δυνατόν χαμηλότερα. Όσον αφορά τις επιδόσεις, το 0-100χλμ./ώρα γίνεται σε 2,8 δευτερόλεπτα, το 0-200 σε 8,6 δευτερόλεπτα, ενώ η μέγιστη τελική ταχύτητα ορίζεται στα 355 χλμ./ώρα. Καταλαβαίνετε πως είναι σαφώς πιο γρήγορη από τoν θρυλικό προγονό της.
Η παραγωγή της Countach θα περιοριστεί στα 112 αυτοκίνητα. Τιμές δεν έχουν ανακοινωθεί αλλά λέγεται πως θα γίνει το δεύτερο πιο ακριβό μοντέλο μετά την Sian.