Νέα Maserati Grecale: Hi-tech και πολυτελής με έως 538 άλογα
H Maserati παρουσίασε τη νέα Grecale, το δεύτερο SUV της γκάμα της, το οποίο θα τοποθετείται κάτω από την Levante με τετρακύλινδο ή V6 μοτέρ με απόδοση έως 538 άλογα.
Ντεμπούτο για το δεύτερο SUV στην ιστορία της Maserati
H MC20 μπορεί να είναι το μοντέλο που σκόρπισε τον περισσότερο ενθουσιασμό ανάμεσα στους φίλους της Maserati, ωστόσο είναι η νέα Grecale που έκανε μόλις ντεμπούτο που αναμένεται να βρεθεί στην κορυφή των πωλήσεων της φίρμας.
Η Grecale τοποθετείται κάτω από την Levante με μήκος 4,85μ. πλάτος 1,97, ύψος 1,65μ και μεταξόνιο 2,9μ. και θα προσφερθεί με θερμικούς και υβριδικούς κινητήρες, ενώ μια ηλεκτρική Folgore έκδοση θα προστεθεί στην γκάμα σε μεταγενέστερο χρόνο.
Με τρεις μεγάλες οθόνες στο εσωτερικό
Όσον αφορά το εσωτερικό, η Grecale εξοπλιζεται με συνολικά τέσσερις οθόνες. Εκτός από τον πίνακα οργάνων και το ζευγάρι οθονών αφής στην κεντρική κονσόλα, το ρολόι είναι επίσης μια μικρή οθόνη. Ο πίνακας οργάνων και η άνω οθόνη αφής έχουν μέγεθος 12,3 ίντσες ενώ η κάτω οθόνη έχει διαγώνιο 8,8 ιντσών. Η τελευταία έχει «καταπιεί» τα συμβατικά κουμπιά για τον έλεγχο του κλιματισμού.Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »
Από 300 έως 538 άλογα, κάνει το 0-100 σε 3,7 δλ.
Η νέα Grecale θα γίνει διαθέσιμη μέχρι το τέλος του 2022 σε τρεις εκδόσεις: GT, Modena και Trofeo αλλά και σε μια περιορισμένης έκδοσης PrimaSerie. Η GT και η Modena θα φορούν έναν ήπια υβριδικό τετρακύλινδρο 2λιτρο turbo κινητήρα με 300 και 330 άλογα αντίστοιχα με την ροπή να είναι ίδια στα 450 Nm. Σύμφωνα με τη Maserati, η Grecale στην έκδοση GT πετυχαίνει το 0-100 σε 5,6 δευτερόλεπτα ενώ η Modena το καταφέρνει σε 5,3 δευτερόλεπτα. Και τα δύο έχουν μέγιστη τελική τα 240 χλμ./ώρα.
Η Trofeo είναι η κορυφαία έκδοση της Grecale και συνδυάζεται με V6 twin-turbo μοτέρ 3,0 λίτρων απόδοσης 538 ίππων που δίνει την δυνατότητα στο ιταλικό SUV να πετύχει το 0-100 σε 3,7 δευτερόλεπτα με μέγιστη τελική τα 285χλμ./ώρα. Το V6 συνεργάζεται με αυτόματο κιβώτιο ZF που στέλνει την κίνηση και στους τέσσερις τροχούς μέσω ενός διαφορικού περιορισμένης ολίσθησης. Η Trofeo έκδοση έχει μεγαλύτερο πίσω μετατρόχιο κατά 34 χιλιοστά (όπως και η Modena), υιοθετεί πιο επιθετική σχεδίαση και εξοπλίζεται με 6πίστονες Brembo δαγκάνες και 4πίστονες πίσω, Corsa mode οδήγησης για πιο γρήγορες αλλαγές σχέσεων, στάνταρ αερανάρτηση κ.α.
Έρχεται και ηλεκτρική έκδοση με απόδοση 800 Nm ροπή
Η Maserati δεν παρέλειψε να αναφερθεί και στην αμιγώς ηλεκτρική έκδοση της Grecale με όνομα Folgore. Παρότι δεν αποκάλυψε την ισχύ του κινητήριου συνόλου, η μάρκα έκανε γνωστό πως το αυτοκίνητο θα εξοπλίζεται με μπαταρία 105 kWh και θα αποδίδει 800 Nm ροπής ενώ επίσης θα μπορεί να βαφτεί με μοναδικά χρώματα.
Συνέχεια του άρθρου >>>