Η νέα GT Coupe έρχεται σε δύο AMG εκδόσεις με σύστημα τετρακίνησης και έως 585 άλογα, έχει πλέον θέσεις για 4 επιβάτες και βάζει για τα καλά στο στοχαστό της την Porsche 911.
Στην παρουσίαση της δεύτερης γενιάς GT προχώρησε η Mercedes λίγους μήνες αφότου είχε κάνει το ίδιο για την SL, το αδελφό μοντέλο της GT με το οποίο αναπτύχθηκαν από κοινού. Η νέα GT Coupe γίνεται πλέον το πέμπτο μοντέλο που κατασκευάζει η AMG ανεξάρτητα από τη Mercedes (όσο μπορεί να γίνει αυτό) μετά την SLS, την GT πρώτης γενιάς, την GT 4 Door και την SL.
Κατά το λανσάρισμά της, η νέα GT Coupe θα προσφερθεί σε δύο εκδόσεις υψηλών επιδόσεων, ενώ αργότερα λέγεται πως θα λάβει και τον τετρακύλινδρο 2λιτρο κινητήρα της νέας SL. Η πιο ισχύρή επιλογή αφορά έναν biturbo V8 κινητήρα στα 4,0 λίτρα για την έκδοση AMG 63, ο οποίος αποδίδει 585 άλογα και 800 Nm ροπής και επιτρέπει στο αυτοκίνητο να κάνει το 0-100 χλμ./ώρα σε 3,2 δευτερόλεπτα. Η δεύτερη επιλογή είναι η έκδοση AMG 55 που αποτελείται από το ίδιο μοτέρ αλλά η ισχύς δεν ξεπερνάει τα 476 άλογα και τα 700 Nm ροπής, με το 0-100 χλμ./ώρα να γίνεται σε 3,9 δλ. Αμφότερες οι εκδόσεις συνδυάζεται με 9άρι αυτόματο κιβώτιο AMG Speedshift αλλά και το κορυφαίο σύστημα τετρακίνησης 4MATIC+ της μάρκας.
Με 2+2 καθίσματα και hi-tech εσωτερικό
Σε αντίθεση με την πρώτη γενιά στην οποία υπήρχαν δύο μόνο καθίσματα. το νέο μοντέλο έρχεται με διάταξη καθισμάτων 2+2, με τη Mercedes πάντως να ξεκαθαρίζει πως στις πίσω θέσεις μπορούν να κάτσουν μόνο άνθρωποι που δεν ξεπερνούν το 1,5 μέτρο σε ύψος. Την ίδια στιγμή, οι μηχανικοί της φίρμας ανακοινώνουν πως το μοντέλο είναι αρκετά πιο πρακτικό σε σχέση με πριν, αφού τώρα μπορεί να μεταφέρει από 321 έως 675 λτ. αποσκευών. Τέλος, η νέα GT υιοθετεί τον ίδιο εσωτερικό διάκοσμο με τα υπόλοιπα καινούρια μοντέλα της Mercedes και συγκεκριμένα, λαμβάνει τον πλήρως ψηφιακό πίνακα οργάνων των 12,3 ιντσών αλλά και την ψηφιακή κεντρική οθόνη των 11,9 ιντσών που υποστηρίζει το σύστημα infotainment.
Πότε έρχεται
Η δεύτερης γενιάς GT Coupe θα βρίσκεται στις αντιπροσωπείες της Mercedes στις αρχές του 2024 και αναμένεται να κοστίζει περισσότερο από την SL. Πληροφορίες κάνουν λόγο επίσης πως, αργά ή γρήγορα, η γκάμα της να ενισχυθεί και με μία Plug-in υβριδική έκδοση.