Το εμπρός μέρος της νέας E-Class είναι αρκετά δυναμικό. Η μάσκα θα είναι μεγαλύτερη και επιβλητικότερη (κατασκοπευτική εικόνα).
Νέα Mercedes E-Class
19.702 Επισκέψεις στο άρθρο (24/6/2015)
Αποκαλύπτουμε την εμφάνιση της ερχόμενης Mercedes E-Class (W213) η οποία θα μοιράζεται πολλά στοιχεία από τη μεγαλύτερη S-Class. Δείτε τις εκδόσεις της και πότε θα είναι έτοιμη.
Η Mercedes εξελίσσει αυτή τη στιγμή την επόμενη γενιά της E-Class η οποία θα έχει την κωδική ονομασία W213 και θα είναι έτοιμη την άνοιξη του 2016.Όπως φαίνεται και από τις ψηφιακά επεξεργασμένες, αποκελσιτικές εικόνες μας, η νέα E-Class ακολουθεί την αισθητική της S-Class κάτι που έκανε ήδη και η C-Class. Το πάτωμά της θα είναι νέο, το MRA και θα εξασφαλίζει μειωμένο βάρος και μεγαλύτερη ακαμψία, σε σχέση πάντοτε με το σημερινό μοντέλο, ενώ θα εφοδιάζεται με νέα γενιά εξακύλινδρων κινητήρων.
Φυσικά θα δούμε και έκδοση plug-in hybrid, η οποία το πιθανότερο είναι να υιοθετήσει το σύνολο της C350e με 2λιτρο τούρμπο βενζινοκινητήρα, ηλεκτροκινητήρα και μπαταρίες ιόντων λιθίου. Φήμες θέλουν τη Mercedes να ετοιμάζει και πλήρως ηλεκτρική έκδοση, τίποτα όμως δεν είναι επίσημο αυτή τη στιγμή.Η νέα E-Class θα έχει αυξημένες διαστάσεις, ενώ θα κυκλοφορήσει σε έκδοση με μακρύ μεταξόνιο σε κάποιες αγορές και ίσως τη δούμε και ως Maybach όπως έγινε και με την S-Class. Το τελευταίο τέταρτο του 2016 αναμένεται να έιναι έτοιμη και η έκδοση AMG.
Άντε μην την καταντήσουν σε στρογγυλό αμάξι χωρίς γωνίες σαν τις νέες C-class , CLA!!!! Η E-class είναι λιμουζίνα με βαριά ιστορία. Η w124 ήταν η καλύτερη E-Class!!!
Η W210 ΗΤΑΝ Η ΚΑΛΥΤΕΡΗ Ε-CLASS ΠΟΥ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗΚΕ ΠΟΤΕ ΘΕΩΡΩ. ΗΤΑΝ ΟΛΟ MADE IN GERMANY ΚΑΙ ΙΑΠΩΝΙΚΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ. ΑΠΟ ΕΚΕΙ ΚΑΙ ΠΕΡΑ ΚΑΙ ΟΣΟ ΠΡΟΧΩΡΑΜΕ ΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΓΕΜΙΖΕΙ ΜΕ ΕΞΑΡΤΗΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΡΙΤΕΣ ΧΩΡΕΣ. ΒΕΒΑΙΑ ΒΕΛΤΙΩΘΗΚΕ Η ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΚΑΙ ΟΙ ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ ΠΑΡΕΜΕΙΝΕ ΤΟ ΣΤΙΒΑΡΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΠΟΥ ΟΣΟ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΦΟΡΤΩΣΕΙΣ ΓΙΑ Ι.Χ ΘΑ ΣΕ ΠΑΕΙ ΤΟ ΓΥΡΟ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΣΑΝ ΝΑ ΜΗΝ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΤΙΠΟΤΑ. ΓΙΑ ΜΕΝΑ Η ΚΑΛΥΤΕΡΗ W210 ΗΤΑΝ Η E 290 TURBODIESEL. ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΤΕΡΑΣ ΙΠΠΟΔΥΝΑΜΗΣ ΑΛΛΑ ΚΥΡΙΟΛΕΚΤΙΚΑ ΣΚΥΛΙ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ.
τα πετρελαιοκινητα μοτερ που κοβουνε καδενα να αλλαξουνε γιατι εχουν κανει ολους τους ταξιτζηδες να παραμιλανε
ΚΑΙ ΝΑ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ ΟΙ ΤΑΞΙΤΖΙΗΔΕΣ ΓΙΑ ΤΗ MER.. ΤΑ ΚΟΡΟΙΔΑ
Άντε μην την καταντήσουν σε στρογγυλό αμάξι χωρίς γωνίες σαν τις νέες C-class , CLA!!!! Η E-class είναι λιμουζίνα με βαριά ιστορία. Η w124 ήταν η καλύτερη E-Class!!!
Η W210 ΗΤΑΝ Η ΚΑΛΥΤΕΡΗ Ε-CLASS ΠΟΥ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗΚΕ ΠΟΤΕ ΘΕΩΡΩ. ΗΤΑΝ ΟΛΟ MADE IN GERMANY ΚΑΙ ΙΑΠΩΝΙΚΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ. ΑΠΟ ΕΚΕΙ ΚΑΙ ΠΕΡΑ ΚΑΙ ΟΣΟ ΠΡΟΧΩΡΑΜΕ ΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΓΕΜΙΖΕΙ ΜΕ ΕΞΑΡΤΗΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΡΙΤΕΣ ΧΩΡΕΣ. ΒΕΒΑΙΑ ΒΕΛΤΙΩΘΗΚΕ Η ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΚΑΙ ΟΙ ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ ΠΑΡΕΜΕΙΝΕ ΤΟ ΣΤΙΒΑΡΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΠΟΥ ΟΣΟ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΦΟΡΤΩΣΕΙΣ ΓΙΑ Ι.Χ ΘΑ ΣΕ ΠΑΕΙ ΤΟ ΓΥΡΟ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΣΑΝ ΝΑ ΜΗΝ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΤΙΠΟΤΑ. ΓΙΑ ΜΕΝΑ Η ΚΑΛΥΤΕΡΗ W210 ΗΤΑΝ Η E 290 TURBODIESEL. ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΤΕΡΑΣ ΙΠΠΟΔΥΝΑΜΗΣ ΑΛΛΑ ΚΥΡΙΟΛΕΚΤΙΚΑ ΣΚΥΛΙ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ.