ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Η ισχύς του μοντέλου είναι 200 άλογα με 350 Νm ροπή και με την αυτονομία του να φτάνει τα  437 χλμ.

Υπάρχουν 3 modes: Ηybrid (όταν το αυτοκίνητο παίρνει ισχύ και από τα δύο συστήματα), Battery (όταν κινείται μόνο με την μπαταρία) και Charge (όταν προτεραιότητα είναι η φόρτιση των μπαταριών).

Η Μercedes αποκάλυψε σήμερα τη νέα GLC F-cell, που αν και δεν είναι απόλυτα έτοιμο για τη γραμμή παραγωγής, θα αποτελέσει όπως όλα δείχνουν, το πρώτο αυτοκίνητο παραγωγής που συνδυάζει τεχνολογία κυψελών υδρογόνου με plug-in σύστημα κίνησης.

Περισσότερες πληροφορίες αναμένονται σύντομα.

Nέα Mercedes GLC F-Cell

2.504 Επισκέψεις στο άρθρο (12/9/2017)

O γερμανικός κολοσσός αποκάλυψε σήμερα την GLC F-Cell, το πρώτο plug-in αυτοκίνητο παραγωγής με τεχνολογία κυψελών υδρογόνου. Δείτε όλα όσα πρέπει να ξέρετε.

Η Μercedes αποκάλυψε σήμερα τη νέα GLC F-cell, που αν και δεν είναι απόλυτα έτοιμο για τη γραμμή παραγωγής, θα αποτελέσει όπως όλα δείχνουν, το πρώτο αυτοκίνητο παραγωγής που συνδυάζει τεχνολογία κυψελών υδρογόνου με plug-in σύστημα κίνησης.

Η ισχύς του μοντέλου είναι 200 άλογα με 350 Νm ροπή και με την αυτονομία του να φτάνει τα  437 χλμ, τα 49 από αυτά αποκλειστικά μέσω ηλεκτρικής ενέργειας από την μπαταρία του. Μάλιστα, η Mercedes ισχυρίζεται ότι το σύστημα με τις κυψέλες υδρογόνου στην GLC είναι 30% πιο compact από ότι στην B-Class F-Cell, κάτι που του επιτρέπει για πρώτη φορά να τοποθετηθεί ολόκληρο, χωρίς να χρειάζεται παραπάνω χώρο από ότι ένας συμβατικός κινητήρας βενζίνης.

Ο γερμανικός κολοσσός κατάφερε επίσης να μειώσει την ποσότητα πλατίνας που χρησιμοποιεί στις κυψέλες υδρογόνου κατά 90%, κάνοντας το πιο οικονομικό τόσο για την εταιρεία όσο και στο κοινό όταν λανσαριστεί στην αγορά. Οι μπαταρίες λιθίου στο αυτοκίνητο έχουν χωρητικότητα 13,8kWh και είναι τοποθετημένες μαζί με ένα ηλεκτρικό μοτέρ στο πίσω μέρος του μοντέλου με τους Γερμανούς να υπόσχονται ότι χρειάζεται μιάμιση ώρα για να φορτιστεί πλήρως.
 
Στο δάπεδο της GLC είναι τοποθετημένα δύο ντεπόζιτα για το υδρογόνο συνολικής χωρητικότητας 4,4 κιλών με την επαναφόρτιση τους να χρειάζεται μόνο 3 λεπτά. Υπάρχουν 3 modes: Ηybrid (όταν το αυτοκίνητο παίρνει ισχύ και από τα δύο συστήματα), Battery (όταν κινείται μόνο με την μπαταρία) και Charge (όταν προτεραιότητα είναι η φόρτιση των μπαταριών).

Περισσότερες πληροφορίες αναμένονται σύντομα.
 

Autotriti.gr
FALKEN VS CONTINENTAL