Η νέα Porsche 911 GT3 ξεκινά στην Ευρώπη από τις 152.416 ευρώ.
Νέα Porsche 911 GT3 με 510 άλογα
4.157 Επισκέψεις στο άρθρο (16/2/2021)
Την περιμέναμε και πλέον είναι εδώ. Η νέα Porsche 911 GT3 έκανε την επίσημη πρεμιέρα της έχοντας μαζί της 510 ίππους και χρόνο στο Ring κάτω από τα 7 λεπτά.
Από τη στιγμή που οι πρόλογοι για την Porsche 911 GT3 είναι περιττοί, τους αφήνουμε και εμείς στην άκρη και περνάμε κατευθείαν στα βασικά. Πηγή ισχύος του νέου μοντέλου είναι ο ατμοσφαιρικός εξακύλινδρος κινητήρας 4,0 λίτρων που προσφέρει 510 ίππους και 469 Nm ροπής. Το εν λόγω μοτέρ ανεβαίνει μέχρι και τις 9.000 στροφές ανά λεπτό, ενώ η Porsche υπογραμμίζει πως κάνει χρήση και νέων πιστονιών σε σχέση με την 911 Speedster.
Η 911 GT3 έρχεται στάνταρ με ένα επτατάχυτο PDK κιβώτιο ταχυτήτων ενώ οι αγοραστές μπορούν επίσης να επιλέξουν ένα εξατάχυτο χειροκίνητο. Από τη στιγμή που το μοντέλο εξοπλίζεται με το PDK χρειάζεται 3,4 δευτερόλεπτά για να κάνει το σπριντ 0-100 χλμ./ώρα, ενώ η τελική ταχύτητα φτάνει τα 320 χλμ./ώρα. Αν θέλετε να έχει μία πιο καλή εικόνα των επιδόσεων της νέας Porsche 911 GT3 η εταιρεία αναφέρει πως χρειάζεται 6 λεπτά και 59.927 δευτερόλεπτα για να διανύσει ένα γύρω στην πίστα του Nürburgring Nordschleife. Για τη σύγκριση η προηγούμενη GT3 χρειάστηκε 7: 12,7 λεπτά για να καλύψει την ίδια απόσταση και η τελευταία GT3 RS το έκανε σε 6: 56,4 λεπτά.
Από κει και πέρα η 911 GT3 υιοθετεί μια ανάρτηση με διπλά ψαλίδα στο μπροστινό μέρος, αντί για τα γόνατα MacPherson στη στάνταρ Carrera. Φυσικά το γεγονός αυτό την ευνοεί στην ευστάθεια κατά τη διάρκεια των στροφών, ενώ αξίζει να σημειωθεί πως συμβαίνει για πρώτη φορά στην ιστορία του μοντέλου.
Εξωτερικά, στο μπροστινό μέρος το μοντέλο το μοντέλο διαθέτει ενσωματωμένους αεραγωγούς στο καπό, ενώ χαρακτηριστικά όπως το σπλίτερ, ο διαχύτης αλλά και η ρυθμιζόμενη αεροτομή στο πίσω μέρος, είναι παρόντα. Μάλιστα ο διαχύτης, η αεροτομή και το καπό είναι καμωμένα από ίνες άνθρακα για να κρατήσουν όσο πιο χαμηλά γίνεται το βάρος, ενώ σε αυτό σημαντική βοήθεια προσέφερε και το παρμπρίζ καθώς έχει τοποθετηθεί ένα πιο λεπτό τζάμι.
Η GT3 πατάει σε τροχούς 20 ιντσών στο μπροστινό μέρος και 21 ιντσών στο πίσω μέρος, που και αυτοί με τη σειρά τους είναι κατά περίπου 1,6 κιλά πιο ελαφριοί από τους τροχούς της προηγούμενης GT3. Τα δισκόφρενα είναι στάνταρ, ωστόσο υπάρχει και η επιλογή κεραμικών φρένων.
Στο εσωτερικό, τον οδηγό περιμένει ένα τιμόνι πολλαπλών λειτουργιών, ενώ στα δεξιά τους για πρώτη φορά ενσωματώνει και τον επιλογέα drive mode. Καινούργιος είναι και ο επιλογέας ταχυτήτων για το PDK που θυμίζει έντονα τον επιλογέα που έχουν τα χειροκίνητα κιβώτια, ενώ δύο είναι οι επιλογές καθισμάτων, είτε τα Sports Seats Plus, είτε τα πλήρως ανθρακονημάτινα που εξοικονομούν περίπου 26 κιλά.
Η νέα Porsche 911 GT3 ξεκινά στην Ευρώπη από τις 152.416 ευρώ και οι πρώτες παραδόσεις έχουν οριστεί για τον Μάιο του 2021.