Έχοντας ως βάση το Clio RS, τα αγωνιστικά αυτοκίνητα τα οποία στοχεύουν στους πελάτες της γαλλικής εταιρείας που επιθυμηθούν να συμμετάσχουν σε κάποιο αγωνιστικό γεγονός, έχουν οικείο σχέδιο αλλά διακρίνονται από μία εισαγωγή αέρα στην οροφή αλλά και ένα roll cage στο εσωτερικό. Κάθε μοντέλο είναι ελαφρώς διαφορετικό, αλλά όλα είναι εφοδιασμένα με μη ρυθμιζόμενη ανάρτηση Bos, αναβαθμισμένο σύστημα ψύξης και ντεπόζιτο με πιστοποίηση της FIA.
Η ισχύς προέρχεται από έναν υπερτροφοδοτούμενο τετρακύλινδρο κινητήρα 1,3 λίτρων που παράγει από 170 έως 180 ίππους αλλά και από 280 έως 320 Nm ροπής ανάλογα με τους κανονισμούς. Ανεξάρτητα από το μέγεθος της ισχύος, όλα τα αυτοκίνητα είναι εξοπλισμένα με σειριακό 5τάχυτο κιβώτιο της Sadev και συμπλέκτη από την Sachs.
Αξίζει να σημειωθεί πως υπάρχουν τρία διαφορετικά μεγέθη ζαντών. Η πρώτη επιλογή είναι αυτή των 15 ιντσών όντας κατάλληλες για χώμα, ακολουθούν 16άρες ζάντες ιδανικές για άσφαλτο και τέλος διαθέσιμες είναι και ζάντες 17 ιντσών.
Τέλος, σημαντικό είναι να αναφερθεί πως η συνάφεια μεταξύ των μοντέλων έχει επίσης ένα ενδιαφέρον πλεονέκτημα. Όπως λέει η Renault θα προσφέρει διάφορα κιτ μετατροπής που θα επιτρέψουν στους ιδιοκτήτες να μετατρέψουν το αυτοκίνητό τους από το ένα μοντέλο στο άλλο. Μάλιστα η Renault το περιγράφει ως οικονομική λύση που θα επιτρέψει στους πελάτες να βιώσουν πολλαπλές μορφές αγώνων.
Περισσότερες πληροφορίες θα υπάρξουν στο μέλλον, αλλά τα Clio Cup, Clio Rally και Clio RX αναμένεται να μπουν στην παραγωγή τον Οκτώβριο προκειμένου να είναι έτοιμα για την αγωνιστική περίοδο του 2020.