2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Τα νέα SsangYong Tivoli και XLV διατίθενται πλέον στην ελληνική αγορά σε έκδοση ECO με σύστημα υγραεριοκίνησης.
Νέα SsangYong Tivoli & XLV ECO
6.000 Επισκέψεις στο άρθρο (20/2/2017)
Η SsangYong εμπλουτίζει τη γκάμα των Tivoli και XLV στην ελληνική αγορά, προσθέτοντας τις εκδόσεις «ECO» που χρησιμοποιούν σύστημα υγραεριοκίνησης. Πόσα χιλιόμετρα αυτονομίας έχει και πόσο κοστίζει;
Με το κόστος της βενζίνης και του πετρελαίου να παίρνει την ανιούσα, το υγραέριο κίνησης μοιάζει η πιο λογική και συμφέρουσα επιλογή για τη σύγχρονη ελληνική πραγματικότητα. Αυτό φαίνεται πως έλαβαν υπόψιν τους οι άνθρωποι της SsangYong και διαθέτουν πλεόν τα Tivoli και XLV με σύστημα υγραεριοκίνησης, στις νέες εκδόσεις «ECO».
Είναι μάλιστα τα μόνα μοντέλα στις κατηγορίες τους που διατίθενται με κινητήρα βενζίνης απόδοσης 128 ίππων, πετρελαίου απόδοσης 116 ίππων και βενζίνης-υγραερίου επίσης 128 ίππων, ενώ συνδυάζονται είτε με αυτόματο είτε με μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων. Εξοπλισμένα με μία δεξαμενή καυσίμου 54 λίτρων, που δεν «τρώει» καθόλου από το χώρο αποσκευών, τα δύο SUV της κορεάτικης φίρμας, διπλασιάζουν, σχεδόν, την αυτονομία τους, η οποία αγγίζει τα 1.250 χιλιόμετρα με ένα γέμισμα και των δύο δεξαμενών (βενζίνης & υγραερίου).
Τα νέα SsangYong Tivoli και XLV διατίθενται πλέον στην ελληνική αγορά σε έκδοση ECO με σύστημα υγραεριοκίνησης.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Είναι μάλιστα τα μόνα μοντέλα στις κατηγορίες τους που διατίθενται με κινητήρα βενζίνης απόδοσης 128 ίππων, πετρελαίου απόδοσης 116 ίππων και βενζίνης-υγραερίου επίσης 128 ίππων, ενώ συνδυάζονται είτε με αυτόματο είτε με μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων. Εξοπλισμένα με μία δεξαμενή καυσίμου 54 λίτρων, που δεν «τρώει» καθόλου από το χώρο αποσκευών, τα δύο SUV της κορεάτικης φίρμας, διπλασιάζουν, σχεδόν, την αυτονομία τους, η οποία αγγίζει τα 1.250 χιλιόμετρα με ένα γέμισμα και των δύο δεξαμενών (βενζίνης & υγραερίου).
Στο πεδίο της οικονομίας η κίνηση με υγραέριο είναι κατά, τουλάχιστον, 45% πιο συμφέρουσα από την κίνηση με βενζίνη, ενώ οι εκπομπές βασικών ρύπων είναι χαμηλότερες. Τα αυτοκίνητα που λειτουργούν με υγραέριο εκπέμπουν κατά 10% έως 20% λιγότερο διοξείδιο του άνθρακα, ενώ χαμηλότερες είναι οι εκπομπές και των υπόλοιπων ρύπων, ιδιαίτερα των αρωματικών υδρογονανθράκων (μείωση έως 30%), των οξειδίων του αζώτου 40%, ενώ του μονοξειδίου του άνθρακα μειώνονται έως και 50%.
Αξίζει να αναφέρουμε τέλος, πως οι κάτοχοι Tivoli και XLV μπορούν να προσθέσουν το σύστημα υγραεριοκίνησης με 1.200 ευρώ, όσο είναι δηλαδή και το επιπλέον κόστος αγοράς των μοντέλων στην έκδοση «ECO», ενώ ισχύουν τόσο η πλήρης 5ετής εγγύηση, συμπεριλαμβανομένων και των εξαρτημάτων της υγραεριοκίνησης, όσο και η Εγγύηση Επαναγοράς. Η συντήρηση του συστήματος, το οποίο ακολουθεί πιστά τις ευρωπαϊκές προδιαγραφές όντας συμβατό με το πρότυπο ποιότητας UNI EN ISO 9001:2000, γίνεται είτε 1 φορά το χρόνο, είτε ανά 15.000 χλμ.