Η γκάμα της νέας, αναβιωμένης Toyota Corolla ολοκληρώθηκε μετά την παρουσίαση της σεντάν έκδοσης του μοντέλου, η οποία εφοδιάζεται με αρκετά τεχνολογικά καλούδια και δύο κινητήρια σύνολα, ένα βενζίνης και ένα υβριδικό.
Μετά την παρουσίαση της νέας Toyota Corolla, η ιαπωνική εταιρεία αποκάλυψε και τη σεντάν εκδοχή του μοντέλου, ολοκληρώνοντας έτσι τη γκάμα των εκδόσεων (Hatchback και Touring Sports) το οποίο αισίως έχει περάσει στη 12η γενιά του. Για την ιστορία υπενθυμίζουμε πως, το εμβληματικό μοντέλο της ιαπωνικής φίρμας έχει περισσότερες από 46 εκατ. πωλήσεις σε πάνω από 150 χώρες από το 1966 που πρωτοεμφανίστηκε.
Η νέα Toyota Corolla σεντάν βασίζεται και αυτή στη πλατφόρμα TNGA, η οποία αποτελεί τη βάση και για άλλα μοντέλα της μάρκας που κατακλύζουν τις παγκόσμιες αγορές όπως τα Avalon, C-HR και Camry, με την ιωπανική φίρμα να υπόσχεται 60% μεγαλύτερη στρεπτική ακαμψία στο πλαίσιο. Επιπλέον, οι μηχανικοί της Toyota έχουν φροντίσει να χαμηλώσουν το κέντρο βάρους του μοντέλου, ενώ αξίζει να αναφερθεί πως η πίσω ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων είναι στάνταρ σε όλες τις εκδόσεις. Από εκεί και πέρα, το νέο σεντάν διαθέτει το ίδιο εκτεταμένο μεταξόνιο με το Touring Sports (2.700 χιλιοστά) που σύμφωνα με την εταιρεία προσφέρει μεγαλύτερο χώρο για τα πόδια των πίσω επιβατών, κάνοντας πιο άνετες τις διαδρομές, κάτι στο οποίο βοηθά και η ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων που βρίσκεται στο πίσω μέρος.
Μιλώντας για την εξωτερική εικόνα, η 3D γρίλια του μοντέλου ενώνεται με τα λεπτά LED φωτιστικά σώματα, ενώ στο μπροστινό προφυλακτήρα έχει προσαρμοστεί μία μεγαλύτερη εξάγωνη γρίλια η οποία συνοδεύεται από δύο μεγάλους τετράγωνους αεραγωγούς. Το μοντέλο εξοπλίζεται από ζάντες 18 ιντσών, ενώ από το πίσω μέρος ξεχωρίζει το κάτω τμήμα του προφυλακτήρα που προσφέρει μία πιο σπορ εικόνα.
Περνώντας στο εσωτερικό η καμπίνα εξοπλίζεται με το γνώριμο σύστημα ψυχαγωγίας με οθόνη αφής, η οποία είναι στάνταρ σε όλες τις εκδόσεις, με τη βασική να διαθέτει οθόνη επτά ιντσών, ενώ στις πιο πλούσιες εκδόσεις υπάρχει διαθέσιμη και 8άρα οθόνη. Τα αυτοκίνητα που θα λάβουν την μεγαλύτερη οθόνη θα έχουν στη διάθεσή τους το τελευταίο σύστημα πολυμέσων Entune της Toyota, το οποίο περιλαμβάνει τη συμβατότητα με το Apple CarPlay αλλά και ένα ενσωματωμένο hotspot WiFi. Στο σύνολό της η καμπίνα του σεντάν μοιράζεται ένα μεγάλο κομμάτι του styling με το hatchback, μέρος της οποίας είναι η οθόνη 4,2 ιντσών που έχει τον ρόλο του πίνακα οργάνων, ενώ όποιος επιθυμεί μπορεί να επιλέξει την 7ινστη οθόνη.
Η νέα Corolla σεντάν θα διατίθεται με δύο επιλογές κινητήρων. Στην υβριδική έκδοση βρίσκεται ο 1,8 λίτρων κινητήρας συνολικής ισχύος 122 ίππων, ενώ παρών δηλώνει και ο βελτιωμένος σύμφωνα με την εταιρεία βενζινοκινητήρας 1,6 λίτρων που είναι διαθέσιμος με μηχανικό κιβώτιο έξι ταχυτήτων, είτε με κιβώτιο ταχυτήτων CVT, με ισχύ που φτάνει τους 132 ίππους.
Τέλος αξίζει να σημειωθεί πως σύμφωνα με την Toyota η νέα Corolla σεντάν έρχεται «φορτωμένη» με το πακέτο ενεργητικής ασφάλειας Toyota Safety Sense προσφέροντας στον οδηγό πλήθος συστημάτων υποβοήθησης και ασφάλειας.
Οι πωλήσεις στην ευρωπαϊκή αγορά θα ξεκινήσουν εντός του πρώτου τριμήνου του 2019.
Ακαδημαϊκώς και μόνο γιατί χαίρομαι και καμαρώνω την Τζιουλέττα...την πρόλαβα και σε τιμή σχεδόν τσάμπα….17500 ευρώ ..έτσι για να μη ξεχνιόμαστε...η Κορόλλα.. κατασκευασμένη στην Τουρκία με ατμοσφαιρικό κινητήρα και με ημιάκαμπτους πίσω άξονες...όσο καλή φήμη και να έχει και όσο και να προσπαθεί να δείχνει σύγχρονη..θα κοστίζει και πάνω απο΄20 χιλιάδες η αρχική της έκδοση.. οπότε;
@ οι ανεξάρτητες αναρτήσεις πίσω υπάρχουν σε όλες τις εκδόσεις, το αν είναι ομορφο ή άσχημο αυτό είναι υποκειμενικό, αναφέρομαι στο σενταν γιατι απευθύνεται σε μεγαλύτερες ηλικιες και σε οικογενειάρχες...τωρα με τι τιμη θα έρθει για να δουμε στον ανταγωνισμό πως θα κινηθεί..αλλα εκεινο το MADE IN TURKEY όπως και να το κανουμε είναι βαρύδι…. το προηγουμενο σενταν ελεγαν τουλάχιστον πως κατασκευαζόταν στην.....νοτια Αφρική !!!!!
Kalo pou tha yparxei to 1600 atmosfera.Kali kinisi apo Toyota.
Ακαδημαϊκώς και μόνο γιατί χαίρομαι και καμαρώνω την Τζιουλέττα...την πρόλαβα και σε τιμή σχεδόν τσάμπα….17500 ευρώ ..έτσι για να μη ξεχνιόμαστε...η Κορόλλα.. κατασκευασμένη στην Τουρκία με ατμοσφαιρικό κινητήρα και με ημιάκαμπτους πίσω άξονες...όσο καλή φήμη και να έχει και όσο και να προσπαθεί να δείχνει σύγχρονη..θα κοστίζει και πάνω απο΄20 χιλιάδες η αρχική της έκδοση.. οπότε;
@ οι ανεξάρτητες αναρτήσεις πίσω υπάρχουν σε όλες τις εκδόσεις, το αν είναι ομορφο ή άσχημο αυτό είναι υποκειμενικό, αναφέρομαι στο σενταν γιατι απευθύνεται σε μεγαλύτερες ηλικιες και σε οικογενειάρχες...τωρα με τι τιμη θα έρθει για να δουμε στον ανταγωνισμό πως θα κινηθεί..αλλα εκεινο το MADE IN TURKEY όπως και να το κανουμε είναι βαρύδι…. το προηγουμενο σενταν ελεγαν τουλάχιστον πως κατασκευαζόταν στην.....νοτια Αφρική !!!!!
Kai kati allo.Kai enas moter 1,6 diesel me 116 aloga tha itan kalodexoumeno sti Europe.Kai Ellada.
Και γιατι οχι το νεο 2λιτρο υβριδικο συνολο;