Η Toyota θα βαδίσει στα παραδοσιακά, σπορ, βενζινοκίνητα μονοπάτια για την κορυφαία GR έκδοση της Corolla εφοδιάζοντάς την με τετρακίνηση, 261 ίππους από 1,6 λτ. με turbo και επιθετική εμφάνιση, όπως αρμόζει άλλωστε στον χαρακτήρα της Gazoo Racing.
Είναι γεγονός πως στις αρχές του 2020 η Toyota είχε προχωρήσει στην κατοχύρωση του ονόματος «GR Corolla» και όπως συμβαίνει τις περισσότερες φορές το γεγονός αυτό δεν ήταν καθόλου τυχαίο. Μετά το ντεμπούτο του «καυτού» GR Yaris και της Supra, η Toyota σκοπεύει να ρίξει ένα ακόμα από τα δημοφιλή της μοντέλα στον στίβο των σπορ κατασκευών εφαρμόζοντας όλη την τεχνογνωσία που έχει αποκομίσει από την εμπλοκή της με το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλλυ WRC.
Όλες οι πληροφορίες που έχουμε στα χέρια μας μαρτυρούν πως η GR Corolla θα απαρνηθεί την τάση του εξηλεκτρισμού την οποία και υιοθετούν ολοένα και περισσότερο τα μοντέλα επιδόσεων και θα εξοπλίζεται πιθανότητα με τον 3κύλιδρο turbo βενζινοκινητήρα χωρητικότητας 1,6 λίτρων με απόδοση 261 ίππων με 360 Nm ροπής, «δάνειο» που θα έρθει από τον μικρότερο «αδελφό» GR Yaris. Στο ίδιο κλίμα θα επιλεγεί και το 6άρι μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων. Αλλωστε, στο ιαπωνικό στρατόπεδο σίγουρα δεν υπάρχει προβληματισμός για το ζήτημα των ρύπων και των τσουχτερών προστίμων που επιφέρουν οι όποιες παραβάσεις, μιας και διαθέτουν ένα δυνατό μείγμα με ικανά ποσοστά σε πωλήσεις υβριδικών που τους επιτρέπει να ακολουθούν το... ορθόδοξο, σπορ δόγμα της βενζίνης.
Πέρα από αυτό, η κορυφαία Corolla θα είναι τετρακίνητη μέσω του νέου συστήματος τετρακίνησης το οποίο η Toyota ονομάζει GR-FOUR (σ.σ. η ονομασία παραπέμπει στην τετρακίνηση GT-FOUR της Celica) που έχει σχεδιαστεί για να βελτιστοποιεί την ισχύ που πηγαίνει σε κάθε τροχό, ενώ ταυτόχρονα είναι απλό και ελαφρύ, ακριβώς όπως και το GR Yaris. Αλλωστε, μέρος του πατώματος του μικρού hot hatch έρχεται απευθείας από την Corolla, ως εκ τούτου τα όποια πλεονεκτήματα διαθέτει συνεπάγεται και αντιστρόφως ότι θα επωφελήσουν την τελευταία. Συνοψίζοντας, η νέα GR Corolla θα έχει στην φαρέτρα της έναν ισχυρό κινητήρα βενζίνης, τετρακίνηση, πάτωμα με υψηλή στρεπτική ακαμψία, ενώ παράλληλα δουλειά θα γίνει και στην ανάρτηση, όπως και στο σύστημα διεύθυνσης, εκεί όπου θα προστεθεί περισσότερος σπορ χαρακτήρας στην συνταγή. Με όλα τα παραπάνω, η Toyota GR Corolla θα τεθεί αντιμέτωπη με μοντέλα όπως το Hyundai i30 N των 275 ίππων αλλά και μερικά ακόμη μικρομεσαία hot hatch με ιπποδυνάμεις γύρω στα 300 άλογα.
Αισθητικά, τώρα, η GR Corolla θα αποκτήσει πιο αθλητικό κορμί με συγκεκριμένες παρεμβάσεις στους προφυλακτήρες και τις καμπύλες της. Όπως βλέπουμε και στην αποκλειστική, ψηφιακά επεξεργασμένη εικόνα που έχουμε στη διάθεσή μας, το «παρών» θα δίνει ένας νέος προφυλακτήρας με μεγάλους αεραγωγούς και το λογότυπο GR στην μάσκα, που σε συνδυασμό με τα λεπτά LED φώτα δίνουν ένα επιθετικό look. Οι θόλοι των τροχών εμπρός και πίσω θα «πρηστούν» περισσότερο ενώ το πολεμοχαρές στυλ θα δέσει με ζάντες 18 ιντσών και άνω, που στο εσωτερικό τους θα φιλοξενούν τα δυνατά δισκόφρενα δια χειρός Gazoo Racing, την αεροτομή ψηλά στο πίσω μέρος και ένα αεροδυναμικό διαχύτη ανάμεσα στις δύο απολήξεις της εξάτμισης. Στο εσωτερικό σίγουρα θα υπάρχουν σπορ πινελιές όπως μπάκετ καθίσματα, πεντάλ αλουμινίου, GR λεπτομέρειες κ.ά..
Κλείνοντας, όπως όλα δείχνουν η GR Corolla δεν αναμένεται να κάνει σύντομα την εμφάνισή της, μιας και οι πληροφορίες από το εξωτερικό αναφέρουν πως κάτι τέτοιο θα συμβεί από το 2023 και έπειτα, ωστόσο οι ιθύνοντες της Toyota σκοπεύουν κάποια στιγμή να έχουν ταυτόχρονα στη γκάμα τους τα μοντέλα GR Corolla, GR Yaris και GR Supra. Αν και είναι πολύ νωρίς ακόμα για εκτιμήσεις γύρω από την τιμή της κορυφαίας Corolla, φήμες αναφέρουν ότι θα κυμανθεί κοντά στις 40.000 ευρώ.
Καλοφτιαγμένο κι όμορφο desig τετρακίνητο και σίγουρο στα ελληνικά φορολογικά μέτρα αλλά τρικυλινδρο (μπλιαχ) 1.6 (μικρό) και 40000€ ακριβό, στη συνείδηση του Ελληνικού κοινού έχουν καθιερωθεί ορθά τα ιερά τέρατα evo και Scooby κι όλα τα άλλα καρυδότσουφλα.Το λιγοτερο διλιτρο τούρμπο είναι must σ αυτήν την κατηγορια και σε οποιονδήποτε κατασκευαστή σέβεται τον εαυτό του.Συνεπώς και το Hyundai ακόμα το διλιτρο είναι προτιμότερο
Όσοι παρουν τωρα οχηματα με (μεγάλες κυρίως) μπαταριες μαλλον θα κλαίνε τα λεφτα τους σε 5 χρόνια. Εαν βγουν μπαταριες που φορτιζουν σε 5 λεπτα θα χασουν μεγαλο μερος της αξιας τους. Εαν παρουν χαμπαρι οι αγοραστες ποσο ασυμφορες ειναι παλι το ιδιο.
Καλοφτιαγμένο κι όμορφο desig τετρακίνητο και σίγουρο στα ελληνικά φορολογικά μέτρα αλλά τρικυλινδρο (μπλιαχ) 1.6 (μικρό) και 40000€ ακριβό, στη συνείδηση του Ελληνικού κοινού έχουν καθιερωθεί ορθά τα ιερά τέρατα evo και Scooby κι όλα τα άλλα καρυδότσουφλα.Το λιγοτερο διλιτρο τούρμπο είναι must σ αυτήν την κατηγορια και σε οποιονδήποτε κατασκευαστή σέβεται τον εαυτό του.Συνεπώς και το Hyundai ακόμα το διλιτρο είναι προτιμότερο
Όσοι παρουν τωρα οχηματα με (μεγάλες κυρίως) μπαταριες μαλλον θα κλαίνε τα λεφτα τους σε 5 χρόνια. Εαν βγουν μπαταριες που φορτιζουν σε 5 λεπτα θα χασουν μεγαλο μερος της αξιας τους. Εαν παρουν χαμπαρι οι αγοραστες ποσο ασυμφορες ειναι παλι το ιδιο.