Το ιδιαίτερο σχήμα του F 015 Luxury in Motion είναι ωοειδές, με το μήκος να ορίζεται στα 5.220 χλστ., το πλάτος στα 2.018 χλστ. και το ύψος στα 1.524 χλστ.
Aυτόνομη Mercedes (video)
4.490 Επισκέψεις στο άρθρο (7/1/2015)
Στο κλίμα των ημερών, η Mercedes-Benz παρουσιάζει το αυτόνομο πρωτότυπο F 015 Luxury in Motion. Φέρει κυψέλες υδρογόνου, έχει αυτονομία 1.100 χλμ. και κάνει το 0-100 χλμ./ώρα σε μόλις 6,7 δλ.
Το πρωτότυπο F 015 Luxury in Motion αυτοπροσδιορίζεται ως «αυτόνομο οδηγικά πολυτελές sedan» και αποτελεί την πρόταση της Daimler για τα συνεχώς αυξανόμενα σχετικά οχήματα. Το ιδιαίτερο σχήμα του είναι ωοειδές, με το μήκος να ορίζεται στα 5.220 χλστ., το πλάτος στα 2.018 χλστ. και το ύψος στα 1.524 χλστ.Εντυπωσιακό είναι το μεταξόνιο των 3.610 χλστ. που εξασφαλίζει σημαντική ευρυχωρία, ενώ η απουσία της μεσαίας κολόνας εγγυάται την εύκολη είσοδο και έξοδο από την καμπίνα. Για τον ίδιο λόγο, οι πόρτες ανοίγουν σε γωνία 90 μοιρών.Περνώντας στο εσωτερικό, εντυπωσιάζουν τα 4 ανεξάρτητα περιστρεφόμενα καθίσματα, τα οποία μόλις ανοίξει η πόρτα γυρίζουν αυτόματα κατά 30 μοίρες ώστε να διευκολύνουν την έξοδο των επιβατών. Στο ταμπλό υπάρχουν ούτε λίγο ούτε πολύ έξι οθόνες αφής, οι οποίες λειτουργούν με χειρονομίες και την κίνηση του ματιού, ώστε να περιορίσουν την απόσπαση της προσοχής του οδηγού.Σε ό,τι αφορά στον κινητήρα, το F 015 Luxury in Motion χρησιμοποιεί μια εξελιγμένη εκδοχή του συνόλου που έφερε το πρωτότυπο F 125! του 2011. Λόγος γίνεται για ένα plug-in σύστημα κυψελών υδρογόνου, το οποίο προσφέρει αυτονομία έως και 1.100 χλμ. Πίσω βρίσκονται δύο ηλεκτρικά μοτέρ, κάθε ένα από τα οποία έχει ισχύ 136 ίππων και ροπή 199 Nm. Η συνδυαστική απόδοση είναι 272 ίπποι και 398 Nm, με την κίνηση να μεταφέρεται στους πίσω τροχούς.Το νέο πρωτότυπο της Mercedes είναι σε θέση να κάνει το 0-100 χλμ./ώρα σε 6,7 δλ., με την τελική του ταχύτητα να περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 200 χλμ./ώρα. Το σύστημα τροφοδοτείται με ενέργεια μέσω μπαταριών ιόντων λιθίου, η επαγωγική φόρτιση των οποίων προσφέρει αυτονομία 200 χλμ. Το υδρογόνο φυλάσσεται σε δεξαμενές 5,4 κιλών και πίεσης 700 bar. Στα 100 χλμ. διαδρομής, το νέο πρωτότυπο της Mercedes καταναλώνει 0,6 κιλά υδρογόνου.
&&&&
Το νέο πρωτότυπο της Mercedes είναι σε θέση να κάνει το 0-100 χλμ./ώρα σε 6,7 δλ., με την τελική του ταχύτητα να περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 200 χλμ./ώρα.