Διατηρεί τον χαρακτήρα του ως hatchback, δεν θα αποκτήσει στοιχεία μικρού SUV
Εστιάζει στην πρακτικότητα και την ευρυχωρία
Θα διαφέρει σε πολλά σημεία με το Stepway
Αναμένεται να κυκλοφορήσει και σε ηλεκτρική έκδοση
autotriti team
Διατηρεί τον χαρακτήρα του ως hatchback, δεν θα αποκτήσει στοιχεία μικρού SUV
Η Dacia επιβεβαίωσε ότι το νέο Sandero, που αναμένεται το 2027, θα διατηρήσει τον παραδοσιακό χαρακτήρα του ως hatchback, παρά τις σύγχρονες τάσεις της αγοράς προς τα SUV. Η εταιρεία επέλεξε να μείνει πιστή στη φιλοσοφία που έκανε το μοντέλο επιτυχημένο, προσθέτοντας παράλληλα σύγχρονα στοιχεία. Το νέο μοντέλο θα βασίζεται στην πλατφόρμα CMF-B του ομίλου Renault, επιτρέποντας τόσο συμβατικούς κινητήρες όσο και ηλεκτρική έκδοση.
Εστιάζει στην πρακτικότητα και την ευρυχωρία
Ο επικεφαλής σχεδιασμού David Durand τόνισε ότι παρόλο που η σχεδιαστική γλώσσα της μάρκας επηρεάζεται όλο και περισσότερο από στοιχεία εκτός δρόμου, το Sandero θα διατηρήσει τον κομψό χαρακτήρα του. Η εταιρεία εστιάζει στην πρακτικότητα και την ευρυχωρία, χαρακτηριστικά που αποτελούν μέρος του DNA της Dacia, ενώ παράλληλα δίνει έμφαση στην αεροδυναμική για τη μείωση των εκπομπών CO2.
Θα διαφέρει σε πολλά σημεία με το Stepway
Ένα ενδιαφέρον στοιχείο είναι η διαφορετική προσέγγιση μεταξύ του απλού Sandero και της έκδοσης Stepway. Σύμφωνα με τον Durand, οι δύο εκδόσεις απευθύνονται σε εντελώς διαφορετικό κοινό, με τους αγοραστές να έχουν ξεκάθαρη προτίμηση για τη μία ή την άλλη έκδοση. Ωστόσο, η εταιρεία χρησιμοποιεί σε έναν μεγάλο βαθμό κοινά εξαρτήματα μεταξύ των δύο εκδόσεων, έτσι ώστε να καταφέρνει να κρατήσει το κόστος χαμηλό. Η κατασκευή δύο εντελώς διαφορετικών μοντέλων θα ανέβαζε σημαντικά το κόστος παραγωγής, κάτι που θα επηρέαζε αισθητά τους καταναλωτές.
Αναμένεται να κυκλοφορήσει και σε ηλεκτρική έκδοση
Η ηλεκτρική έκδοση του Sandero δεν θα διαφέρει σημαντικά σχεδιαστικά από τη βενζινοκίνητη έκδοση, καθώς η Dacia θεωρεί το ηλεκτρικό σύστημα κίνησης απλώς μια εναλλακτική επιλογή και όχι στοιχείο που πρέπει να καθορίσει την εμφάνιση του αυτοκινήτου. Η εταιρεία άφησε ανοιχτό το ενδεχόμενο παρουσίασης ενός concept πριν την τελική έκδοση παραγωγής, αν και αυτό δεν αναμένεται να συμβεί μέσα στο τρέχον έτος. Ο Durand τόνισε επίσης ότι η μακροχρόνια εμπειρία της Dacia στο σχεδιασμό οικονομικών αυτοκινήτων, σε συνδυασμό με την ρουμανική κληρονομιά της και την υποστήριξη του ομίλου Renault, δημιουργούν μια μοναδική ταυτότητα που δεν είναι εύκολο να αντιγραφεί από άλλους κατασκευαστές.