ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Δοκιμή: Ανανεωμένο Hyundai Tucson με ήπια υβριδικό diesel & 4κίνηση

(29/11/2024)
Δοκιμή: Ανανεωμένο Hyundai Tucson με ήπια υβριδικό diesel & 4κίνηση
4 Φωτογραφίες »

- Εξηλεκτρισμένο diesel με «λίγα» κυβικά και 136 άλογα
- Πάει Αθήνα-Θεσσαλονίκη και γυρίζει (σχεδόν) με ένα ντεπόζιτο
- Μικρές αλλαγές στην εμφάνιση, στάνταρ 2 οθονάρες 12,3 ιντσών στο νέο ταμπλό
- Είναι 2 χιλιάρικα φθηνότερο από το αντίστοιχο full υβριδικό βενζίνης των 215 ίππων

Εξηλεκτρισμένο diesel με «λίγα» κυβικά και 136 άλογα

Συνδυασμένος με 48-βολτο ήπια υβριδικό σύστημα και με τον μικρό ηλεκτροκινητήρα να υποβοηθά με έως 55 Νm ροπής, ο 1.600άρης turbodiesel των 136 ίππων και των 320 Nm ροπής έχει πολιτισμένη λειτουργία και είναι ήσυχος χωρίς έντονο κραδασμό. Είναι ο μόνος εξηλεκτρισμένοςdiesel κάτω από τα 2λίτρα και διαθέτει σύστημα επιλεκτικής κατάλυσης με Adblue για την εξουδετέρωση των NOx.

Πάει Αθήνα - Θεσσαλονίκη και γυρίζει (σχεδόν) με ένα ντεπόζιτο

Στην περίπτωση του 4Χ4 μοντέλου της δοκιμής, η μέση κατανάλωση που μετρήσαμε είναι 7,5 λτ./100 χλμ.. Στο ταξίδι με 100 χλμ./ώρα η κατανάλωσηείναι 6 λτ../100 χλμ. που σημαίνει αυτονομία 900 χλμ., αλλά θα μπορούσε να ήταν και καλύτερη αν υπήρχε λειτουργία ελεύθερης κύλισης (Sailing), όπως συμβαίνει στην αυτόματη ήπια υβριδική έκδοση βενζίνης.


Και αυτή η έκδοση του Hyundai Tucson διακρίνεται για την υψηλή άνεση και τα χαμηλά επίπεδα θορύβου στην καμπίνα.
4 Φωτογραφίες »

Και αυτή η έκδοση του Hyundai Tucson διακρίνεται για την υψηλή άνεση και τα χαμηλά επίπεδα θορύβου στην καμπίνα.

Μικρές αλλαγές στην εμφάνιση, στάνταρ 2 οθονάρες 12,3 ιντσών στο νέο ταμπλό

Νέοι προφυλακτήρες εμπρός-πίσω και κυρίως μεγαλύτερα φώτα ημέρας που τόνισαν το σχετικό εφέ στη μάσκα «angelwing» κάνουν κυρίως τη διαφορά στο 4,51 μ. αμάξωμα του ανανεωμένου Tucson. Στην καμπίνα μια νέα πανοραμική καμπύλη οθόνη ενσωματώνει τον στάνταρ ψηφιακό πίνακα οργάνων 12,3 ιντσών και την οθόνη αφής για το αναβαθμισμένο infotainment, επίσης 12,3 ιντσών.

Είναι 2 χιλιάρικα φθηνότερο από το αντίστοιχο full υβριδικό βενζίνης των 215 ίππων

Το ανανεωμένο HyundaiTucson με τον 1,6 turbodiesel κινητήρα, το αυτόματο κιβώτιο και την ηλεκτρονικά ελεγχόμενη τετρακίνηση είναι διαθέσιμο από τη δεύτερη έκδοση εξοπλισμού Distinctive και 40.690 ευρώ (με τρέχουσα έκπτωση 800 ευρώ) και δεν του λείπει απολύτως τίποτα σε εξοπλισμό άνεσης και ασφάλειας. Να σημειώσουμε εδώ πως η αντίστοιχη τετρακίνητη έκδοση τουfull υβριδικού Tucson (πλέον αποδίδει 215 από 230 ίππους) κοστίζει 42.790 ευρώ. Δες εδώ τις τιμές του HyundaiTucson σε όλες του τις εκδόσεις κινητήρα, εξοπλισμού και μετάδοσης.

Διαβάστε παρακάτω την αναλυτική δοκιμή του ανανεωμένου Hyundai Tucson με τον ήπια υβριδικό 1,6 turbo diesel στην έκδοση με αυτόματο κιβώτιο και τετρακίνηση.

Σελίδα 2Σχεδίαση, εσωτερικό, τιμή & εξοπλισμός
Σελίδα 3Κινητήρας-Κατανάλωση: «Τραβάει» καλά, αλλά δεν έχει ελεύθερη κύλιση
Σελίδα 4Στο δρόμο: Ανεση all weather
Σελίδα 5Η γνώμη μας & Μετρήσεις / Τεχνικά Χαρακτηριστικά
Mercedes
MEDIUM VANS ANALYSIS