- Coupe σχεδίαση έχει το Capri, πιο SUV & μεγαλύτερη απόσταση από το έδαφος το Explorer
- Έχουν ίδιους κινητήρες & μπαταρίες, αλλά το Capri κερδίζει σε αυτονομία λόγω design
- Το Capri χωρά μία έξτρα χειραποσκευή στο πορτ-μπαγκάζ του
- Χωρίς διαφορές το hi-tech εσωτερικό τους, ξεχωρίζει η μεγάλη οθόνη (14,6 ιντσών) που πηγαίνει πάνω-κάτω
- Το Explorer είναι 2,5 χιλιάρικα φθηνότερο, και τα δύο έχουν super στάνταρ εξοπλισμό (π.χ. ηλεκτρικά καθίσματα με λειτουργία μασάζ)
Coupe σχεδίαση έχει το Capri, πιο classic SUV & μεγαλύτερη απόσταση από το έδαφος για το Explorer
Η Ford Mustang Mach-E ήταν το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό στην ιστορία της μάρκας, κάνοντας αίσθηση με την αυτονομία, το coupe design, τον SUV προσανατολισμό και τις ρετρό νότες του παρελθόντος. Αντίστοιχο benchmark θέλουν να κάνουν και τα δύο νέα ηλεκτρικά αυτοκίνητα της Fοrd, τα Capri και Explorer. Δύο μεσαία SUV, με πολλές ομοιότητες (ίδιους κινητήρες και μπαταρίες), αλλά και διαφορές στα σημεία που ορίζουν τον χαρακτήρα. Κι όταν μιλάμε για διαφορές, πρώτα και κύρια αναφερόμαστε στη εμφάνισή τους.
Το ελαφρώς μακρύτερο (17,5 εκ.) Ford Capri έχει coupe σχεδίαση, με την κεκλιμένη οροφή να θυμίζει σχετικά το εμβληματικό Capri από το οποίο δανείστηκε το όνομα (fastback coupe). Πιο κλασική SUV σχεδίαση έχει το Explorer (διαβάστε τις οδηγικές μας εντυπώσεις από την Σλοβενία), με το δικό πίσω μέρος να ακολουθεί τετραγωνισμένη λογική, ενώ ελάχιστα μεγαλύτερη είναι και η δική του απόσταση από το έδαφος (19,3 εκ. η εισαγωγική έκδοση).
Έχουν ίδιους κινητήρες & μπαταρίες, αλλά το Capri κερδίζει σε αυτονομία λόγω design
Όπως είπαμε νωρίτερα, Fοrd Capri και Explorer μοιράζονται τα ίδια ηλεκτρικά σύνολα, ως αμφότερα βασισμένα πάνω στην ΜΕΒ πλατφόρμα του Ομίλου Volkswagen. Πιο συγκεκριμένα, οι πισωκίνητες εισαγωγικές εκδόσεις τους αποδίδουν 286 ίππους και φέρουν μπαταρία συνολικής χωρητικότητας 82 kWh, ενώ τα 4κίνητα μοντέλα βγάζουν 340 άλογα (679 Nm ροπής) και αντλούν ενέργεια από μία μπαταρία 84 kWh.
Εκείνο που διαφοροποιεί τα δύο αυτοκίνητα είναι η τελική αυτονομία. Και στις δύο περιπτώσεις το νούμερο που ανακοινώνει η Ford είναι εντυπωσιακά μεγάλο (ακόμη και πάνω από 600 χλμ. αναλόγως της έκδοσης), με το Capri να έχει 25-26 χλμ. παραπάνω αυτονομία, λόγω coupe design που ξέρουμε ότι ευνοεί στο κομμάτι της αυτονομίας.
Το Explorer είναι 2,5 χιλιάρικα φθηνότερο, αλλά και τα δύο έχουν super στάνταρ εξοπλισμό (π.χ. ηλεκτρικά καθίσματα με λειτουργία μασάζ)
Στο κομμάτι της τιμής, το Fοrd Explorer είναι 2.500 ευρώ φθηνότερο, ξεκινώντας από τα 39.700 ευρώ συνυπολογίζοντας την επιδότηση των 9.000 ευρώ από το πρόγραμμα Κινούμαι Ηλεκτρικά 3. Πάντως, η εισαγωγική έκδοση Style των δύο μοντέλων μόνο «βασική» δεν μπορεί να θεωρηθεί, καθώς πέραν της πληρότητας σε συστήματα ασφάλειας και υποβοήθησης (π.χ. Σύστημα Τυφλού Σημείου) διαθέτει και ανέσεις που συναντάς μόνο σε premium μοντέλα όπως η λειτουργία μασάζ στα θερμαινόμενα και ηλεκτρικά ρυθμιζόμενα εμπρός καθίσματα. Περισσότερες πληροφορίες για τιμές και εκδόσεις μπορείτε να δείτε ΕΔΩ για τα Ford Capri και Ford Explorer.
Σελίδα 2 | Εσωτερικό - Χώροι: Μεγαλύτερο πορτ-μπαγκάζ (42 λτ.) για το Capri, χωρίς διαφορές στο εσωτερικό |
Σελίδα 3 | Τεχνικά χαρακτηριστικά & εξοπλισμοί |