Τη μία και μοναδική P80/C παρουσίασε η Ferrari, η οποία αποτελεί το νέο «εργαλείο» της ιταλικής φίρμας το οποίο μπορεί να οδηγηθεί μόνο σε πίστα και βασίζεται στην 488 GT3.
Η Ferrari για να κατασκευάσει το συγκεκριμένο μοναδικό μοντέλο «ξόδεψε» τέσσερα χρόνια, αριθμός πολύ μεγαλύτερος από οποιοδήποτε άλλο αυτοκίνητο έχει παρουσιάσει στην ιστορία της η ιταλική φίρμα μέχρι σήμερα. Αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι η εταιρεία υιοθέτησε μια διαφορετική προσέγγιση από ότι στο παρελθόν με τα αυτοκίνητα που θα παραχθούν σε μία μόλις μονάδα, με τη νέας πιστάδικη «πρόταση» να έχει περάσει από σχολαστικές αεροδυναμικές δοκιμές.
Το αυτοκίνητο το οποίο είναι παραγγελία ενός πελάτη της Ferrari, ο οποίος δεν θέλησε να αποκαλύψει τα στοιχεία του και είναι γνωστός ως «TK», ζήτησε από τους Ιταλούς να του κατασκευάσουν ένα σύγχρονο σπορ αυτοκίνητο που να αντλεί την έμπνευσή του από τις 330 P3 / P4 και Dino 206 S του 1962.
Αν και όπως αναφέρει η φίρμα η κατασκευή της δεν ήταν εύκολή, η P80/C δανείστηκε το πλαίσιο της 488 GT3 ως βάση και προσθέτοντας μυώδη φτερά, τεράστιες εισόδους αέρα, ένα έντονα καμπυλωτό παρμπρίζ το οποίο έχει ενιαία εμφάνιση με τα πλαϊνά παράθυρα, μία τεράστια αεροτομή και ένα ακόμα μεγαλύτερο αεροδυναμικό διαχύτη έφτασε στο αποτέλεσμα που βλέπουμε. Μάλιστα ένα ενδιαφέρον στοιχείο είναι πως ο ελάτης ήθελε το αυτοκίνητο να έχει δύο setup, ένα που να περιλαμβάνει την ανθρακονημάτινη αεροτομή και μονομπούλονες ζάντες 18 ιντσών, αλλά και ένα με 21 ιντσών ζάντες χωρίς αεροδυναμικά εξαρτήματα!
Από κει και πέρα, άλλα ενδιαφέροντα στοιχεία είναι το γεγονός πως η P80/C είναι κατασκευασμένη σχεδόν εξ ολοκλήρου από ίνες άνθρακα, ενώ σε ότι αφορά το εσωτερικό της είναι πανομοιότυπο με αυτό της 488 GT3 έχοντας λάβει ένα roll cage. Επιπλέον γίνεται λόγος πως το αεροδυναμικό πακέτο είναι μοναδικό και προσφέρει 5% βελτίωση της συνολικής απόδοσης.
Τέλος, η Ferrari δεν αποκάλυψε τεχνικές προδιαγραφές, αλλά υποθέτουμε ότι η P80/C μεταφέρει το 3,8 λίτρων twin-turbo V8 κινητήρα του 488 GT3 που συνδέεται με ένα κιβώτιο ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη επτά σχέσεων.