Τα σχέδια προέρχονται από την ιστοσελίδα Kolesa.
- Αναμένεται στις 10 Ιουλίου η πρεμιέρα του.
- Σχεδίαση συγγενική με του Explorer και στοιχεία από το Capri του παρελθόντος.
- Οθόνες στην καμπίνα και ευρυχωρία.
- Πισωκίνητες & τετρακίνητες εκδόσεις έως 340 ίππους.
Αναμένεται στις 10 Ιουλίου η πρεμιέρα του
Το Ford Capri αναμένεται να κάνει πρεμιέρα στις 10 Ιουλίου, σύμφωνα με δημοσιεύματα που έχουν κάνει την εμφάνισή τους. Η μάρκα επί του παρόντος δεν έχει δημοσιεύσει κάποια επίσημη εικόνα, αλλά τα πιο... φρέσκα ανεξάρτητα σχέδια βασισμένα στα δοκιμαστικά πρωτότυπα του μοντέλου είναι εδώ! Τα σχέδια προέρχονται από την ιστοσελίδα Kolesa και ουσιαστικά μαρτυρούν πως το Capri θα συγγενεύει με το ηλεκτρικό Explorer, ωστόσο θα έρθει σε ένα κουπέ φορμάτ.
Σχεδίαση συγγενική με του Explorer και στοιχεία από το Capri του παρελθόντος
Δεν είναι μυστικό πως το νέο ηλεκτρικό Ford Capri (δεν έχει επιβεβαιώσει την ονομασία η μάρκα), θα βασίζεται στην ίδια πλατφόρμα με το νέο ηλεκτρικό Explorer, δηλαδή την ΜΕΒ του Ομίλου Volkswagen. Στη σχεδίαση ωστόσο θα υπάρχουν διαφορές αφού το Capri θα έχει κουπέ προσανατολισμό. Όπως και σε προηγούμενα ανεξάρτητα σχέδια, έτσι και στα τελευταία που κυκλοφόρησαν το μοντέλο φέρει τέσσερα LED φωτιστικά σώματα ημέρας, ως αναφορά στους τέσσερις προβολείς του εμβληματικού Capri από τη δεκαετία του '80, την ονομασία του οποίου θα αναβιώσει η μάρκα.
Οθόνες στην καμπίνα και ευρυχωρία
Στο εσωτερικό, το Capri θα χρησιμοποιεί πολλά από τα εξαρτήματα του ηλεκτρικού Explorer, ενώ θα έχει την ίδια οθόνη αφής 15 ιντσών που μπορεί να συρθεί προς τα πάνω για να αποκαλύψει ένα αποθηκευτικό χώρο και στη συνέχεια να ξανακατέβει στη θέση της. Η ευρυχωρία θα είναι χαρακτηριστικό της καμπίνας, προσφέροντας παραπάνω από ικανοποιητικό χώρο για τους επιβάτες των πίσω θέσεων, σύμφωνα με τις φήμες.
Πισωκίνητες & τετρακίνητες εκδόσεις έως 340 ίππους
Σε ότι αφορά τα κινητήρια σύνολα, η φημολογία που έχει διαρρεύσει αναφέρει πως στην κορυφαία του έκδοση το ηλεκτρικό Capri θα εξοπλίζεται με δύο ηλεκτρικά μοτέρ, θα έχει περίπου 340 ίππους και μία μπαταρία 82 kWh για αυτονομία άνω των 480 χιλιομέτρων. Θα υπάρχουν και εκδόσεις με ένα ηλεκτρικό μοτέρ, χαμηλότερης ισχύος αλλά μεγαλύτερης αυτονομίας. Στην κορυφαία της τιμή δεν αποκλείεται να ξεπερνά τα 600 χιλιόμετρα, όπως ισχύει και για το Explorer.