Η μάρκα υπογραμμίζει πως το DS Live Showroom είναι μια διαφορετική εμπειρία επαφής.
Νέα υπηρεσία «Live Showroom» της DS
1.565 Επισκέψεις στο άρθρο (15/7/2020)
Μία νέα υπηρεσία μέσω της οποίας δίνει τη δυνατότητα στους ενδιαφερόμενους να περιηγηθούν στην έκθεση αυτοκινήτων και να πάρουν πληροφορίες για αυτά από την οθόνη του smartphone, του tablet ή του υπολογιστή τους, προσφέρει στο ελληνικό κοινό η DS.
Όπως αναφέρει η γαλλική μάρκα, με τρία απλά βήματα, συνδέεται κανείς στην καινοτόμα αυτή υπηρεσία της DS Automobiles και παίρνει απαντήσεις σε οποιαδήποτε ερώτηση και αν έχει, σε πραγματικό χρόνο είτε μέσω ηχητικής κλήσης, είτε πληκτρολογώντας. Η νέα υπηρεσία ονομάζεται Live Showroom και ουσιαστικά λειτουργεί σαν κανονική έκθεση, επιτρέποντας στους ενδιαφερόμενους να δουν τα νέα μοντέλα με αποκλειστικές live περιηγήσεις, να αλληλεπιδράσουν με τους DS Advisors και να απολαύσουν τα προνόμια και τις υπηρεσίες.
Με το νέο Live Showroom της DS, μπορεί ο ενδιαφερόμενος να αλληλεπιδράσει μέσω live chat, ή videoκλήσης με έναν εκπρόσωπο πωλήσεων της DS, να κάνει virtual ξενάγηση στο χώρο του DS Store, να ανακαλύψει το αυτοκίνητο της προτίμησής του, το εσωτερικό του, αλλά και κάθε λεπτομέρεια που τον ενδιαφέρει. Επιπλέον της virtual περιήγησης, από την ασφάλεια του σπιτιού του, σε πραγματικό χρόνο μπορεί να δει και να πληροφορηθεί για τη διαθεσιμότητα και τα προγράμματα αγοράς του μοντέλου που επιθυμεί.
Επίσης μπορεί να ορίσει ραντεβού για test drive στο σπίτι ή σε όποια διεύθυνση τον εξυπηρετεί καλύτερα και να συνδυάσει όλες τις υπηρεσίες του προγράμματος ONLY YOU. Τέλος, με τη συμβολή του DS Advisor, μπορεί να διαμορφώσει το μοντέλο της αρεσκείας του, να το παραγγείλει και να ορίσει τις λεπτομέρειες για τον τρόπο παράδοσής του.
Τέλος η μάρκα υπογραμμίζει πως το DS Live Showroom είναι μια διαφορετική εμπειρία επαφής και αποτελεί το κέντρο της αναπτυσσόμενης «σουίτας» ψηφιακών εργαλείων.