Ο 1.500άρης κινητήρας πετρελαίου της Renault λέγεται πως θα «κοπεί» από την γκάμα των A-Class και B-Class και ότι την θέση του θα πάρει ένα ολοκαίνουριο 2λιτρο μοτέρ.
H συνεργασία μεταξύ Renault και Mercedes που είχε σαν αποτέλεσμα την προσθήκη του 1.500άρη diesel κινητήρα της γαλλικής φίρμας στην γκάμα της μάρκας με έμβλημα το «αστέρι» δημιουργήθηκε πριν μερικά χρόνια αλλά τώρα, φαίνεται πως η Mercedes έχει πάρει απόφαση να καταργήσει το μοτέρ αυτό από τη γκάμα της.
Σύμφωνα με γαλλικά μέσα ενημέρωσης, η A-Class και η B-Class θα σταματήσουν να προσφέρονται με αυτό το μοτέρ, ωστόσο η CLA και τα επαγγελματικά Citan και T-Class θα συνεχίσουν να το χρησιμοποιούν. Αντί του 1,5 λτ. dCi, η A-Class και η B-Class θα λάβουν ένα νέο 2λιτρο μοτέρ πετρελαίου με την κωδική ονομασία ΟM 654q με ισχύ 116 άλογα (όσο και πριν) και 280 Νm ροπής (πριν ήταν 260 Nm).
Nέα προσθήκη θα είναι επίσης το καινούριο 8άρι αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη της φίρμας που θα αντικαταστήσει το τωρινό 7άρι στις A 180d και B 180d. Το νέο κινητήριο σύνολο θα έχει αυξημένες εκπομπές ρύπων (147 αντί 106 γρ.CΟ2/100χλμ.) αλλά θα βελτιώσει την επίδοση των πετρελαιοκίνητων αυτών εκδόσεων στο 0-100 χλμ./ώρα από τα 10,5 στα 10 δευτερόλεπτα.
Καμία από τις παραπάνω προσθήκες δεν έχει επιβεβαιωθεί από την Mercedes. Διεθνή μέσα πάντως προσθέτουν πως οι τιμές των A 180 και B 180d θα αυξηθούν. Η παραγωγή θα ξεκινήσει, σύμφωνα με τις πληροφορίες αυτές τον Δεκέμβριο.
Σε κάθε περίπτωση, αξίζει να αναφερθεί πως, προς το παρόν, οι βασικές diesel εκδόσεις της A-Class και της B-Class, δηλαδή οι A 160d, A 180d και B 160d, B 180d προσφέρονται κανονικά στην ελληνική αγορά σύμφωνα με τον πρόσφατο τιμοκατάλογο της Mercedes-Benz Ελλάς με τιμές από 21.290 ευρώ για την A 160d και 30.935 ευρώ για την Β 160d.
Η είδηση είναι ήδη γεγονός. Δεν μπορείς πλέον να παραγγείλεις A180d και το μοντέλο δεν υπάρχει στον διαμορφωτή του site της Mercedes.
Δύο διορθώσεις:
1) Η συνεργασία Mercedes - Renault δεν 'μετράει' δύο χρόνια καθώς και η προηγούμενη A180d φορούσε το ίδιο μοτέρ, με κωδικό OM607 (τώρα φοράει το OM608).
2) Η εκπομπή CO2 της A180d δεν είναι 129 g/km αλλά 106 (κατά nedc) ή 119 (κατά wltp).
Η είδηση είναι ήδη γεγονός. Δεν μπορείς πλέον να παραγγείλεις A180d και το μοντέλο δεν υπάρχει στον διαμορφωτή του site της Mercedes. Δύο διορθώσεις: 1) Η συνεργασία Mercedes - Renault δεν 'μετράει' δύο χρόνια καθώς και η προηγούμενη A180d φορούσε το ίδιο μοτέρ, με κωδικό OM607 (τώρα φοράει το OM608). 2) Η εκπομπή CO2 της A180d δεν είναι 129 g/km αλλά 106 (κατά nedc) ή 119 (κατά wltp).
...προσωπικά το 'βλέπω' με λίγα άλογα... μπορούσε να το βγάλει με 200 τουλάχιστον...