ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Νέο Audi Q5 55 TFSI e quattro

9.396 Επισκέψεις στο άρθρο (21/5/2019)

Η Audi παρουσίασε την plug-in υβριδική έκδοση του Q5 με συνδυαστική ισχύ 367 ίππων, ηλεκτρική αυτονομία 40 χιλιομέτρων και μικτή εργοστασιακή κατανάλωση 2,4 λτ./100 χλμ.. Διαβάστε πότε θα έρθει στην Ελλάδα.


Η υβριδική γκάμα της γερμανικής premium φίρμας εμπλουτίζεται με το plug-in υβριδικό Q5 55 TFSI e quattro που εφοδιάζεται με τον δίλιτρο υπετροφοδοτούμενο κινητήρα και έναν ηλεκτροκινητήρα, συνδυαστικής απόδοσης 367 ίππων με 500 Nm ροπής από τις 1.250 σ.α.λ.. Αναλυτικότερα, όσον αφορά στο κινητήριο σύνολο, ο 2.0 TFSI κινητήρας αποδίδει 252 άλογα και 370 Nm ροπής και συνεργάζεται με τον μοντέρνο ηλεκτροκινητήρα μόνιμου μαγνήτη ισχύος 143 ίππων με 350 Nm ροπής. Υπεύθυνο για τη μετάδοση της κινήσης είναι το αυτόματο S-tronic κιβώτιο 7 σχέσεων που έχει ως συμπαραστάτη στο έργο του, το σύστημα τετρακίνησης quattro μέσω τεχνολογίας ultra. Η συγκεκριμένη τεχνολογία συνδυάζεται για πρώτη φορά με ηλεκτροκινητήρα και διαχειρίζεται τη μετάδοση της κίνησης στους εμπρός ή και τους τέσσερις τροχούς ανάλογα τις συνθήκες π.χ. με χαμηλό φορτίο και ικανοποιητική πρόσφυση η μετάδοση της ισχύος στους πίσω τροχούς απενεργοποιείται για οικονομία.

Το γερμανικό στρατόπεδο υπόσχεται αμιγώς ηλεκτρική αυτονομία άνω των 40 χλμ. με μέση συνδυασμένη κατανάλωση 2,4 - 2,1 λίτρα/100 χλμ. και μέση εκπομπή CO2 53 – 46 γρ./χλμ., σύμφωνα με το νεότερο πρότυπο μετρήσεων WLTP. Παράλληλα με την οικονομική μετακίνηση, το μεσαίο plug-in υβριδικό SUV της Audi επωφελείται του εξηλεκτρισμού σημειώνοντας καταιγιστικές επιδόσεις, αφού για το 0-100 χλμ./ώρα χρειάζονται  5,3 δλ. με την τελική ταχύτητα να αγγίζει τα 239 χλμ./ώρα. Αξιο αναφοράς ότι το Q5 55 TFSI e quattro μπορεί να κινηθεί ηλεκτρικά με ταχύτητες έως και 135 χλμ./ώρα.
 

Πηγή ενέργειας για το ηλεκτρικό μέρος του συνόλου είναι οι μπαταρίες συνολικής χωρητικότητας 14,4 kWh, που εδρεύουν κάτω από το πάτωμα του χώρου αποσκευών, και αποτελούνται από 104 πρισματικά στοιχεία. Οι μπαταρίες φορτίζουν, πέραν της πρίζας, και από την ανάκτηση ενέργειας διαμέσου της πέδησης. Πιο συγκεκριμένα, η ανάκτηση ενέργειας κατά την ελεύθερη κύλιση μπορεί να φτάσει έως και τα 25 kW και ο ηλεκτροκινητήρας φροντίζει για κάθε ήπια επιβράδυνση έως 0,1 g, ενώ η μέγιστη τιμή ανάκτησης ενέργειας 80 kW παράγεται σε επιβραδύνσεις έως 0,2 g.

Σημειώνουμε πως, ο οδηγός μπορεί ανά πάσα στιγμή να επιλέξει ανάμεσα σε τρία προγράμματα κίνησης: υβριδικό πρόγραμμα (Hybrid), πρόγραμμα ηλεκτροκίνησης (EV) και πρόγραμμα διατήρησης αποθέματος μπαταρίας (Battery Hold). Στην πρώτη περίπτωση χρησιμοποιούνται ανάλογα τις συνθήκες και οι 2 κινητήρες, στο πρόγραμμα EV το αυτοκίνητο κινείται αποκλειστικά με ηλεκτρική ενέργεια μέχρι ότου ο οδηγός ασκήσει περισσότερη πίεση στο πεντάλ του γκαζιού και τέλος στο πρόγραμμα Battery Hold διατηρεί την χωρητικότητα της μπαταρίας στο τρέχον επίπεδο, με πρόβλεψη, εφόσον κρίνεται απαραίτητο, να χρησιμοποιηθεί αργότερα, σε αστικό περιβάλλον.
 

Κλείνοντας, σημειώνουμε πως, οι παραγγελίες για το Audi Q5 55 TFSI e quattro στην ελληνική αγορά θα ξεκινήσουν στο τέλος του καλοκαιριού, ενώ προς το παρόν δεν υπάρχουν πληροφορίες για την τιμή του μοντέλου.

Mercedes
SMALL VANS AYTONOMIA