Η Caterham παρουσιάζει στο Φεστιβάλ Ταχύτητας του Goodwood το Project V, ένα ελαφρύ πισωκίνητο sportcar που αποδίδει 272 άλογα και αυτονομία 400 χιλιομέτρων.
Στην αγορά στα τέλη του 2025
Το νέο Project V, ένα νέο αμιγώς ηλεκτρικό sportscar παρουσίασε η Caterham με αφορμή το φετινό Φεστιβάλ Ταχύτητας του Goodwood. Όπως και το Seven, το Project V είναι ένα πισωκίνητο σπορ αυτοκίνητο που είναι ελαφρύ σαν πούπουλο αλλά, όπως προαναφέραμε, σε αντίθεση με το Seven, αυτό είναι αμιγώς ηλεκτρικό. Το Project V θα γίνει διαθέσιμο στα τέλη του 2025 ή στις αρχές του 2026.
Το Project V είναι σχεδιασμένο από τον νέο επικεφαλής της Caterham στο τμήμα Σχεδιασμού, τον Anthony Jannarelly. Η πηγή ισχύος του sportscar είναι ένας ηλεκτροκινητήρας 200 kilowatt που είναι τοποθετημένος στον πίσω άξονα και συνδυάζεται με μια μπαταρία ιόντων λιθίου με ωφέλιμη χωρητικότητα 55 kWh που του προσφέρει αυτονομία 400 χιλιομέτρων και έχει την δυνατότητα να φορτιστεί από το 20 έως το 80% σε 15 λεπτά με ταχυφορτιστή 150 kW DC. Όσον αφορά την ισχύ, η Caterham κάνει λόγο το Project V αποδίδει 272 άλογα.
Το πλαίσιο του Project V είναι κατασκευασμένο από ανθρακόνημα και αλουμίνιο και έτσι, η Caterham κατάφερε να κρατήσει το βάρος του αυτοκινήτου στα 1.190 κιλά. Χάρη στα 272 άλογα και το μικρό του βάρος, το αυτοκίνητο μπορεί να φτάσει τα 96 χλμ./ώρα από στάση σε 4,5 δευτερόλεπτα.
Μοναδικό και μίνιμαλ το εσωτερικό
Το Project V έχει μοναδική διάταξη καθισμάτων 2+1 και προαιρετικά 2+2. Η Caterham λέει ότι αυτή η διάταξη βελτιστοποιεί την άνεση για τον επιβάτη του πίσω καθίσματος και παρέχει στο μοντέλο μεγαλύτερη πρακτικότητα. Μπροστά, το ταμπλό είναι μίνιμαλ με δύο στρογγυλούς ψηφιακούς δείκτες πίσω από το τιμόνι. Μια σειρά από διακόπτες που είναι τοποθετημένοι χαμηλά στην κεντρική κονσόλα επιτρέπουν στον οδηγό να αλλάζει μεταξύ των mode Normal, Sport και Sprint που προσαρμόζουν την επιτάχυνση, την ανάρτηση και την απόκριση του τιμονιού. Το σύστημα infotainment είναι απλό και μπορεί να συνδεθεί εύκολα με smartphone.