ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Η ισχύς του πηγάζει από ένα ηλεκτρικό μοτέρ που δίνει κίνηση στον πίσω άξονα.
5 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Η ισχύς του πηγάζει από ένα ηλεκτρικό μοτέρ που δίνει κίνηση στον πίσω άξονα.

Nέο Citroen AMI ONE

23.419 Επισκέψεις στο άρθρο (19/2/2019)

Αυτό είναι το concept μινιατούρα που θα παρουσιάσει στην Γενεύη η Citroen. Γνωρίστε το.

Ένα concept που παρουσιάζει πολύ μεγάλο ενδιαφέρον θα παρουσιάσει η Citroen στο περίπτερό της στην Έκθεση Αυτοκινήτου της Γενεύης τον επόμενο μήνα. Το όνομα του είναι ΑΜΙ ΟΝΕ και, αν και θα είναι πιθανότητα ο,τι πιο αργό θα παρουσιαστεί, οι μικρές του διαστάσεις και η φιλοσοφία πίσω από την κατασκευή του αναμένεται να τραβήξουν την προσοχή.

Η Citroen αποκαλύπτει πως πρόκειται για ένα μοντέρνο 2CV.

Η Citroen αποκαλύπτει πως πρόκειται για ένα μοντέρνο 2CV.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »


Η Citroen αποκαλύπτει πως πρόκειται για ένα «μοντέρνο 2CV» που μπορεί να μεταφέρει έως δύο επιβάτες και μπορεί να οδηγηθεί, στην θεωρία, ακόμα από ανήλικους, αρκεί να έχουν συμπληρώσει το 16ο έτος της ηλικίας τους. Το μήκος του είναι μόλις 2,5 μέτρα, κάτι που το κάνει κατά 20 εκατοστά πιο μικρό ακόμα και από το smart Fortwo ενώ το βάρος του δεν είναι μεγαλύτερο από 425 κιλά.
 
Η ισχύς του πηγάζει από ένα ηλεκτρικό μοτέρ που δίνει κίνηση στον πίσω άξονα σε συνδυασμό με μια μπαταρία λιθίου που είναι τοποθετημένη χαμηλά. Η μέγιστη τελική του ταχύτητα είναι μόλις 45 χλμ./ώρα και η ηλεκτρική του αυτονομία φτάνει τα 96 χλμ..

Στον εσωτερικό διάκοσμο, το AMI ONE ενστερνίζεται μια κάπως εναλλακτική φιλοσοφία που υποστηρίζει πως δεν χρειάζονται μεγάλες οθόνες σπό τη στιγμή που οι νεαροί σε ηλικία άνθρωποι στηρίζονται όλο και περισσότερο στα κινητά τους τηλέφωνα. Έτσι, δεν υπάρχει οθόνη για το σύστημα ψυχαγωγίας, παρά μόνο ένας μικρός πίνακας οργάνων ενώ μια σειρά από εφαρμογές θα δίνουν άπειρες δυνατότητες στους επιβάτες. Σημαντικό είναι να σημειωθεί πως δεν υπάρχουν, σχεδόν καθόλου, αποθηκευτικοί χώροι, με την Citroen να αναφέρει πως «έτσι και αλλιώς οι οδηγοί τείνουν να αφήνουν τα πράγματα τους στα καθίσματα αντί στο πορτ-μπαγκάζ.»

Η φίρμα, αν και δεν έχει ανακοινώσει ότι θα ακολουθησει κάποιο μοντέλο παραγωγής, αναφέρει πως το concept αφορά το άμεσο μέλλον. Το πλάνο είναι να προσφερθεί το μοντέλο τόσο για ενοικίαση, έστω και για λίγες ώρες (σ.σ. το λεγόμενο και ως car sharing), αλλά και για αγορά για το ευρύ κοινό.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Autotriti.gr
FALKEN VS CONTINENTAL