Για πρώτη φορά η πλατφόρμα «Smart Car Platform» χρησιμοποιεί μία μπαταρία φωσφορικού λιθίου ισχύος 44 kWh, εξασφαλίζoντας αυτονομία έως και 320 χιλιόμετρα (WLTP), αλλά και δυνατότητα ταχείας φόρτισης από σταθμούς παροχής συνεχούς ρεύματος ισχύος 100 kW. Ο συνδυασμός αυτός επιτρέπει τη φόρτιση από το 20 έως το 80% της χωρητικότητας της μπαταρίας, σε μόλις 26 λεπτά. Η στάνταρ φόρτιση από παροχή εναλλασσόμενου (AC) ρεύματος, από 20 έως 80%, διαρκεί περίπου 4ώ.10λ. από παροχή ισχύος 7kW, ή 2 ώρες και 50 λεπτά, εφόσον διατίθεται παροχή ισχύος 11kW (wall box).
Το νέο χωρίς ρύπους γαλλικό μοντέλο εξοπλίζεται με ένα ηλεκτρικό μοτέρ απόδοσης 113 ίππων και το πλήρως αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων. Χρειάζεται για τα 0-100 χλμ./ώρα περίπου 11 δλ., ενώ η εκτιμώμενη τελική του ταχύτητα φτάνει τα 135 χλμ./ώρα. Κάτι σημαντικό που παρατηρήσαμε είναι η χρήση δισκόφρενων στον πίσω άξονα, κάτι το οποίο δεν συνηθίζεται στα μικρά, αλλά και τα μεγαλύτερα ηλεκτρικά μοντέλα. Το κόστος ανακοινώνεται στα 23.300 ευρώ για χώρες όπως η Γερμανία, η Γαλλία, η Ιταλία και άλλες έξι μεγάλες αγορές της Ευρώπης. Αξίζει να σημειωθεί πως η γαλλική μάρκα αποκάλυψε πως το 2025 θα εισάγει και μια πιο προσιτή έκδοση, η οποία θα έχει αυτονομία 200 χιλιόμετρα και τιμή 19.990 ευρώ. Για την Ελλάδα, όπως και σε άλλες χώρες, ενδέχεται να υπάρχουν μικρές διαφοροποιήσεις στην τελική τιμή.