Νέο Dacia C-Neo: Έρχεται το 2026 το σεντάν της Dacia
- Το C-Neo θα λανσαριστεί έως το 2026, με σκοπό να ανταγωνιστεί την Skoda Octavia
- Ο κινητήρας εσωτερικής καύσης αναμένεται να προλάβει την εφαρμογή των κανονισμών «Euro 7»
- Μεγάλη γκάμα κινητήρων και τιμολόγηση μεταξύ Duster και Bigster
- Παρόμοια σχεδιαστική κατεύθυνση με την υπόλοιπη γκάμα της μάρκας
Το C-Neo θα λανσαριστεί έως το 2026, με σκοπό να ανταγωνιστεί την Skoda Octavia
Το 2024 υπόσχεται να είναι μια μεγάλη χρονιά για την Dacia, με το λανσάρισμα της νέας τρίτης γενιάς του Duster και περισσότερες λεπτομέρειες για το Bigster SUV. Μεταξύ αυτών των δύο μοντέλων όμως, θα προστεθεί στη γκάμα της εταιρείας ένα καινούργιο hatchback που θα ονομάζεται «C-Neo». Δεν υπάρχουν ακόμη πολλές πληροφορίες για το C-Neo, αλλά το πιθανότερο είναι να ενταχθεί στην γκάμα της εταιρείας μετά το λανσάρισμα του επερχόμενου Bigster και έως το 2026. Όσον αφορά το μέγεθος και την τιμολόγηση, το C-Neo αναμένεται να τοποθετηθεί μεταξύ του Duster και του Bigster ως μια εναλλακτική επιλογή της Skoda Octavia, την οποία η Dacia σκοπεύει να ανταγωνιστεί με αυτό το νέο μοντέλο.
Ο κινητήρας εσωτερικής καύσης αναμένεται να προλάβει την εφαρμογή των κανονισμών «Euro 7»
Το μοντέλο παραγωγής του C-Neo αναμένεται να χρησιμοποιεί κινητήρα εσωτερικής καύσης. Η άμβλυνση των κανονισμών εκπομπής ρύπων «Euro 7», που επρόκειτο να τεθούν σε ισχύ το 2025 και τώρα έχουν μετατεθεί κατά δύο χρόνια, θα βοηθήσει σίγουρα την προσπάθεια της Dacia να λανσάρει ένα νέο μοντέλο με μοτέρ εσωτερικής καύσης πριν τεθούν τελικά σε εφαρμογή. Ο Luca de Meo, διευθύνων σύμβουλος της Renault, μητρικής εταιρείας της Dacia, είχε προειδοποιήσει στο παρελθόν ότι το Euro 7 θα αύξανε την τιμή ενός αυτοκινήτου κατά μερικές χιλιάδες ευρώ εκφράζοντας την αντίθεσή του στους επερχόμενους κανονισμούς εκπομπής ρύπων.
Μεγάλη γκάμα κινητήρων και τιμολόγηση μεταξύ Duster και Bigster
Η αρχιτεκτονική CMF-B, πάνω στην οποία βασίζονται διάφορα μοντέλα της Dacia και της Renault, δίνει επιλογές αναφορικά με το σύστημα κίνησης που περιλαμβάνουν βενζίνη, υγραέριο καθώς και ένα ήπιο υβριδικό κινητήριο σύνολο. Ο τρικύλινδρος βενζινοκινητήρας 1,2 λίτρων της Renault φαίνεται ο επικρατέστερος, δεδομένου ότι χρησιμοποιείται ήδη στο Duster. Τέλος, το C-Neo θα βρίσκεται μεταξύ του Duster και του Bigster από άποψη τιμής και θα είναι πιο κομψό από το Duster SUV, αλλά θα εξακολουθεί να προσφέρει την πρακτικότητα ενός οικογενειακού οχήματος.
Παρόμοια σχεδιαστική κατεύθυνση με την υπόλοιπη γκάμα της μάρκας
Η Dacia υπόσχεται ότι το νέο μοντέλο θα είναι στιβαρό και σκληροτράχηλο, με «περιπετειώδη» χρώματα, όπως το Dusty Khaki, και σε παρόμοια σχεδιαστική κατεύθυνση με την υπόλοιπη γκάμα της μάρκας. Αν και το C-Neo δεν θα έχει την off-road ικανότητα του Duster ή του Bigster, λόγω του hatchback αμαξώματός του, θα μπορούσε να λάβει σχεδιαστικές λεπτομέρειες που έχουν γίνει κοινός τόπος σε όλη τη γκάμα της Dacia, όπως μυώδεις θόλους τροχών.