ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
19 φωτογραφίες »

Αυτονομία, οδική συμπεριφορά & η γνώμη μας

79.122 Επισκέψεις στο άρθρο (12/4/2021)

Καλύτερο σε αυτονομία το Fiat 500e, κερδίζει στις επιδόσεις το Honda e
απόδοσης 118 ίππων και μπαταρία με χωρητικότητα 42 kWh, ενώ το Honda e από την άλλη αποδίδει 154 ίππους, με την ενέργεια να αποθηκεύεται σε μπαταρία 35,5 kWh. Από τα τεχνικά χαρακτηριστικά λοιπόν είναι εμφανές πως το ιταλικό μίνι υπερέχει σε αυτονομία, με το πραγματικό εύρος της να είναι γύρω στα 275 χλμ., έναντι 160 χλμ. του Honda e, αλλά παράλληλα θέλει και περισσότερη ώρα να φορτίσει. Το ιαπωνικό μοντέλο βέβαια καταφέρνει ως ισχυρότερο, καλύτερες επιδόσεις και δε χρειάζεται να σας πούμε ότι και τα δύο επιταχύνουν σα διαόλια... Επιπλέον διαθέτουν και προγράμματα παραμετροποίησης, καθώς και επιλογές για επέμβαση στο σύστημα ανάκτησης πέδησης, προσφέροντάς έτσι καλύτερη διαχείριση της ηλεκτρικής τους ενέργειας. 

Το 500e χαρακτηρίζεται από το καμπύλο σχήμα του και τα έντονα εκφραστικά LED φώτα του, σε ένα αποτέλεσμα μπιζουδάκι που θα κλέψει καρδιές.

Το 500e χαρακτηρίζεται από το καμπύλο σχήμα του και τα έντονα εκφραστικά LED φώτα του, σε ένα αποτέλεσμα μπιζουδάκι που θα κλέψει καρδιές.


Στο δρόμο: Ευέλικτα και πολύ ευχάριστα
Οι μικρές διαστάσεις των δύο μοντέλων χαρίζουν κορυφαία ευελιξία στην πόλη (μόλις 9,2 μέτρα ο κύκλος στροφής στο Honda e) και σε συνδυασμό με τα σύγχρονα μέσα υποβοήθησης και το σύστημα αυτόνομης οδήγησης επιπέδου 2, διαμορφώνουν έναν ευχάριστο και άνετο χαρακτήρα, 

Βέβαια έχουν μια πολύ μεγάλη διαφορά, καθώς τo Honda e είναι πισωκίνητο, το οποίο σε συνδυασμό με τα γόνατα ΜακΦέρσον σε όλους τους τροχούς και τα αυξημένα μετατρόχια, χαρίζουν μια σπορτίφ οδική συμπεριφορά και εξαιρετική πρόσφυση, δίνοντας μια αίσθηση σαν καρτ στο δρόμο. 

To 500 από την πλευρά του αναδεικνύει τη δυναμικότητά του μέσω του σφιχτού set-up της ανάρτησης και του σωστού ζυγίσματος του αμαξώματος (52-48 εμπρός-πίσω), ελαχιστοποιώντας τις υποστροφικές τάσεις και την αδράνεια από το έξτρα βάρος.

Ευέλικτο, ευχάριστο και προβλέψιμο είναι το 500e στο δρόμο, με το σφιχτό set-up της ανάρτησης να διαχειρίζεται αποτελεσματικά την αύξηση του βάρους.

Ευέλικτο, ευχάριστο και προβλέψιμο είναι το 500e στο δρόμο, με το σφιχτό set-up της ανάρτησης να διαχειρίζεται αποτελεσματικά την αύξηση του βάρους.


Η γνώμη μας
Έχουμε νέο βασιλιά ή ο παλιός πάντα θα είναι αλλιώς; Δύσκολο να απαντήσεις. Με καθαρά «λογιστικά» κριτήρια, το Honda e υπερτερεί σε τεχνολογία, οδική συμπεριφορά και χώρους, ενώ το 500e σε αυτονομία όντας πιο προσιτό. Πάντως τη σωστή απόφαση, δεν θα την πάρετε σκεπτόμενοι ως λογιστές, αλλά ακολουθώντας αυτό που λέει η καρδιά σας! 

Προηγούμενη

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ (κάντε κλικ στη σελίδα που σας ενδιαφέρει)

Mercedes
NEXEN NBLUE 4SEASON