To supercar της καθημερινότητας έχει την υπογραφή της Ford Performance. Το νέο Ford Fiesta ST έρχεται βελτιωμένο αισθητικά και τεχνολογικά, διατηρώντας αναλλοίωτη την κορυφαία οδηγική αίσθηση για συνεχείς ενέσεις αδρεναλίνης.
Στο Test αποφυγής κινδύνου λίγο πριν την ανανέωσή του είχε σαρώσει. Με ταχύτητα εισόδου τα 80 χλμ./ώρα το Ford Fiesta ST κατέχει το ρεκόρ της κατηγορίας στην πιο απαιτητική δοκιμασία ενεργητικής ασφάλειας. Το εκρηκτικό hot hatch με την τεχνογνωσία από το αγωνιστικό τμήμα της Ford Performance παρουσιάζεται σήμερα πιο ανανεωμένο και ευχάριστο από ποτέ.
Πηγή του... κακού στο νέο Ford Fiesta ST είναι ο κορυφαίος σε τεχνολογία και απόδοση κινητήρας 1,5 λτ. EcoBoost με ισχύ 200 ίππων και αυξημένη ροπή στα 290 Nm.
Η συγκεκριμένη επίδοση των 80 χλμ./ώρα σημειώθηκε από το προ ανανέωσης Ford Fiesta ST
Σχεδίαση: Με επιθετικότητα που ξεχειλίζει
Φρεσκαρισμένο στην εξωτερική του εμφάνιση το νέο Ford Fiesta ST απέκτησε μία πιο επιθετική μπροστινή όψη με μάσκα κυψελοειδούς σχεδίασης και επανασχεδιασμένους αεραγωγούς στις άκρες του προφυλακτήρα. Εντυπωσιακό ακόμη είναι το φινίρισμα χρώματος Chrystaline Grey (στην γρίλια και τους αεραγωγούς), την ώρα που το αεροδυναμικά βελτιστοποιημένο σπόιλερ, οι πλαϊνές ποδιές, η αεροτομή οροφής και ο πίσω διαχύτης είναι βαμμένοι στο χρώμα του αμαξώματος. Στην βασική έκδοση εξοπλισμού η μικρή βολίδα της Ford προσφέρεται με ζάντες αλουμινίου των 17 ιντσών (ST2) και 18 ιντσών (ST3) οι οποίες είναι χρωματισμένες με σκούρο μαύρο φινίρισμα Magnetite. Πλούσια συνολικά είναι και η παλέτα των χρωματικών επιλογών για το εξωτερικό αμάξωμα, στην οποία διατίθεται πλέον και η πρόταση ST Mean Green, ο τολμηρός πράσινος χρωματισμός που αγαπήθηκε με το λανσάρισμα του νέου Ford Puma ST.
Super άνετη καμπίνα, κατάλληλη για κάθε στροφιλίκι
Μπαίνοντας στο νέο Ford Fiesta ST οι πολεμικές σπορτίφ πινελιές «στολίζουν» το σύγχρονο, τεχνολογικά προηγμένο και άνετο εσωτερικό του. Επιμέλεια και σχεδίαση των καθισμάτων RECARO έχουν ξανά την σφραγίδα της Ford Performance που διαμόρφωσε μία super άνετη καμπίνα, ικανή να παρέχει ακόμα καλύτερη στήριξη στους οδηγούς κατά τη σπορ οδήγηση και μεγαλύτερη άνεση στο δρόμο. Η ανεύρεση της τέλειας θέσης οδήγησης γίνεται παιχνιδάκι με το ενσωματωμένο προσκέφαλο και τη δυνατότητα ρύθμισης σε 14 κατευθύνσεις.
Στο σχεδιαστικό κομμάτι ξεχωρίζουν η κοντράστ κόκκινη ραφή και η επένδυση από δερματίνη (Sensico), που προσφέρουν μία αίσθηση πολυτέλειας. Όσον αφορά δε τον τεχνολογικό του εξοπλισμό, τα καλύτερα συστήματα κάνουν την οδήγηση ευκολότερη και πιο διασκεδαστική, ενώ το προηγμένο σύστημα SYNC 3 με την έγχρωμη οθόνη αφής 8 ιντσών και το premium ηχοσύστημα B&O PLAY καλύπτουν και με το παραπάνω κάθε ανάγκη infotainment.
Η ανεύρεση της τέλειας θέσης οδήγησης γίνεται παιχνιδάκι με το ενσωματωμένο προσκέφαλο και τη δυνατότητα ρύθμισης σε 14 κατευθύνσεις.
Κινητήρας: Ένα «θηρίο» 200 ίππων με καλύτερη ροπή και άπιαστες επιδόσεις
Πηγή του... κακού στο νέο Ford Fiesta ST είναι ο κορυφαίος σε τεχνολογία και απόδοση κινητήρας 1,5 λτ. EcoBoost. Με σταθερή απόδοσης ισχύος στα 200 άλογα έρχεται με αυξημένη μέγιστη ροπή κατά 10% από 290 Nm σε 320 Nm, από τις 1.600 μέχρι τις 4.000 σ.α.λ.. Στο κομμάτι των επιδόσεων, το νέο hot hatch της Ford επιταχύνει στα 0-100 χλμ./ώρα σε 6,5 δευτερόλεπτα έχοντας τελική ταχύτητα 230 χλμ./ώρα. Εκτός των παραπάνω, χρησιμοποιεί νέα τεχνολογία απενεργοποίησης κυλίνδρου, turbo χαμηλής αδράνειας μικτής ροής, σύστημα διπλής έγχυσης καυσίμου (έμμεσος-άμεσος ψεκασμός) και τεχνολογία διπλού ανεξάρτητου μεταβλητού χρονισμού βαλβίδων (Ti-VCT).
Αυθεντικά αγωνιστικό, χωρίς αντίπαλο στον δρόμο
Οι άφθονες εργατοώρες εξέλιξης πάνω στο νέο Ford Fiesta ST αποτυπώνονται εκεί που πραγματικά έχει αξία. Πάνω στο δρόμο, με το δεξί πεντάλ πατημένο στο πάτωμα. Η ειδικά ρυθμισμένη ανάρτηση προσαρμόζεται ανάλογα με τις οδηγικές συνθήκες, είτε προς τέρψιν της άνεσης, είτε για χάρη της πιο γρήγορης οδήγησης σε απαιτήσεις που θυμίζουν αγώνα ταχύτητας! Έτσι λοιπόν, εκτός από τα επιλέξιμα προφίλ οδήγησης Normal και Sport, το νέο Fiesta ST διαθέτει επιπλέον το επιλέξιμο προφίλ οδήγησης Track, το οποίο απενεργοποιεί το σύστημα ελέγχου πρόσφυσης και ρυθμίζει το ESC για καλύτερη οδήγηση μέσα στην πίστα. Από εκεί και πέρα, τα πατενταρισμένα ελατήρια κατανομής φορτίων της Ford συνδυάζονται με αμορτισέρ διπλού θαλάμου της Tenneco και επιτρέπουν στο Fiesta ST ταχύτατες εισόδους στις στροφές και άριστο έλεγχο των κλίσεων του αμαξώματος, ενώ το μηχανικό μπλοκέ διαφορικό της Quaife εξασφαλίζει αυξημένη πρόσφυση και ευελιξία στις στροφές.
Η πιο προσιτή σπορ πρόταση στην ελληνική αγορά
Το νέο Ford Fiesta ST είναι η πιο οικονομική επιλογή για όσους αναζητούν ένα καθαρόαιμο σπορ αυτοκίνητο, χωρίς να βάλουν βαθιά το χέρι στην τσέπη. Στην αρχική έκδοση ST2 κόστους 22.135 ευρώ περιλαμβάνονται τεχνολογίες υποστήριξης οδηγού Lane Keeping Aid, Lane Keeping Alert και cruise control με ρυθμιζόμενο περιοριστή ταχύτητας, μεταξύ άλλων. Η συλλεκτική έκδοση Limited Edition απευθύνεται στους πιο σκληροπυρηνικούς (28.632 ευρώ) και ξεχωρίζει από την αποκλειστική βαφή Azura Blue, τον γυαλιστερό μαύρο διαχύτη, την αεροτομή οροφής και τα λογότυπα ST.