Στη νέα γενιά του Focus (ψηφιακά επεξεργασμένη εικόνα) η Ford θα εστιάσει περισσότερο στο set-up του τιμονιού και στη γεωμετρία της ανάρτησης, ώστε να ξαναγίνει το αυτοκίνητο το σημείο αναφοράς της μικρομεσαίας κατηγορίας στην οδηγική συμπεριφορά και στο χειρισμό.
Νέο Ford Focus το 2018
Το νέο Ford Focus που ετοιμάζεται για το 2018, θα κοιτάξει στο παρελθόν του ώστε να ξαναγίνει το σημείο αναφοράς των μικρομεσαίων στην οδική συμπεριφορά. Επιπλέον, θα υιοθετήσει τη λογική του νέου Fiesta, αποκτώντας σπορτίφ, πολυτελείς και «περιπετειώδεις» εκδόσεις.
Το νέο Focus (ψηφιακά επεξεργασμένη εικόνα) θα στηριχθεί στην πλατφόρμα Global C-car του τωρινού μοντέλου, με βελτιωμένα χαρακτηριστικά αλλά και με διευρυμένο μεταξόνιο, ώστε να βελτιωθούν οι εσωτερικοί χώροι.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Υπεύθυνος για το νέο Ford Focus είναι ο Darren Palmer, ο οποίος ήταν πίσω από τα νέα Fiesta και Ka+. Θέλει να καταστήσει εκ νέου το μοντέλο το σημείο αναφοράς της κλάσης σε ό,τι έχει να κάνει με την οδική συμπεριφορά. Για αυτό θα κοιτάξει πίσω, στις δύο πρώτες γενιές του οχήματος που έκαναν αίσθηση στην εποχή τους. Επιπλέον, θα εγκαταλειφθεί η φιλοσοφία «One Ford» που προσπάθησε να κάνει το μοντέλο «αγαπητό» σε όλο τον πλανήτη. Το επόμενο Focus θα έρθει πιο κοντά στην ευρωπαϊκή λογική, αλλά θα συνεχίζει να πωλείται το ίδιο σε όλο τον κόσμο.
Στη νέα γενιά του Focus, λοιπόν, η Ford θα εστιάσει περισσότερο στο set-up του τιμονιού και στη γεωμετρία της ανάρτησης, ώστε να ξαναγίνει το αυτοκίνητο το σημείο αναφοράς της μικρομεσαίας κατηγορίας στην οδηγική συμπεριφορά και στον χειρισμό. Σε αυτήν την κατεύθυνση θα βοηθήσει και ο περιορισμός του βάρους, που αναμένεται να προκύψει από την ευρύτερη χρήση χάλυβα υψηλής αντοχής.
Το νέο Focus θα στηριχθεί στην πλατφόρμα Global C-car του τωρινού μοντέλου, με βελτιωμένα χαρακτηριστικά αλλά και με διευρυμένο μεταξόνιο, ώστε να βελτιωθούν οι εσωτερικοί χώροι, ειδικά αυτοί για τους πίσω επιβάτες. Στη διαμόρφωση της γκάμας του, φαίνεται πως θα ακολουθήσει τη λογική του νέου Ford Fiesta. Αυτό σημαίνει πως μάλλον δε θα δούμε βασική «γυμνή» έκδοση, ενώ θα υπάρξει σπορτίφ εκδοχή ST-line, πολυτελής Vignale, αλλά και Active με crossover χαρακτηριστικά. H τελευταία θα ανταγωνιστεί μοντέλα όπως το VW Golf Alltrack, αποτελώντας μια εναλλακτική λύση για όσους δεν θέλουν το SUV «ύφος» των EcoSport και Kuga.
Στο εσωτερικό, τώρα, αναμένεται να υιοθετηθεί πάλι η φιλοσοφία του νέου Fiesta και να δούμε καλύτερα εργονομία, με λιγότερα κουμπιά και τις περισσότερες λειτουργίες να ελέγχονται από την οθόνη αφής των 8 ιντσών. Αυτή μάλλον θα είναι στάνταρ στις βασικές εκδόσεις, με τις ακριβότερες να διαθέτουν ακόμα μεγαλύτερη οθόνη. Οι χώροι επιβατών, όπως προείπαμε, αναμένονται βελτιωμένοι.
Στη βάση της γκάμας των κινητήρων θα βρίσκεται εκ νέου ο τρικύλινδρος 1.0 EcoBoost με απόδοση 100, 125 και 140 ίππων. Αν οι μηχανικοί καταφέρουν να μειώσουν σημαντικά το βάρος, ίσως δούμε και μία βασική εκδοχή του μοτέρ με 85 ίππους. Οι diesel επιλογές θα ξεκινούν από τον 1.5 TDCI των 85 ή 120 αλόγων, ενώ σίγουρα θα υπάρξει και μία δυνατή εκδοχή του 2.0 TDCI.
Βέβαιο είναι πως το νέο Focus θα αποτελέσει ένα από τα 13 ηλεκτρικά μοντέλα που ετοιμάζει η Ford μέχρι το 2020. Η πλατφόρμα Global C-car έχει σχεδιαστεί έχοντας στο μυαλό τις υβριδικές και ηλεκτρικές εκδόσεις, κάτι που σημαίνει πως -σε συνδυασμό με την πρόοδο που έχει σημειωθεί στην τεχνολογία των μπαταριών- θα δούμε αμφότερες τις πιο πάνω εκδοχές.
Και 8 χρόνια εγγύηση στα μοντέλα της μέχρι στιγμής δεν το ξεχνάμε. Η μεγαλύτερη από όλες τις αντιπροσωπίες.
Και αυτό χιλιαράκι? Κρίμα, το ότι είχε 150 άλογα από 1500 κυβικά εκατοστά ήταν λόγος να το επιλέξω. 1000-1200 για μικρομεσαίο και ας είναι και τούρμπο δεν λέει...
Όμορφο και πάντα σημείο αναφοράς στα αυτοκίνητα της σειράς σε οδική συμπεριφορά!!! Περί ορέξεως...