Η Ford παρουσίασε την τρίτη γενιά του λιλιπούτειου μοντέλου της, το οποίο πλέον θα ονομάζεται Ka+.
Νεό Ford Ka+ (videos)
13.217 Επισκέψεις στο άρθρο (8/6/2016)
Η Ford παρουσίασε την ευρωπαϊκή εκδοχή της νέας, τρίτης γενιάς του Ford Ka+, η οποία θα κατασκευάζεται αποκλειστικά με 5θυρο αμάξωμα και θα εφοδιάζεται με βενζινοκινητήρα 1,2 λτ. 70 και 85 ίππων.
Το νέο Ford Ka θα φέρει πλέον το "+" στην ονομασία του προκειμένου να τονίσει τη διαφορετικότητά του και την υπεροχή του έναντι του μοντέλου που αντικαθιστά. Η τρίτη γενιά του λιλιπούτειου Ford παρουσιάστηκε με κάθε λεπτομέρεια και πλέον δεν αποτελεί συμπαραγωγή με τη Fiat (όπως συνέβαινε με το προηγούμενο μοντέλο που είχε DNA από Fiat 500).
Το Ford Ka+ είχε εξελιχθεί σε σίριαλ, καθώς ενώ είχε ξεκινήσει εδώ και δύο περίπου χρόνια την εμπορική του καριέρα στην Βραζιλία, η ευρωπαϊκή του έκδοση καθυστέρησε αρκετά. Και αυτό γιατί η Ford έκανε αλλαγές στο μοντέλο της προκειμένου να έρθει πιο κοντά στις απαιτήσεις του αγοραστικού κοινού της Ευρώπης. Αλλαγές που έχουν να κάνουν τόσο με το στήσιμο της ανάρτησής του και τη ρύθμιση του τιμονιού, όσο και με την εμφάνιση του αποκλειστικά 5θυρου αμαξώματος.
Οι παραγγελίες του στην ευρωπαϊκή αγορά έχουν ήδη ξεκινήσει. Τα πρώτα αυτοκίνητα θα παραδοθούν αρχές φθινοπώρου ενώ η τιμή του στην Γερμανία προς το παρόν ξεκινά από τα 9.990 ευρώ.
Μπράβο στη Ford που κατάφερε να σχεδιάσει ένα αυτοκίνητο με γραμμές προ 15ετίας...Εσωτερικό και πίνακας οργάνων, 10ετίας...έχουμε βαρεθεί να το βλέπουμε στο fiesta... η 2η γενιά κλάσεις ανώτερη σε σχεδίαση...
καλα ενταξει μην τρελαθουμε,ομαδα που κερδιζει δεν την αλλαζεις !! το τιμονακι ειναι μια χαρα αποδεκτο οπως και το ταμπλο ΠΑΝΤΑ ομως με την τιμη που κανει συνολικα ολοκληρο το οχημα.να ξερετε οταν η οποια εταιρεια ξεκινα να κανει νεο μοντελο ξεκινα με ενα συγκεκριμενο μπατζετ που δεν πρεπει να υπερβει!!αυτα για οσους δεν εχουν δουλεψει σε αντιστοιχα προτζεκτ και λενε λογια στον αερα!αν θες πολυτελεια ανεβα κατηγορια!!που νατο βλεπατε στην ινδικη αγορα δηλ εκει τι θα λεγατε.αυτο που βλεπεται ανταποκρινεται στο προφιλ του ευρωπαιου αγοραστη που θελει κατι φτηνο κ καλο για σπιτι δουλεια κ σουπερ μαρκετ!!
γιατί ρε ford μας πληγώνεις?αυτό το τιμόνι 10 χρόνια ζωής κοντεύει κ αυτός ο πίνακας οργάνων πια,νομίζω είχε ακουστεί κάτι και για ecoboost 100hp.και αυτό φτερά έκανε(μάλλον εκεί στη μπλε οβάλ δίνουν τη προσοχή τους στο νέο fiesta)
πολύ καλό και όμορφο και σε τιμή ελκυστικότατο εάν ισχύση και στην Ελλάδα η εμπορική τιμή που θα πωλείται στην Γερμανία(10,000) και θα είναι βέβαια πολύ κρίμα να μην εισαχθεί και η disel έκδοση του.
Ίσως το πιο άσχημο αυτοκίνητο της κατηγορίας! Ο φτωχός συγγενής των Ford...
Μπράβο στη Ford που κατάφερε να σχεδιάσει ένα αυτοκίνητο με γραμμές προ 15ετίας...Εσωτερικό και πίνακας οργάνων, 10ετίας...έχουμε βαρεθεί να το βλέπουμε στο fiesta... η 2η γενιά κλάσεις ανώτερη σε σχεδίαση...
Φοβερη σχεδιαση τετοια σχεδια εκανα και εγω το 1981 οταν ειχα τελειωση τη σχολη μου σαν μηχανικος αυτοκινητων.
καλα ενταξει μην τρελαθουμε,ομαδα που κερδιζει δεν την αλλαζεις !! το τιμονακι ειναι μια χαρα αποδεκτο οπως και το ταμπλο ΠΑΝΤΑ ομως με την τιμη που κανει συνολικα ολοκληρο το οχημα.να ξερετε οταν η οποια εταιρεια ξεκινα να κανει νεο μοντελο ξεκινα με ενα συγκεκριμενο μπατζετ που δεν πρεπει να υπερβει!!αυτα για οσους δεν εχουν δουλεψει σε αντιστοιχα προτζεκτ και λενε λογια στον αερα!αν θες πολυτελεια ανεβα κατηγορια!!που νατο βλεπατε στην ινδικη αγορα δηλ εκει τι θα λεγατε.αυτο που βλεπεται ανταποκρινεται στο προφιλ του ευρωπαιου αγοραστη που θελει κατι φτηνο κ καλο για σπιτι δουλεια κ σουπερ μαρκετ!!
γιατί ρε ford μας πληγώνεις?αυτό το τιμόνι 10 χρόνια ζωής κοντεύει κ αυτός ο πίνακας οργάνων πια,νομίζω είχε ακουστεί κάτι και για ecoboost 100hp.και αυτό φτερά έκανε(μάλλον εκεί στη μπλε οβάλ δίνουν τη προσοχή τους στο νέο fiesta)
πολύ καλό και όμορφο και σε τιμή ελκυστικότατο εάν ισχύση και στην Ελλάδα η εμπορική τιμή που θα πωλείται στην Γερμανία(10,000) και θα είναι βέβαια πολύ κρίμα να μην εισαχθεί και η disel έκδοση του.