Το νέο Ford Kuga -το πιο εξηλεκτρισμένο μοντέλο στην ιστορία της Ford- χαρακτηρίζεται από «καθαρές» γραμμές με premium νότες σε επίπεδο σχεδιασμού, προσφέροντας παράλληλα καλύτερους χώρους, μεγαλύτερη πρακτικότητα και εργονομία σε σχέση με το απερχόμενο μοντέλο.
Η Ford χαρακτηρίζει κόμψο το Kuga Titanium, σπορτίφ το Kuga ST‑Line και πολυτελές το Kuga Vignale και όχι άδικα. Τα τρία εξοπλιστικά επίπεδα, που δίνουν διαφορετικό στιλ στο μικρομεσαίο SUV της μάρκας, προσφέρονται με μία σειρά υβριδικών συστημάτων κίνησης, που υπόσχονται εξοικονόμηση σε καύσιμα και στην τσέπη του ιδιοκτήτη, υποστηρίζοντας ότι η μέση αυτονομία είναι βελτιωμένη κατά 28% στην απευθείας σύγκριση με τις ανάλογες εκδόσεις του απερχόμενου Kuga.
Πιο συγκεκριμένα, η οικογένεια του Kuga περιλαμβάνει μια plug-in υβριδική έκδοση, μια «απλή» υβριδική, μια ήπια υβριδική έκδοση με τον EcoBlue κινητήρα καθώς και «παραδοσιακές» εκδόσεις που εξοπλίζονται αποκλειστικά με θερμικούς κινητήρες EcoBlue στα 1.500 και τα 2.000 κυβικά εκατοστά, αλλά και από τον 1.500άρη EcoBoost βενζινοκινητήρα της Ford, σε συνδυασμό με ένα νέο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων 8 σχέσεων. Πάμε να τα δούμε όλα, όμως, πιο αναλυτικά...
Δεν’ναι κακό, αλλά οι 2 λίτρες κ 2,5λιτρες εκδόσεις, έχουν μόνο ακαδημαϊκό ενδιαφέρον για την Ελλάδα. Το πολύ-πολύ κ κάποια εταιρικά leasing, και μέχρι εκεί. Το ίδιο κ για το επίπεδο Vignale, που θα φτάνει σε τιμή την X1 / GLA / Q3.
Πάντως, δείχνει πιο όμορφο από το μέτριο σε σχεδίαση κ ποιότητα κατασκευής / πλαστικών, νυν μοντέλο.
πολύ καλό σε όλα του γενικά όπως μας έχει μάθει η FORD , όμως με τον κυβισμό του κινητήρα από 2 l και πάνω θεωρώ ότι πολύ δύσκολα θα βρείτε ανταπόκριση σε αγοραστές γιατί και κίνητρα δεν υπάρχουν άλλα και σίγουρα αυτές οι υβριδικές εκδόσεις θα είναι αρκετά ακριβές για πολύ μεγάλο αριθμό αγοραστών λόγω κρίσης και προτεραιοτήτων τους! Άλλωστε κινητήρες έχει αρκετούς 1000cc 1500cc που θα μπορούσαν να συνδιαστου με ένα υβριδικό σύστημα!
Δεν’ναι κακό, αλλά οι 2 λίτρες κ 2,5λιτρες εκδόσεις, έχουν μόνο ακαδημαϊκό ενδιαφέρον για την Ελλάδα. Το πολύ-πολύ κ κάποια εταιρικά leasing, και μέχρι εκεί. Το ίδιο κ για το επίπεδο Vignale, που θα φτάνει σε τιμή την X1 / GLA / Q3. Πάντως, δείχνει πιο όμορφο από το μέτριο σε σχεδίαση κ ποιότητα κατασκευής / πλαστικών, νυν μοντέλο.
πολύ καλό σε όλα του γενικά όπως μας έχει μάθει η FORD , όμως με τον κυβισμό του κινητήρα από 2 l και πάνω θεωρώ ότι πολύ δύσκολα θα βρείτε ανταπόκριση σε αγοραστές γιατί και κίνητρα δεν υπάρχουν άλλα και σίγουρα αυτές οι υβριδικές εκδόσεις θα είναι αρκετά ακριβές για πολύ μεγάλο αριθμό αγοραστών λόγω κρίσης και προτεραιοτήτων τους! Άλλωστε κινητήρες έχει αρκετούς 1000cc 1500cc που θα μπορούσαν να συνδιαστου με ένα υβριδικό σύστημα!