Ο κινητήρας EcoBoost στα 1,5 λίτρα διατίθεται σε εκδόσεις με 120 και 150 ίππους, επιτυγχάνοντας σύμφωνα με την μάρκα κατανάλωση από 5,5 λτ./100 χλμ. NEDC (από 6,6 λτ./100 χλμ. WLTP) και εκπομπές CO2 από 125 γρ./χλμ. NEDC (από 150 γρ./χλμ. κατά WLTP), με την υποστήριξη του συστήματος απενεργοποίησης κυλίνδρου της Ford για τρικύλινδρο κινητήρα. Η τεχνολογία αυτή μπορεί αυτόματα να απενεργοποιήσει έναν από τους κυλίνδρους όταν δεν είναι απαραίτητη όλη η ισχύς. Το σύστημα μπορεί να απενεργοποιεί και να ενεργοποιεί εκ νέου έναν κύλινδρο κάθε 14 χιλιοστά του δευτερολέπτου, δηλαδή 20 φορές ταχύτερα από το ανοιγόκλειμα του ματιού.
Ο 2λιτρος EcoBlue κινητήρας, ο οποίος αποδίδει 190 ίππους, έχει σύμφωνα με το στρατόπεδο της Ford κατανάλωση από 4,8 λτ./100 χλμ. σύμφωνα με το πρότυπο NEDC (από 5,9 λτ./100 χλμ. με WLTP) και εκπομπές από 127 γρ./χλμ. κατά NEDC (από 155 γρ./χλμ. με WLTP). Η απόδοσή του βελτιώνεται με τη χρήση ενός ενσωματωμένου συστήματος εισαγωγής με ανεστραμμένους αυλούς για βελτιστοποιημένη «αναπνοή» του κινητήρα και υπερσυμπιεστή χαμηλής αδράνειας. Το στάνταρ σύστημα μετεπεξεργασίας των καυσαερίων μέσω επιλεκτικής καταλυτικής αναγωγής συμβάλλει στη μείωση των οξειδίων του αζώτου (NOX). Αλλες καινοτομίες που μειώνουν τις τριβές είναι η έκκεντρη τοποθέτηση του στροφάλου σε σχέση με τους κυλίνδρους, επιλογή που σύμφωνα με την μάρκα ελαχιστοποιεί τα πλευρικά φορτία των εμβόλων και μειώνει τις τριβές στα τοιχώματα των κυλίνδρων, αλλά και και εμβαπτιζόμενοι σε λάδι (belt-in-oil) ιμάντες κίνησης εκκεντροφόρων και αντλίας λαδιού.
Ο κινητήρας 1,5 λίτρων EcoBlue της Ford, ο οποίος αποδίδει ισχύ 120 ίππων, υπόσχεται κατανάλωση από 4,2 λτ./100 χλμ. κατά NEDC (από 5,1 λτ./100 χλμ. με WLTP) και εκπομπές CO2 από 109 γρ./χλμ. κατά NEDC (από 133 γρ./χλμ. με WLTP), και υποστηρίζεται από τεχνολογίες, των οποίων την λειτουργία έχουμε διαπιστώσει στις δοκιμές της απερχόμενης γενιάς. Υπενθυμίζουμε πως το Kuga ανανεώθηκε αισθητικά στις αρχές του 2016, προσθέτοντας στην γκάμα του για πρώτη φορά τον εν λόγω κινητήρα.
Δεν’ναι κακό, αλλά οι 2 λίτρες κ 2,5λιτρες εκδόσεις, έχουν μόνο ακαδημαϊκό ενδιαφέρον για την Ελλάδα. Το πολύ-πολύ κ κάποια εταιρικά leasing, και μέχρι εκεί. Το ίδιο κ για το επίπεδο Vignale, που θα φτάνει σε τιμή την X1 / GLA / Q3.
Πάντως, δείχνει πιο όμορφο από το μέτριο σε σχεδίαση κ ποιότητα κατασκευής / πλαστικών, νυν μοντέλο.
πολύ καλό σε όλα του γενικά όπως μας έχει μάθει η FORD , όμως με τον κυβισμό του κινητήρα από 2 l και πάνω θεωρώ ότι πολύ δύσκολα θα βρείτε ανταπόκριση σε αγοραστές γιατί και κίνητρα δεν υπάρχουν άλλα και σίγουρα αυτές οι υβριδικές εκδόσεις θα είναι αρκετά ακριβές για πολύ μεγάλο αριθμό αγοραστών λόγω κρίσης και προτεραιοτήτων τους! Άλλωστε κινητήρες έχει αρκετούς 1000cc 1500cc που θα μπορούσαν να συνδιαστου με ένα υβριδικό σύστημα!
Δεν’ναι κακό, αλλά οι 2 λίτρες κ 2,5λιτρες εκδόσεις, έχουν μόνο ακαδημαϊκό ενδιαφέρον για την Ελλάδα. Το πολύ-πολύ κ κάποια εταιρικά leasing, και μέχρι εκεί. Το ίδιο κ για το επίπεδο Vignale, που θα φτάνει σε τιμή την X1 / GLA / Q3. Πάντως, δείχνει πιο όμορφο από το μέτριο σε σχεδίαση κ ποιότητα κατασκευής / πλαστικών, νυν μοντέλο.
πολύ καλό σε όλα του γενικά όπως μας έχει μάθει η FORD , όμως με τον κυβισμό του κινητήρα από 2 l και πάνω θεωρώ ότι πολύ δύσκολα θα βρείτε ανταπόκριση σε αγοραστές γιατί και κίνητρα δεν υπάρχουν άλλα και σίγουρα αυτές οι υβριδικές εκδόσεις θα είναι αρκετά ακριβές για πολύ μεγάλο αριθμό αγοραστών λόγω κρίσης και προτεραιοτήτων τους! Άλλωστε κινητήρες έχει αρκετούς 1000cc 1500cc που θα μπορούσαν να συνδιαστου με ένα υβριδικό σύστημα!