Στο φως της δημοσιότητας ήρθε η πρόταση ανεξάρτητου σχεδιαστή για το πως θα μπορούσε να μοιάζει το ανανεωμένο HR-V, ενώ οι φήμες για το τι θα κρύβει κάτω από το καπό του... οργιάζουν. Δείτε το και πείτε μας πως σας φαίνεται.
Οι ανεξάρτητοι σχεδιαστές του ινδονησιακού οίκου «Indonesia Automotive Design» δημιούργησαν ένα σχέδιο για το πώς θα μπορούσε να μοιάζει το ανανεωμένο Honda HR-V, που σύμφωνα με τις τελευταίες πληροφορίες, θα λανσαριστεί μέσα στο επόμενο έτος.
Στην εξωτερική του εμφάνιση, οι άνθρωποι της IA Design έχουν ενσωματώσει πολλά από τα χαρακτηριστικά του Honda CR- V, συνδυάζοντάς τα με κάποια άλλα νέα στοιχεία ως δάνειο από τη δέκατη γενιά του Civic. Πιο συγκεκριμένα, στον πρόβολο συναντούμε τη χρωμιωμένη μάσκα του Civic, στο κέντρο της οποίας φιλοξενείται το έμβλημα της μάρκας, η οποία πλαισιώνεται από νέα φωτιστικά σώματα που θυμίζουν εν πολλοίς εκείνα του μεσαίου μοντέλου της ιαπωνικής φίρμας και μια νίκελ φάσα στο άνω μέρος που . Πέραν αυτών, παρατηρούνται έντονες ακμές στο σύνολο του αμαξώματος οι οποίες προσδίδουν στο μοντέλο έναν πιο αθλητικό χαρακτήρα σε σχέση με τον προκάτοχό του.
Περνώντας στον εσωτερικό διάκοσμο, δεν έχουν γίνει γνωστές τυχόν αλλαγές από τον σχεδιαστικό οίκο. Το τωρινό Honda ΗR- V χαρακτηρίζεται από την κεντρική κονσόλα που είναι στραμμένη προς τον οδηγό, τη χαμηλη θεση οδήγησης χαμηλή για crossover, ενώ σε θέση φετίχ βρίσκεται ο επιλογέας ταχυτήτων που συν τοις άλλοι είναι άριστος σε ακρίβεια και αίσθηση.
Περνώντας στους χώρους, αυτοί φαίνεται πως θα συνεχίσουν να αποτελούν το δυνατό του σημείο καθώς στην πράξη το HR-V είναι εξαιρετικά ευρύχωρο. Εκμεταλλεύεται στο έπακρο το μακρύτερο για την κατηγορία μεταξόνιο όντας πολύ ευρύχωρο για τους επιβάτες, έχει τα «μαγικά καθίσματα» της Honda που αναδιπλώνονται, σηκώνονται, σύρονται κτλ., ενώ πολλές είναι και οι θήκες για την αποθήκευση μικροαντικειμένων. Τέλος, όσον αφορά στο πορτ-μπαγκάζ αυτό έχει χωρητικότητα 453 λίτρα, νούμερα κορυφαία για τα δεδομένα των εξωτερικών διαστάσεων του μοντέλου.
Όσον αφορά τέλος, στα μηχανικά σύνολα, το ανανεωμένο HR-V θα μπορούσε να κρατήσει τον 1.500άρη ατμοσφαιρικό κινητήρα 130 ίππων, ο οποίος διαθέτει μεταβλητό βύθισμα και χρονισμό βαλβίδων (i-VTEC), αλλά και σύστημα άμεσου ψεκασμού, ενώ δεν αποκλείεται να δούμε το νέο turbo VTEC σύνολο χωρητικότητας 1,5 λτ, ισχύος 182 ίππων, που συναντήσαμε πρόσφατα στο νέο Civic. Μιλώντας για το ατμοσφαιρικό μοτέρ η ισχύς των 130 ίππων με 155 Nm ροπής φαίνεται πως θα συνεχίσει να καταφέρνει ικανοποίηση με τις επιδόσεις και τη λειτουργία του σε μια εποχή όπου έχουμε καλομάθει με τους μικρούς τούρμπο κινητήρες.
Τον 1.5αρη turbo χρειαζεται αυτο το μοντελο που φοραει και το civic, και θα ειναι κριμα να μην βαλουν εναν τετοιο κινητηρα-διαμαντι σε αυτο το μοντελο.
Έχοντας διαβάσει καλά σχόλια για τον εν λόγω ατμοσφαιρικό 1.5 λίτρων, απορώ αν όλοι είναι στραβοί ή εγώ παράξενος:
υπερβολικά τραχύς και θορυβώδης και όχι γρήγορος.
ειδικά μέχρι τις 2.000 στροφές νομίζεις ότι είσαι σε χιλιάρι.
οδηγώ ατμοσφαιρικό 1.6 κινητήρα στο fiesta με λιγότερα άλογα (εντάξει και πιο ελαφρύ), αλλά η διαφορά ήταν χαοτική. ο κινητήρας του fiesta σαφώς πιο ελαστικός και πολιτισμένος. αν και πιο ενεργοβόρος.
Τον 1.5αρη turbo χρειαζεται αυτο το μοντελο που φοραει και το civic, και θα ειναι κριμα να μην βαλουν εναν τετοιο κινητηρα-διαμαντι σε αυτο το μοντελο.
Φίλε, έχω τον ίδιο κινητήρα στο καινούριο τζαζ. Πετάει!! Φαντασου 0-100 κάνεις 8μιση δευτερόλεπτα!
Έχοντας διαβάσει καλά σχόλια για τον εν λόγω ατμοσφαιρικό 1.5 λίτρων, απορώ αν όλοι είναι στραβοί ή εγώ παράξενος: υπερβολικά τραχύς και θορυβώδης και όχι γρήγορος. ειδικά μέχρι τις 2.000 στροφές νομίζεις ότι είσαι σε χιλιάρι. οδηγώ ατμοσφαιρικό 1.6 κινητήρα στο fiesta με λιγότερα άλογα (εντάξει και πιο ελαφρύ), αλλά η διαφορά ήταν χαοτική. ο κινητήρας του fiesta σαφώς πιο ελαστικός και πολιτισμένος. αν και πιο ενεργοβόρος.