Το μοτέρ συνεργάζεται άψογα με το CVT κιβώτιο. Προσφέρει δυνατές επιταχύνσεις από στάση και κρατά εύκολα υψηλές ταχύτητες στον αυτοκινητόδρομο.
Νέο Honda NSS300 Forza
2.704 Επισκέψεις στο άρθρο (29/7/2013)
Το Forza είναι ένα όνομα που βρίσκεται κοντά μας περισσότερο από μία 10ετία και παρουσιάστηκε για 1η φορά το 2000 (τότε σε 250 κ.εκ.), το οποίο αποτελούσε τη GT πρόταση της Honda.
Με την πάροδο των χρόνων, το Forza αναβαθμιζόταν τεχνολογικά όλο και περισσότερο φτάνοντας στο απόγειό του στο προηγούμενο μοντέλο, το οποίο έφερε, πέρα από συνδυασμένο ABS, ηχεία, «έξυπνο» κλειδί για την εκκίνησή του αλλά και το ηλεκτρονικά ελεγχόμενο κιβώτιο S-Matic, με δύο αυτόματες λειτουργίες (Drive και Sport) και μία χειροκίνητη με έξι προεπιλεγμένες σχέσεις! Όλα αυτά ήταν άκρως εντυπωσιακά, αλλά παράλληλα σήμαιναν και υψηλό κόστος, κάτι που περιόρισε σημαντικά τις πωλήσεις του scooter. Φέτος, η Honda προχώρησε για άλλη μια φορά στην ανανέωσή του παρουσιάζοντας ένα μοντέλο που ανταποκρίνεται στο πνεύμα της εποχής, με τα περισσότερα ηλεκτρονικά gadgets να απουσιάζουν, χωρίς όμως να έχει χαθεί ο χαρακτήρας και η ουσίατου.