Στην επίσημη παρουσίαση του νέου QX50 προχώρησε η Infiniti. Δείτε το νέο της SUV και μάθετε τα πάντα για το καινούριας τεχνολογίας μοτέρ μεταβλητής συμπίεσης με το οποίο εξοπλίζεται.
Μπορεί κάποιες μέρες πριν να ήρθαν στο φως της δημοσιότητας οι πρώτες φωτογραφίες του νέου QX50 της Infiniti, τώρα όμως η εταιρεία προχώρησε στην αναλυτική παρουσίαση του.
Ο σχεδιασμός του νέου μοντέλου δεν έχει μεγάλη απόκλιση σε σχέση με το QX Sport Insipiration που είδαμε το προηγούμενο διάστημα, με τις πιο σημαντικές αλλαγές στην εμπρόσθια όψη να είναι τα φωτιστικά σώματα, τα λιγότερα διακοσμητικά στοιχεία χρωμίου αλλά και οι μικροί αεραγωγοί πάνω από τους προβολείς. Όπως και το concept, έτσι και το μοντέλο παραγωγής διαθέτει μαύρες ζάντες 19 ή 20 ιντσών, διακοσμητικό πλαίσιο χρωμίου γύρο από τα παράθυρα, αλλά και έντονες νευρώσεις κατά μήκος του αμαξώματος του που υποστηρίζουν την επιβλητική «Powerful Elegance» γλώσσα σχεδίασης του μοντέλου.
Περνώντας στο εσωτερικό, ο διάκοσμος χαρακτηρίζεται πολυτελής αλλά όχι υπερβολικός, με απλή εργονομία και επένδυση από πολλά είδη δέρματος που μπορούν να συνδυαστούν με φινίρισμα από ξύλο ή αλουμίνιο. Την παράσταση κλέβει το νέο InTouch σύστημα infotainment που αποτελείται από μια κύρια οθόνη αφής 8 ιντσών και μια δεύτερη 7 ιντσών επιφορτισμένη με τον έλεγχο του κλιματισμού.
Στον τομέα της τεχνολογίας, αξίζει να αναφέρουμε πως το Infiniti QX50 περιλαμβάνει την ημιαυτόνομη τεχνολογία οδήγησης ProPILOT αλλά και μια σειρά άλλων συστημάτων όπως: Heads-Up Display, σύστημα προειδοποίησης σύγκρουσης μπροστά και πίσω, σύστημα προειδοποίησης και αποφυγής τυφλών σημείων και σύστημα φρεναρίσματος εκτάκτου ανάγκης με ανίχνευση πεζών.
Το ιαπωνικό SUV έχει βασιστεί σε μια νέα εμπροσθιοκίνητη πλατφόρμα, η οποία λέγεται ότι έχει κατά 23% περισσότερη στρεπτική ακαμψία σε σχέση με το παλιό μοντέλο, ωστόσο το πιο σημαντικό στοιχείο του νέου QX50 είναι ο2.0 λίτρων τετρακύλινδρος VC-Turbo κινητήρας μεταβλητής συμπίεσης, ο οποίος προσφέρει 272 ίππους και 380 Nm ροπής. Όταν ο κινητήρας συνδυαστεί με ένα ΧΤRONIC κιβώτιο συνεχώς μεταβαλλόμενων σχέσεων (CVT) τότε φτάνει από στάση τα 100 χλμ./ώρα σε 6.7 δευτερόλεπτα, ενώ η τετρακίνητη έκδοση χρειάζεται 6.3 δευτερόλεπτά.
Σημαινει οτι ο κοσμος δεν εχει μαθει να ψαχνει και αγοραζει ο,τι λεει το marketing αλλα το βασικοτερο αγοραζει με βαση αυτο που θα τον κανει να νιωθει οτι ειναι ενα με τη μαζα ωστε να μην ξεχωριζει. Αυτο ειναι καταντια...
τα μοντέλα της infiniti είναι 30% φθηνότερα από τα αντίστοιχα Audi με τον ίδιο εξοπλισμό και παρόλα αυτά έχουν το 1/8 των πωλήσεων της Audi. Αυτό λέει πολλά.
Σημαινει οτι ο κοσμος δεν εχει μαθει να ψαχνει και αγοραζει ο,τι λεει το marketing αλλα το βασικοτερο αγοραζει με βαση αυτο που θα τον κανει να νιωθει οτι ειναι ενα με τη μαζα ωστε να μην ξεχωριζει. Αυτο ειναι καταντια...
τα μοντέλα της infiniti είναι 30% φθηνότερα από τα αντίστοιχα Audi με τον ίδιο εξοπλισμό και παρόλα αυτά έχουν το 1/8 των πωλήσεων της Audi. Αυτό λέει πολλά.