ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Νέο Ioniq 6 N: Όλα όσα γνωρίζουμε για το νέο ηλεκτρικό Ν της Hyundai

2.350 Επισκέψεις στο άρθρο (10/9/2024)
Νέο Ioniq 6 N: Όλα όσα γνωρίζουμε για το νέο ηλεκτρικό Ν της Hyundai
2 Φωτογραφίες »

- Το νέο Hyundai Ioniq 6 N σε δοκιμές στο δρόμο
- Ιπποδύναμη παρόμοια με του Ioniq 5 N, θα φτάνει τους 650 ίππους
- Θα έρθει με σπορ εμφάνιση και μεγάλη αεροτομή

Το νέο Hyundai Ioniq 6 N σε δοκιμές στο δρόμο

To νέο Hyundai Ioniq 6 N πιάστηκε να δοκιμάζεται στον δρόμο και από όσα γνωρίζουμε στόχος του Κορεάτη κατασκευαστή είναι να δημιουργήσει, μια ακόμα ηλεκτροκίνητη fun to drive επιλογή για αυτούς που θέλουν αυτοκίνητο, το οποίο θα συμμορφώνεται στους νέους κανονισμούς, οι οποίοι έρχονται για την αυτοκίνηση.Όπως έκανε αρκριβώς δηλαδή και με το Hyundai Ioniq 5 N.Το νέο ηλεκτροκίνητο N της Hyundai, θα είναι ελαφρύτερο από τη κανονική έκδοση, ενώ λέγεται ότι θα φτάνει σε ιπποδύναμη το άλλο ηλεκτροκίνητο N της Hyundai Ioniq 5 N.

Ιπποδύναμη παρόμοια με του Ioniq 5 N, θα φτάνει τους 650 ίππους

Το νέο ηλεκτρικό της Hyundai, θα φοράει μάλλον το ίδιο κινητήριο σύνολο με το Ioniq 5 N, δηλαδή μια μπαταρία 84 kWh και αναθεωρημένους ηλεκτρικούς κινητήρες τόσο εμπρός όσο και πίσω. Το μοτέρ μπροστά αποδίδει 226 ίππους και αυτό πίσω 383. Συνδυαστικά τα δύο ηλεκτρικά μοτέρ προσφέρουν 609 ίππους, ισχύς που αυξάνεται στα 650 άλογα στη λειτουργία Boost. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα το Ioniq 5 N, να μπορεί να επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε 3,4 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική του ταχύτητα φτάνει τα 260 χλμ./ώρα.

Θα έρθει με σπορ εμφάνιση και μεγάλη αεροτομή

Στην εξωτερική σχεδίαση θα ακολουθήσει τη λογική του Ioniq 6 με κάποιες αλλαγές. Το νέο Ν μοντέλο, θα έχει μεγαλύτερη αεροτομή για καλύτερη αεροδυναμική απόδοση, ζάντες αλουμινίου για όσο το δυνατόν μεγαλύτερη ελαχιστοποίηση του βάρους και ένα υψηλών επιδόσεων σύστημα φρένων με κόκκινες δαγκάνες. 'Αλλα χαρακτηριστικά, θα περιλαμβάνουν επιθετικά πλαϊνά μαρσπιέ, αναδιαμορφωμένο προφυλακτήρα και φωτιστικά σώματα, ενώ θα διαθέτει κάμερες αντί για πλαϊνούς καθρέφτες,   

Mercedes
NEXEN VS CONTINENTAL